Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-15, 13:45
Medlem
CoopColas avatar
Bra eller dumt att ha rökt lite cb innan man tar oxy? Eller röka under ruset
Citera
2011-10-15, 13:50
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola

Ska inte spela så stor roll om du rökt innan, möjligtvis att du får bättre effekt, och att röka cb under ruset är likadant som att röka cb under vilket opi-rus som helst, det boostar.
Citera
2011-10-15, 13:52
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanax99
Huvudvärken upplever många, är dock rätt säker på att de som får den får den pga närings men framförallt vätskebrist, du skrev själv att du svettades en del igår har ja för mig. Kan ta ett tag me mycket vätska innan du återhämtar dig... (du har ju startat ett litet(läs stort) krig i kroppen genom att inta substansen, så nu jobbar givetvis din kropp extra mycket)

Det här är precis samma fenomen som de flesta här på fb lider av när de skriver att de har at efter 1 dag/natt på tjack, ät å drick som du ska å mer därtill så slipper man dessa problem(inte riktat till b.alle då)

Förstod nästan att det var vätskebrist så jag dricker mängder med vatten nu samt tog en alvedon.
Och självklart har man ju inte en AT efter en natt eller dag på tjack Tack för ditt svar!
Citera
2011-10-15, 17:48
Medlem
Stonedyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola

När är det någonsin dåligt att röka cannabis till något ?
Citera
2011-10-15, 19:21
Medlem
NostradamusJRs avatar
En polare ringde och ville veta av "piller-gurun" hur han skulle gå tillväga. Han har nog inte upptäckt det här forumet.

Har har inte tagit opi på typ 2 månader och då har det varit tramadol, han behöver 500mg och lite röka för att uppnå den önskvärda effekten av att ligga och dreggla.

Nu har han 3x20mg oxycontin depot. Han sa att han bara satt och sög på den tills den var helt upplöst i munnen. Det smakade kiss tydligen.

Rätt sätt? Rätt mängd? Snorta linor sen? Bör han öka dosen?

han vill inte småmysa, han vill dreggla ned hela sängen. han har fint gräs btw.
Citera
2011-10-16, 02:37
Medlem
Är det mycket bättre/mera värt att ta 40mg oxy analt än oralt?

Är det lika farligt och lätt att od:a som att skjuta heroin eller liknande? Borde ju vara lättare att dosera när man vet mg och styrkan.

Något bra tips på hur man gör rusen längre utan en allt för stor risk? (alltså inte mycket benso eller liknande)

Mvh
Citera
2011-10-16, 08:33
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Är det mycket bättre/mera värt att ta 40mg oxy analt än oralt?

Är det lika farligt och lätt att od:a som att skjuta heroin eller liknande? Borde ju vara lättare att dosera när man vet mg och styrkan.

Något bra tips på hur man gör rusen längre utan en allt för stor risk? (alltså inte mycket benso eller liknande)

Mvh

Ja det är lättare att dosera eftersom man vet av styrkan. Anledningen till att dom flesta åker på od av heroin är för att de haft ett uppehåll och tar för stor dos då toleransen sjunkit eller att det är en ny batch som håller mycket bättre kvalité än man är van vid eller kombinationen.

Oxy ska ju tas upp bra oralt men jag tycker ruset rektalt är mycket bättre ändå. Oralt har aldrig funkat för mig iofs.
Citera
2011-10-16, 15:01
Medlem
Audacias avatar
Jag måste bara fråga, och detta har iofs inget direkt med just Oxikodon att göra, men det kändes meningslöst att göra en egen tråd baserad på en fråga.

Men känner man sig inte rätt patetisk när man kör en rövpanna? Inget illa ment nu, jag menar inte att ni som gör det är patetiska förstås, men tänker man inte att, "fan, vad i helvete håller jag på med? Sitter och blandar till en grogg och kör upp den i röven!?"

Hoppas ni förstår frågan oavsett om jag uttryckte mig klumpigt!
Citera
2011-10-16, 15:14
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Jag måste bara fråga, och detta har iofs inget direkt med just Oxikodon att göra, men det kändes meningslöst att göra en egen tråd baserad på en fråga.

Men känner man sig inte rätt patetisk när man kör en rövpanna? Inget illa ment nu, jag menar inte att ni som gör det är patetiska förstås, men tänker man inte att, "fan, vad i helvete håller jag på med? Sitter och blandar till en grogg och kör upp den i röven!?"

Hoppas ni förstår frågan oavsett om jag uttryckte mig klumpigt!

Har knappt reflekterat över det. Rövpanna kör man jag bara när man av någon anledning inte kan köra iv eller röka det Kan inte tänka mig att någon går på rövpannor dagligen haha. Det funkar bra iallafall.
Citera
2011-10-16, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Ja det är lättare att dosera eftersom man vet av styrkan. Anledningen till att dom flesta åker på od av heroin är för att de haft ett uppehåll och tar för stor dos då toleransen sjunkit eller att det är en ny batch som håller mycket bättre kvalité än man är van vid eller kombinationen.

Oxy ska ju tas upp bra oralt men jag tycker ruset rektalt är mycket bättre ändå. Oralt har aldrig funkat för mig iofs.

Tack för svar

Är det något som kan vara farligt med att släppa groggen i anus? Typ som tarm problem eller förgiftning
Citera
2011-10-17, 00:24
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Har knappt reflekterat över det. Rövpanna kör man jag bara när man av någon anledning inte kan köra iv eller röka det Kan inte tänka mig att någon går på rövpannor dagligen haha. Det funkar bra iallafall.
Jag förstår att det inte är något man kanske gör på daglig basis, men menar du att du inte reflekterat över vad du håller på med när du strålar upp en grogg i arslet? Nu kanske vi har helt skilda intressen men mina dagar brukar passera utan att saker åker upp i min tarm!
Citera
2011-10-17, 11:14
Medlem
Yohomies avatar
Nja alltså för mig är det bara ett bättre intagningssätt av drogen förutom iv då.
Har inget problem med att få droger upp i röven, men där stannar det
Inget jag gjort direkt ofta men klart underskattad väg för droger!

Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Jag förstår att det inte är något man kanske gör på daglig basis, men menar du att du inte reflekterat över vad du håller på med när du strålar upp en grogg i arslet? Nu kanske vi har helt skilda intressen men mina dagar brukar passera utan att saker åker upp i min tarm!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in