2009-07-08, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoz
Vänta nu... Tram avtändning jobbigare än H avtändning...?

Nej. H*n skrev ju:
Citat:
Ursprungligen postat av pesola
jo iof H var värre men släppte efter bara 4 dar och då visste nan ju vad det var.
Citera
2009-07-14, 21:15
Medlem
DhaStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Kör på allihopa och strunta i CWE, behövs inte om du inte tar sådana mängder paracetamol allt för ofta.

nån mer som instämmer? säger inte att du har fel men vill inte riskera något.

Nån som har fått problem när Han / Hon har tagit mellan 5-6g paracetamol på en gång?
Citera
2009-07-14, 21:37
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
nån mer som instämmer? säger inte att du har fel men vill inte riskera något.

Nån som har fått problem när Han / Hon har tagit mellan 5-6g paracetamol på en gång?
De enda biverkningarna jag har fått när jag tagit paracetamol runt dom doserna så har jag fått lätt tinnitus och lite hård i magen.

Fast det med magen kom jag på kan vara för kodeinet.

Nej det är inte speciellt farligt att ta runt 5g paracetamol några få gånger. Gör det inte till en vana bara!
Citera
2009-07-14, 22:36
Medlem
DhaStoners avatar
okej för jag har 12st. panocod hemma med 500mg paracetamol och 30mg kodein som jag tänkte slänga i mej för jag orkar inte göra nån CWE på dem. Så de e lungt då?
Citera
2009-07-14, 22:43
Bannlyst
Citat:
okej för jag har 12st. panocod hemma med 500mg paracetamol och 30mg kodein som jag tänkte slänga i mej för jag orkar inte göra nån CWE på dem. Så de e lungt då?

Det ska inte vara någon fara om du gör det någon enstaka gång, och förutsatt att din lever är frisk i övrigt.

Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
De enda biverkningarna jag har fått när jag tagit paracetamol runt dom doserna så har jag fått lätt tinnitus och lite hård i magen.

Fast det med magen kom jag på kan vara för kodeinet.

Nej det är inte speciellt farligt att ta runt 5g paracetamol några få gånger. Gör det inte till en vana bara!

Tinnitus beror förmodligen på paracetamolet, kodeinet kan som du mycket riktigt gissar göra att man blir lite hård i magen. Kodein gör så att tarmrörelserna avstannar. Fast oftast brukar man inte bli hård i magen efter bara ett enstaka intag av kodein, det är oftast vid längre tids användande.
Citera
2009-07-14, 22:47
Medlem
DhaStoners avatar
hur mycket kodein förlorar man egentligen på att göra en CWE?
Citera
2009-07-14, 23:01
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
hur mycket kodein förlorar man egentligen på att göra en CWE?
beror helt och hållet på hur du utför operation knarkextration.

Dvs. hur länge lösningen ligger i kylan, hur mycket vatten du har, vilken temperatur det är på vattnet etc...
Citera
2009-07-14, 23:03
Medlem
DhaStoners avatar
hur länge är "lagom" att ha lösningen i kylskåpet om man tar 3ml vatten per tabbe? ska man röra runt ofta eller bara en gång i början?
Citera
2009-07-14, 23:19
Medlem
DhaStoners avatar
har tagit dom nu, uppdaterar hur det går
Citera
2009-07-17, 18:29
Medlem
krarks avatar
Nagan som vet nagan av dom battre receptfria tabletterna som gar att kopa i England/Skottland, finns sa otroligt manga och det stod inte ens riktigt pa alla hur mycket dom inneholl. Det va nagan mot migran som inneholl 12mg tror jag.

nedrans tangetbord~
Citera
2009-07-18, 19:19
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
har tagit dom nu, uppdaterar hur det går

Hur gick det?
Citera
2009-07-18, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krark
Nagan som vet nagan av dom battre receptfria tabletterna som gar att kopa i England/Skottland, finns sa otroligt manga och det stod inte ens riktigt pa alla hur mycket dom inneholl. Det va nagan mot migran som inneholl 12mg tror jag.

nedrans tangetbord~

Blir väl ett jäkla CWE:ande om du ska få ut något skoj av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in