Andra rundan på 500mg kodein gav betydligt mer i rus (ca 70h efter ett 4 dgrs sub anv.) Dock tog det åter igen ca 1,5-2h innan det kom, och ja, jag krossa dom så mkt det bara går, rena mjölet, och la dom i tömda kapslar, som jag antar löser sig ganska snabbt. Och denna gången va klådan det sjukaste jag någonsin har upplevt, jvlar. Skönt, men klia nästan hål på huden, så får bli något för det nästa gång, Tavegyl eller något borde väl vara receptfritt.
Dock tyckte jag det mest va ett bodyhigh, kände väldigt lite eufori på kodeinet. Funderar på om jag kan ha skadat mina seretonin recep. efter ett tidigare krampanfall på tramadol för drygt ett år sedan, för sen dess funkar ej tramadol på mig i önskvärd effekt, får typ helt motsatt effekt på tram numera. Och lite andra skumma saker, som att jag drog i mig 70 mg morfin sulfat, kände nada, dagen efter blev det totalt 250mg morfin och kände bara litegrann psykist, börja dock nodda som ett as efter lite roche valium, några bira, och en holk på det=) Hade ingen tolerans under denna perioden i övrigt, endast lite meningslös tramadol 3-4 dgr innan morfinbruket.
Skulle va intressant och veta vad som händer i skallen lite mera vid opiatanvändande, man säger toleransen ökar, men det betyder inte bara att man får slänga i sig mera grejer för att uppnå samma rus, utan antar även att det påverkar en när man ej använder något. Som tur är så funkar subben som den ska i alla fall.
Lite mkt osammanhängande bladder där tror jag, u.t.i atm, sub,krypton samt valium..men hoppas det gav något att diskutera, eller något..