Citat:
Ursprungligen postat av
farbror Sven
Som sagt, för tredje gången: redogör för förföljelsen av Europas judar under andra världskriget. Du har ju skrivit att den skett så sätt i gång. Kristallnatten 1938 har du nämnt.
Eller ska du svamla vidare om häxor och ufon???
Nej, det räcker alldeles utmärkt med att jag redogjort för kristallnatten som någonting bevisbart, till skillnad från ditt svammel om massgasningar. Det är Du som hävdar att ett massmord skett medelst gasning, och då är det också Du som skall belägga detta.
Eller ska Du svamla vidare om annat???
Jag inser naturligtvis vart Du vill komma.
Det är det vanliga tramset ni GasTroende tar till när ni ställs mot väggen om bevis:
“Du kan inte bevisa händelse X heller“.
(vilket vi naturligtvis kan, se t.ex Kristallnatten).
Så detta är alltså det argument ni har att komma med som bevis för GasMyten, efter flera år i detta forum?
En hänvinsing till att vi inte kan bevisa den eller den andra händelsen heller?
Ja, herrejävlar...
Men visst, skulle det till äventyrs visa sig att det man kan vänta sig i form av bevis efter judeförföljelserna de facto inte existerar, då kan vi givetvis inte kalla det hela en historisk realitet.
Detsamma gäller GasMyten.
Och Ja, jag tänker absolut fortsätta skriva om häxor som flyger till Blåkulla, vilka lätt kan “bevisas“ med samma argumentation ni GasTroende använder. Det är just detta ni inte begriper; ni använder ett resonemang som kan “bevisa“ vilka stolligheter som helst och ni är utan tvekan exakt samma typ av människor som en gång i tiden trodde på Blåkullafärderna.