Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Hur finns det statistik utöver detta menar du? Ska det finnas en tabell på JV org?
Nej, Jehovas vittnen för inte statistik över detta, det är ointressant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Så är det här i USA och som jag skrivit ovan, detta är lätt att ta reda på.
Då kan du visa mig/ bevisa mig detta om det är så lätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Jag kan ringa till Betel och få det bekräftat men det är bättre om du ringer så du inte kan påstå att jag ljuger.
Dom kommer att fundera om du har en skruv lös, varför skulle Betel ha statistik på hur många Rikets Salar har fönster eller inte?
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Det går även att googla på detta, du kan även fråga i JV vänliga diskussionsforum, där endast aktiva JVn är medlemmar osv. Finns tex Facebookgrupper där du kan delta efter att du blivit godkänd.
Ok, du vet detta fastän du inte varit del av ett sådant forum?
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
De accepterar inga avfällingar eller minsta JV kritik så du kommer känna dig som hemma direkt, det är en enda stor JV org orgie.
Så du är en avfälling?
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
"Gäller detta alla mina uttalanden?" "Inga bevis?" Till vilket/vilka uttal har jag inte presterat bevis? Har jag någonsin länkat till "avfällingsmaterial"?
Det du säger stämmer inte med min erfarenhet, därför vill jag ha bevis på dina påståenden.
Så hur bevisar du påståendet att "de flesta Kingdom halls här i Nordamerika är helt utan fönster"?
Jag frågade dig hur många Rikets Salar i Nordamerika som du har besökt, men du svarade inte.
Jag antar att du enbart besökt en enda Rikets Sal, högst två eller tre, och det baserar du dina påståenden på, det är inte vetenskapligt.