Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Varför skulle de fundera över om man har en skruv lös om man ställer en sån fråga?
Det är en konstig fråga, varför vill man veta hur många Rikets Salar har fönster eller inte? Varför är det viktigt att veta
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Och än sen då, dom får väl tänka vad dom vill, svara kommer dom ju göra i alla fall.
Ja svara att dom inte vet, eftersom dom inte fört någon statistik på det. Men du verkar ju veta, så låt oss höra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Ja, jag kan bevisa lätt; Google is your friend. Varför ska jag ständigt behöva göra jobbet åt dig?
Du sade ju att det var lätt att bevisa, jag behöver inte jobba för jag vet att det inte går att bevisa om det nu inte är någon som har åkt till alla Rikets Salar och kollat om dom har fönster eller inte och fört statistik.
Och tydligen vet du någon som har gjort detta, så upp till bevis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Som sagt, det bästa beviset är att ringa huvudkontoret i USA. Du kan väl engelska? Lätt och snabbt och sen finns det inga tvivel kvar. De är vana med mycket jobbigare frågor än så från JVn som har börjat inse lögnen, denna fråga kommer bli som en välkommen frisk fläkt för dessa charlataner.
Du är en pajas, huvudkontoret har ingen statistik på fönster, du gör dig bara löjlig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Hur många rikets salar jag besökt är väl ovidkommande?
Nej det är inte ovidkommande, jag tror du inte kan ljuga om att du enbart besökt en enda Rikets Sal, därför svarar du inte på frågan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Det bevisar väl inget, varken till eller från.
Jo om du har besökt alla Rikets Salar i Nordamerika, och antecknat att denna Rikets Sal hade fönster, men inte denna, så hade du haft bevis på ditt påstående att dom flesta Rikets Salar inte har fönster, vad nu det skulle bevisa för något förutom i din fantasi.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Och som du skriver själv, orgen för ingen statistik över detta för det är ointressant, ändå så kräver du bevis i form av nån slags statistik som endast får komma genom orgen själv för att accepteras. Du inser ju själv att det är rätt omöjligt att komma någon vart med denna typiska JV cirkelresonering!
Du verkar tycka att det är intressant om Rikets Salar har fönster eller inte, du skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Dom flesta rikets salar är helt utan fönster, antagligen för att spä på förföljelsekomplexet. För att förhindra att de hemska världsliga människorna kan använda oss som måltavlor under våra gudstjänster eller nåt i den stilen.
Jag frågar bara bevis på ditt påstående att "Dom flesta rikets salar är helt utan fönster", det är inget cirkelresonemang.
Att du inte kan producera bevis ens i detta enkla fall, visar var resten av dina argument ligger, i sophögen.