Citat:
Ursprungligen postat av
DindooNuffin
På vilket sätt får Rom 9 folk att begå övergrepp?
Eftersom er högst verkliga gud inte kommer den hör veckan heller så fattar väl du också med svaga eller saknade spärrar att det är fritt fram att straffa och pmdana sådant som Gud i sin fullkomlighet ibland d så jävla dålig (eller bra i era ögon) så att upphöjda människor med direktkontakt med gud, ibland tom så det kan bevisas med tungomåls tal rättar till de dåliga element som den fullkomligen guden har missat. Om jag nämner Gazaremsan, gör du de en association till trygga debila människor som läst och förstått en bra bok och förstått att dess andemeningen är kärlek? Ni kan inte vara så självgoda så att ni inte ser problemet. De små problem ni ställer til i ett i huvudsak spekulerat samhälle är inte mer än svagt irriterande, och ibland skrattretande, men ni är samma dåliga deg allihop. Bibelns gun förespråkar flera omgångar genocid, rasism och misogunitet. Å ni badbollar lallar det kärleksfullt. Den vettigaste jv,n i denna tråd är fan Titties som har vett att hålla käft när han diskuterat med någon som läst bibeln och har enrimlig historia för varför sådana som vi skyr den jävla varbölden på samhället som dom är.
Självklart handlar det ju om att titfuck inte har någon tröstande axel att gråta emot eftersom han skämmer ut församlingsmedlemmar, och att den främste Jv medlemmen faktiskt är rent trams och skulle hållt sig till bilderböcker med märkligt klädda vita människor i djungelmiljö för att få värma medlemmar. Undra hur många som helt har tagit avstånd i resten av sitt liv efter de äldste enskilda prat påmötet om kukar, onani, sex med andra brödrar och systrar homosexualitet och att det bara är äldste som kan avgöra hur ofta en tioårnig ska exponera genitalierna, helst medverkande. Jag kan säga att det inte var många händer på det bordet, och andning och röster blev tyngre och mer forcerade under mötets gång. Det blev ännu mer uppenbart att de satt och smygrunka ju äldre man blev, särskilt det som var sant. Märkligt att podiefamiljerna aldrig utsattes, trots att jag vET att det experimenterade friskt mellan syskon, kusiner och även med mycket äldre handledare.
Det är en sjuk jävla sekt, inte minst för besatthet av pojkars snoppar och dygdigheten hos ensamma föräldrar och deras döttrar. De hotade fan min tolv/trettonåriga syster med uteslutning , samtalsterapi inom sekten. Det rann märkligt nog ut i sanden när hon till slut erkände det var en tonårig broder ur en podiefamlj, trots att han varit tillräckligt tvingande för att idag solklart dömas till fängelse för våldtäkt. Ja har dock grym sammanhållning, det diskuteras fritt inom väggarna med knapt någonting hörs utanför.
Får jag höra en gång till av Titfuck att jag inget vet om sekten och bara är avundsjuk för jag inte får vara med längre?