Citat:
Ursprungligen postat av judenschwein
Hej mina vänner! Nu ska jag ta upp ett ämne som intresserat mig länge.
Ingen kan väl ha missat att Sverige på senare tid blivit fullständigt översvämmat av fula brun-mongoler från Thailand, Fillipinerna, Korea och liknande horländer som går hand i hand med misslyckade vita gubbar med ölmage och grått hår. Inte i nåt annat land har jag sett maken till gulingimport! Det verkar som att var och varannan svensk man över 30 år har en gul maka nu för tiden.
Så nu till frågan, vad kan denna fixering bero på? Varför är svenska män överrepresenterade i dessa parbildningar? Kan det vara ett utslag av undanträngd pedofili enligt Hübinettes teori?
Frågorna är många...
I Finland bor ca 1000 sydostasiater, varav de flesta är kvinnor ihop med finska män (ska se om jag hittar länken)..
I övrigt håller jag med dig. Själv skulle jag aldrig tända på en jävla riskokare, det finns inget jag som svensk skäms så mycket för som när landsmän till mig (eller andra vita män) hatar sitt eget folks kvinnor och väljer en liten guling med sneda fula efterblivna ögon, platta stjärtar, barnkropp och fult, avtändande språk.
Hur har ni loser-töntar mage att klaga på svenska kvinnor när dom är samma ras som er, era rasförrädande äckliga jävla fula mesiga fanskap!