2009-05-17, 16:34
Medlem
äcklas verkligen av det här. Min kompis granne var en äcklig 40 årig svensk som misshandlade sin thaifru och hennes son, hon fick inte heller gå ut för då kunde hon antagligen träffa mycket rikare män....och ni flashbackare pratar om hur muslimer i mellanöstern förtrycker sina fruar och inte låter de leva fritt när det är ännu värre för thaihororna i sverige som är praktiskt sett slavar för deras män.
Citera
2009-05-17, 16:36
Medlem
SummaSummarums avatar
Här kan man se en del av det sköna Thailand:

http://www.youtube.com/watch?v=zUfAfq02-B8

...woman, I hope you understand... the little child inside a man.

Edit: kolla bla in:
1. De slanka figurerna
2. Vilken skillnad på attityd det är på tjejerna i allmänhet mot svenska tjejer(även om dessa förståss är glädjeflickor)
Senast redigerad av SummaSummarum 2009-05-17 kl. 16:58.
Citera
2009-05-17, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judenschwein
Hej mina vänner! Nu ska jag ta upp ett ämne som intresserat mig länge.

Ingen kan väl ha missat att Sverige på senare tid blivit fullständigt översvämmat av fula brun-mongoler från Thailand, Fillipinerna, Korea och liknande horländer som går hand i hand med misslyckade vita gubbar med ölmage och grått hår. Inte i nåt annat land har jag sett maken till gulingimport! Det verkar som att var och varannan svensk man över 30 år har en gul maka nu för tiden.

Så nu till frågan, vad kan denna fixering bero på? Varför är svenska män överrepresenterade i dessa parbildningar? Kan det vara ett utslag av undanträngd pedofili enligt Hübinettes teori?

Frågorna är många...

I Finland bor ca 1000 sydostasiater, varav de flesta är kvinnor ihop med finska män (ska se om jag hittar länken)..

I övrigt håller jag med dig. Själv skulle jag aldrig tända på en jävla riskokare, det finns inget jag som svensk skäms så mycket för som när landsmän till mig (eller andra vita män) hatar sitt eget folks kvinnor och väljer en liten guling med sneda fula efterblivna ögon, platta stjärtar, barnkropp och fult, avtändande språk.

Hur har ni loser-töntar mage att klaga på svenska kvinnor när dom är samma ras som er, era rasförrädande äckliga jävla fula mesiga fanskap!
Citera
2009-05-17, 16:50
Medlem
korps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitida
Tills jag sett motsatsen så kommer jag vara mycket skeptisk.

Vidriga fall där mannen går till affären, låter kvinnan plocka det han säger åt henne, väl vid kassa ska hon skynda sig lägga upp allt på bandet.
Mannen står hela tiden och granskar.
När varorna är på andra sidan ska hon själv packa ner dom.
Hela tiden står han enbart och tittar. Och när mannen i en sådan situation inte hjälper till med så enkla grejer kan man bara gissa hur det är hemma.

Jag börjar tro att du själv är en av dessa män med tanke på din defensiva attiyd.

Jag ar inte en av dessa "man". Vad du nu menar med det? Kvinnofortryckande eller gift med en thailandska? Jag forosker bara ge ett annat perspektiv pa situationen.

Visst finns det negativa relationer, dar kvinnor utnyttjas och fornedras, men det forekommer i alla kulturer och bland alla sociala klasser. Vad jag vet sa ar det inte overreprenseterat i dessa typer av relationer.

Det finns en lang rad fordomar vilket fargar det egna perspektivet pa det man ser, man overtolkar, tolkar fel och ser det man vill se.
Citera
2009-05-17, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Problemet är många gånger att de asiatiska kvinnorna söker en svensk man för att de skall få ett jämnställt förhållande och därför känner sig väldigt lurade när de kommer till en svensk mansgris som tror att asiatiskan älskar att skura golvet och laga mat.

Precis. De är rasister mot asiater på samma gång som de knullar dom för att dom inte kan få nåt bättre.
Citera
2009-05-17, 17:00
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PBUNisse
Tala för dig själv, fitta! Jag är 100 % svensk och jag skulle aldrig välja en asiatisk kvinna!
!00%, är du säker på det... du vet väl att alla människor kommer från Afrika från början? Det innebär att du är en blekneger. Lev nu med det.
Citera
2009-05-17, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
!00%, är du säker på det... du vet väl att alla människor kommer från Afrika från början? Det innebär att du är en blekneger. Lev nu med det.
shhhhhh den första människan kom från dalarna och hette Bosse

*länkar till otrovärdig hemsida som är driven av en get för att bevisa ?något?*
Citera
2009-05-17, 17:09
Medlem
BRZMs avatar
Japanskor och Kinesiskor är långt mer vackra än dom bruna varianterna som kommer från Tai/Thai och F.
Citera
2009-05-17, 17:10
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum

Alla människor härstammar från havet och kräldjuren.
Citera
2009-05-17, 17:10
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Japanskor och Kinesiskor är långt mer vackra än dom bruna varianterna som kommer från Tai/Thai och F.
Men personer från Japan och Kina lär väl inte vara lika desperata och lätta att forma som deras diton från Thai och däromkring? Just a thought.
Citera
2009-05-17, 17:12
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Men personer från Japan och Kina lär väl inte vara lika desperata och lätta att forma som deras diton från Thai och däromkring? Just a thought.

Nej, det tror jag inte heller. Men dom är mycket finare.

Fan, jag har ett jobb där jag är ute mycket i samhället och det var nån thai där som fick sig en rejäl djävla utskällning av sin medelålders svenska karl. Jag drog snabbt därifrån. Djävla gräl...
Citera
2009-05-17, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM

Nu är ju långt ifrån alla thailändare bruna, men men.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in