de är inte fula som fan, men de är inte heller attraktiva för mig. De flesta ser likadana ut, varken snygga eller fula, till skillnad från t.ex. svennar där en del är riktiga supersnyggingar medan andra är fula och groteska på alla sätt.
Gulingar är intetsägande för mig, jag har inget emot dom alls, men skulle aldrig tända på en sådan brud. Det är nord- och centraleuropéer och "slaver" som hör till min smak, med slaver menar jag "nordslaver", jag var i Polen nyligen och såg månag snyggingar där, dock är juggebrudar sällan snygga.
Liksom de flesta andra föredrar jag tjejer som liknar mig.
Märkligt att de mest är vita män ihop med östasiatiska brudar, medan det är tvärtom när det gäller vit + neger. Beror väl på att mongoloida män är omanliga, små och nördiga i vita kvinnors ögon, medan negrer ofta är långa och atletiska (stora kukar tror jag inte på). Dock har jag vad jag vet aldrig mött en tjej som attraheras av negrer, och det är också väldigt sällan jag ser ett sånt par ute. Alla negrer jag möter är ihop med andra negrer.
Svenska tjejer föredrar svenska/nordiska/europeiska killar, oavsett vad cp-muppar som Tallinn och Babianen försöker hävda.

Provocation failed!