2008-01-18, 22:42
Medlem
Skattesmitarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkovic1
Väldigt roligt du tror jag är turk. Är lika jävla vit som dig.

Du är kroat va ? De brukar va lika trevliga som dig
Citera
2008-01-18, 22:46
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesmitarn
Du är kroat va ? De brukar va lika trevliga som dig

Jag tippar på serb.
Citera
2008-01-18, 22:53
Medlem
Skattesmitarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Jag tippar på serb.

Jag tror fortfarande pa kroat - om jag inte ser fel är snubben vars bild blir kysst i hans avatar Ante Gotovina, kroatiens egen lillhitler som star atalad för krigsförbrytelser mot serberna under kriget där.
Citera
2008-01-18, 23:12
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesmitarn
Jag tror fortfarande pa kroat - om jag inte ser fel är snubben vars bild blir kysst i hans avatar Ante Gotovina, kroatiens egen lillhitler som star atalad för krigsförbrytelser mot serberna under kriget där.

Skitsamma var idioten kommer ifrån. En vidrig uppenbarelse.

Han bör genast tagas av daga!!!
Citera
2008-01-18, 23:32
Bannlyst
Citat:
Med asiatiska menar jag östasiatiska/gulingar, dvs thailändare, kineser, japaner, fillipiner, koreaner osv.

Tyvär verkar jag vara ganska ensam om denna åsikt, vad tycker ni andra?

Håller med helt. Som småpojkar med fucked up faces. Och då menar ja tjejerna
Citera
2008-01-18, 23:38
Medlem
$crooges avatar
Tycker de flesta är skitfula men andra kan vara så jävla vackra
Citera
2008-01-19, 01:13
Medlem
Deras rumpor är som plank, klär sig gör dem uselt.
Man blir deprimerad av att se WT gubbar gå hand i hand med en 30åring och skriker åt henne.
Asiater är jävligt trevligt folk, en av min bästa kompis är asiat och varje gång man är hos honom blir man gödd
Citera
2008-01-19, 02:55
Medlem
Väldigt trevliga människor asiater i allmänhet. Men attraheras inte av dom och kommer aldrig göra det heller.
Citera
2008-01-19, 09:15
Avslutad
Deras ansiktsform är verkligen inte den vackraste.. Sen så är dom flesta om inte alla riktigt korta.

http://www.knowphuket.com/Photos/full_nightlife_girls_2.jpg

Riktigt klotiga huven
Citera
2008-01-19, 11:44
Medlem
Tycker endast isåfall japanskor och kinesiskor är vackrast.

Minns att jag tyckte denna tjej såg bra ut när jag skådade henne i Stephen Chows film, Kung Fu Hustle.

Edit: Hon är kines.

http://serialsilat.tungning.com/portal/modules/xcgal/albums/userpics/10263/normal_Huang%20Shengyi%2024.jpg
Senast redigerad av yeahman 2008-01-19 kl. 11:49.
Citera
2008-01-19, 15:18
Bannlyst
de är inte fula som fan, men de är inte heller attraktiva för mig. De flesta ser likadana ut, varken snygga eller fula, till skillnad från t.ex. svennar där en del är riktiga supersnyggingar medan andra är fula och groteska på alla sätt.

Gulingar är intetsägande för mig, jag har inget emot dom alls, men skulle aldrig tända på en sådan brud. Det är nord- och centraleuropéer och "slaver" som hör till min smak, med slaver menar jag "nordslaver", jag var i Polen nyligen och såg månag snyggingar där, dock är juggebrudar sällan snygga.

Liksom de flesta andra föredrar jag tjejer som liknar mig.

Märkligt att de mest är vita män ihop med östasiatiska brudar, medan det är tvärtom när det gäller vit + neger. Beror väl på att mongoloida män är omanliga, små och nördiga i vita kvinnors ögon, medan negrer ofta är långa och atletiska (stora kukar tror jag inte på). Dock har jag vad jag vet aldrig mött en tjej som attraheras av negrer, och det är också väldigt sällan jag ser ett sånt par ute. Alla negrer jag möter är ihop med andra negrer.

Svenska tjejer föredrar svenska/nordiska/europeiska killar, oavsett vad cp-muppar som Tallinn och Babianen försöker hävda. Provocation failed!
Citera
2008-01-19, 15:45
Medlem
BlueStars avatar
En del asiatiska tjejer kan vara rätt fina, problemet är väl just bristen på former och att många har ganska korta ben.

Citat:
Ja svenska tjejer är väl inget vidare heller.

Jag föredrar latinas, persiskor, libanesiskor, medelhavs europeiskor, östeuropeiskor m.m.

Och till dig språkpolisen tidigare: jag skiter fullständigt i hur jag stavar på ett jävla forum, sitter inte här dygnet runt till skillnad från dig

Du är nog ganska ensam om att tycka att svenska tjejer inte är attraktiva. Varför tror du att i princip alla utlänningar som kommer hit, oavsett vilket land de kommer ifrån, säger att svenska tjejer är så snygga? Visst, de har oftast inte lika kurviga kroppar som de nationaliteter du räknar upp, det kan jag hålla med om, men deras ansikten är bland de vackraste i världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in