2009-05-17, 17:17
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Alla människor härstammar från havet och kräldjuren.
Ah du menar att han är en torsk alltså...

Du har en poäng där men man kan säkert dra det ännu längre. Hur kom saker till havet.. hur uppkom livet osv.
Citera
2009-05-17, 17:18
Medlem
Kinesiskor är fulare än thais och SE Asians, för dom har mer epicanthus.

Thailändskor är mörkare men deras ögon är inte lika vanskapta.

Enstaka thailändskor ser okej ut, det är dom som mer liknar mestiser från Latinamerika.
Citera
2009-05-17, 17:20
Medlem
Fina generaliseringar, grabbar.
Citera
2009-05-17, 17:20
Medlem
Martin HalvThai-Hora Svensson: Pappa hur träffade du mamma?
Lennart: Jooo du det var en varm sommarnatt i Thailand, jag var kåt som en dalahäst(?) och din mamma satt vid en trottoarkant och skrek: SUCKY FUCKY 5 DOLLAAAR. Rimligt pris tänkte jag för mig själv och jaa vi var oskiljbara i ett tag.....tills hon mötte din "låtsas pappa #1" förstås.
Martin HalvThai-Hora: wtf MEN JAG ÄR SVENSK GOD DAMNIT aja ska dra till låtsas pappa #5 ses!
Citera
2009-05-17, 17:43
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Ah du menar att han är en torsk alltså...

Du har en poäng där men man kan säkert dra det ännu längre. Hur kom saker till havet.. hur uppkom livet osv.

Edit: Glöm det, för mycket OT.
Citera
2009-05-17, 17:50
Medlem
MegaHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Och hur mycke nöje har man av pengar om man har ett ofritt liv? Det brukar inte fungera i längden.

Du måste verkligen vigda dina vyer Tolvan. Du har inte en aning om vad du pratar om i den här tråden.

Många av dessa tjejer som kommer hit ser ofta på äktenskapet som ett jobb. Det ger dom möjlighet att försörja sin familj i hemlandet. Varför tror du så många skickar hem varenda öre dom tjänar? För dig skulle det inte fungera men du har inte deras bakgrund. För dom är det en självklarhet.

Sen är frågan om du är kapabel att tänka vad dessa tjejer har att vänta av livet när dom blir lite äldre och inte längre har utseendet med sig för att arbeta som glädjeflicka åt turister? Vad tror du dom har för liv framför sig då? Vi pratar nu om tjejer som inte har gått en dag i skolan. Blev såld av sin egen pappa som liten och tagen från landsbyggden för att tjäna pengar åt andra. Hur tror du hennes framtid ser ut den dagen hon inte längre duger?

Att komma till Sverige åt en blekfet enstöring och tvingas städa och knulla några gånger är himmelriket jämnfört med vad hon har att vänta hemma i Thai om hon hellre valde att stanna. När hon inte längre duger åt turister kommer hon tvingas sälja sig till fattiga thailändare. Därefter finns det ingen atervändo. Hennes liv kommer att vara hell. De pengar hon får, om hon nu får några och inte thailändare slår henne sönder och samman och tar hennes pengar och köper sprit för. De pengarna räcker knappt till en skål ris.

Dom har bara några år på toppen. Konkurensen är mördande och det kommer tusentals nya unga fräsha tjejer in i branchen varje år. Får man en chans att gifta sig och komma därfran så måste man ta den. Vad som än händer och sker inom det äktenskapet så är det mycket bättre än vad dom har att vänta om dom stannar. Många av dessa tjejer som åker till Sverige känner redan till 2-års regeln innan dom åker. Dom vet redan allt och har säkerligen redan börjat nedräkningen till dagen dom kan dra från gubben. Känner dom inte till den så lär dom sig den första gangen dom träffar en annan tjej.

Visst är vissa utav tjejerna verkligen unga oskyldiga men många är "natural born hustlers" och lurar skjortan av gubben genom att spela unga och oskyldiga så han gifter sig med dom. Dom är predators. Dom ser en guldtorsk a mile away och har inte för avsikt att stanna en dag längre än 2 dar.
Citera
2009-05-17, 17:58
Medlem
jag gillar dock hur svenska män är i förnekelse och vill tro att deras förhållande är basered på kärlek
Citera
2009-05-17, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Satanclaus
+1 Tror det där är ganska spot on, lås tråd?
Vilket visar vilken tokrunkande liten rasist du är. Är själv gift med en filippinska och har barn med henne. Har också två barn från ett 13-årigt förhållande med en adopterad indiska. Så bara för att jag föredrar normalsex med mörka tjejer istället för bdsm-lekar med en blekfet 50-årig padda så är man pedofil . Sitt du hemma i pojkrummet bland dina spermastärkta lakan och fortsätt dina vilsna vandringar i fantasins värld.
Citera
2009-05-17, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sackapotato
Martin HalvThai-Hora Svensson: Pappa hur träffade du mamma?
Lennart: Jooo du det var en varm sommarnatt i Thailand, jag var kåt som en dalahäst(?) och din mamma satt vid en trottoarkant och skrek: SUCKY FUCKY 5 DOLLAAAR. Rimligt pris tänkte jag för mig själv och jaa vi var oskiljbara i ett tag.....tills hon mötte din "låtsas pappa #1" förstås.
Martin HalvThai-Hora: wtf MEN JAG ÄR SVENSK GOD DAMNIT aja ska dra till låtsas pappa #5 ses!
Tror du på det själv eller är det DIN fantasi?
Citera
2009-05-17, 18:05
Medlem
MegaHeads avatar
Ja man kan dra hur många historier som helst. - Nej min tjej ar ingen glädjeflicka hon jobbade på hotel, affär etc etc. Dom utnyttjar västlänningar precis lika mycket som västerlänningar åker dit och utnyttjar dom. Det är bara Svenska moral predikare som inte kan vidga sina vyer som ser det annorlunda.
Citera
2009-05-17, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PBUNisse
I Finland bor ca 1000 sydostasiater, varav de flesta är kvinnor ihop med finska män (ska se om jag hittar länken)..

I övrigt håller jag med dig. Själv skulle jag aldrig tända på en jävla riskokare, det finns inget jag som svensk skäms så mycket för som när landsmän till mig (eller andra vita män) hatar sitt eget folks kvinnor och väljer en liten guling med sneda fula efterblivna ögon, platta stjärtar, barnkropp och fult, avtändande språk.

Hur har ni loser-töntar mage att klaga på svenska kvinnor när dom är samma ras som er, era rasförrädande äckliga jävla fula mesiga fanskap!
Tja man är ju hellre släkt med en risätare än en otvättad , svagbegåvad bonnjävel som du....
Citera
2009-05-17, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av judenschwein
Hej mina vänner! Nu ska jag ta upp ett ämne som intresserat mig länge.

Ingen kan väl ha missat att Sverige på senare tid blivit fullständigt översvämmat av fula brun-mongoler från Thailand, Fillipinerna, Korea och liknande horländer som går hand i hand med misslyckade vita gubbar med ölmage och grått hår. Inte i nåt annat land har jag sett maken till gulingimport! Det verkar som att var och varannan svensk man över 30 år har en gul maka nu för tiden.

Så nu till frågan, vad kan denna fixering bero på? Varför är svenska män överrepresenterade i dessa parbildningar? Kan det vara ett utslag av undanträngd pedofili enligt Hübinettes teori?

Frågorna är många...

Svenska män är för fula för att få svenska kvinnor, de svenska kvinnorna intresserar sig för blattarna istället (de snygga).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in