Citat:
Ursprungligen postat av pingvinter
Ditt exempel är åt helvete för svaret är uppenbart.
Jag menar att thailändaren(barhoran) hade valt den rika även ifall kandidaterna inte hade varit likvärdiga.
'
Nej jag tror INTE alls att folk som kommer ifrån fattigare länder släpper fattigdomen utan det verkar som om du trodde det i förra inlägget med ditt snack om grundskydd. Men du kanske är schizofren.
Thailändarna är som de som är födda på 1900-talet pga uppväxt och uppfostran som jag har försökt säga ett tag nu.
Sluta larva dig. Ifall du har problem med mina ordval så behöver du inte ta det här till sandlådenivå. Låter som om du har någon liten guling och du är orolig att hon fnissar med sina vänner åt dig bakom din rygg.
Jag menar att thailändaren(barhoran) hade valt den rika även ifall kandidaterna inte hade varit likvärdiga.
'
Nej jag tror INTE alls att folk som kommer ifrån fattigare länder släpper fattigdomen utan det verkar som om du trodde det i förra inlägget med ditt snack om grundskydd. Men du kanske är schizofren.
Thailändarna är som de som är födda på 1900-talet pga uppväxt och uppfostran som jag har försökt säga ett tag nu.
Sluta larva dig. Ifall du har problem med mina ordval så behöver du inte ta det här till sandlådenivå. Låter som om du har någon liten guling och du är orolig att hon fnissar med sina vänner åt dig bakom din rygg.
Det jag menar är att thailändska prostituerade inte hugger på första bästa utlänning. Även de är selektiva och värderar mer egenskaper än rik, tex snäll.
Mitt exempel med grundskydd är en förklaring varför pengar spelar in.
Sandlådenivå blir det när man skriver saker som, "alla tjejer är horor" eller ständigt refererar till alla bartjejer som horor.
Låter det som om jag har en liten guling? Är det så jag ska referera till dig? Vill du bli tagen på allvar då kan du sluta slänga dig med tuffa uttryck som, guling, barhoror osv.
Nej jag är inte ihop med någon från Asien, men om så vore fallet så skulle jag inte oroa mig ifall hon fnissar med sina vänner bakom min rygg. Var det du som skrev något om "sandlådenivå"?
Däremot har jag en förståelse för varför folk inte väljer sin partner som mig och jag respekterar det, jag ser längre än "schyssta bröst". Jag kan förstå om folk har pengar som en större faktor i val av partner när de kommer från fattigdom.
Att de ens tänker tanken är ju ett bevis på att de accepterar nederlag.