2009-03-06, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinter
Ditt exempel är åt helvete för svaret är uppenbart.

Jag menar att thailändaren(barhoran) hade valt den rika även ifall kandidaterna inte hade varit likvärdiga.

'

Nej jag tror INTE alls att folk som kommer ifrån fattigare länder släpper fattigdomen utan det verkar som om du trodde det i förra inlägget med ditt snack om grundskydd. Men du kanske är schizofren.
Thailändarna är som de som är födda på 1900-talet pga uppväxt och uppfostran som jag har försökt säga ett tag nu.

Sluta larva dig. Ifall du har problem med mina ordval så behöver du inte ta det här till sandlådenivå. Låter som om du har någon liten guling och du är orolig att hon fnissar med sina vänner åt dig bakom din rygg.

Det jag menar är att thailändska prostituerade inte hugger på första bästa utlänning. Även de är selektiva och värderar mer egenskaper än rik, tex snäll.

Mitt exempel med grundskydd är en förklaring varför pengar spelar in.

Sandlådenivå blir det när man skriver saker som, "alla tjejer är horor" eller ständigt refererar till alla bartjejer som horor.

Låter det som om jag har en liten guling? Är det så jag ska referera till dig? Vill du bli tagen på allvar då kan du sluta slänga dig med tuffa uttryck som, guling, barhoror osv.

Nej jag är inte ihop med någon från Asien, men om så vore fallet så skulle jag inte oroa mig ifall hon fnissar med sina vänner bakom min rygg. Var det du som skrev något om "sandlådenivå"?

Däremot har jag en förståelse för varför folk inte väljer sin partner som mig och jag respekterar det, jag ser längre än "schyssta bröst". Jag kan förstå om folk har pengar som en större faktor i val av partner när de kommer från fattigdom.
Citera
2009-03-12, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Däremot har jag en förståelse för varför folk inte väljer sin partner som mig och jag respekterar det, jag ser längre än "schyssta bröst". Jag kan förstå om folk har pengar som en större faktor i val av partner när de kommer från fattigdom.

Det kan jag också förstå.
Men jag kan inte förstå att männen (kvinnorna?) nöjer sig med det?

Jag är känslomänniska och vill bli älskad för den jag är, inte det jag har.
Hur tror du män (kvinnor) funkar som inte tänker så?
Citera
2009-03-13, 20:45
Medlem
....

Kärlek hit och kärlek dit. Ni som plockar hem asiatiska brudar ÄR och kommer ALLTID att vara en RASFÖRRÄDARE.

Lev väl, hälsningar från Söderort.
Citera
2009-03-14, 00:59
Medlem
Agamantums avatar
Idiot.

Citat:
Ursprungligen postat av SLU
Kärlek hit och kärlek dit. Ni som plockar hem asiatiska brudar ÄR och kommer ALLTID att vara en RASFÖRRÄDARE.

Lev väl, hälsningar från Söderort.

Vilket totalt idiotsnack. Fixa du fram lite Svenska brudar till männen då. Jag hittar inga snygga bra svenska brudar. Jag är själv snygg och trevlig. Det finns ett par men dom är ensamstående och styvförälder tänker jag inte vara (har redan varit det ett par år och nu vill jag inte det längre). Resterande utbud på marknaden är tunt. Jag är medlem på alla dejtingsidor som finns. Så innan du uttalar vad som pågår i din mikroskopiska tankeverkstad så tänk längre än vart näsan pekar. Du får starta en sida där du erbjuder snygga svenska singelbrudar till oss vanliga svenska män, eller lägg ner ditt skitsnack.
Citera
2009-03-14, 01:10
Medlem
Sverige är ju ett av världens mest singeltäta länder, så jag tror ju inte det är någon brist på kvinnor direkt...

Hursomhelst, för den som vill se de thailändska kvinnornas syn på det hela så kan ni hämta hem den där dokumentären Sexturisterna, avsnittet från Thailand.
Citera
2009-03-14, 01:45
Medlem
bernad_laws avatar
I hålorna uppe i Norrbotten fullkomligt KRYLLAR det med thailuder; i till exempel Kalix tycks nästan varannan kvinna vara asiat. Jag vet att jag inte borde vara fördomsfull och allt det där, men när tre av tre bröder tagit hem gult lammkött från exakt samma asiatiska bergsby finns det ingen som kan övertala mig om att det handlar det minsta om kärlek.

Min åsikt är klar, och den stämmer också förvånande ofta; thai-importörer är FÖRLORARE!
Citera
2009-03-14, 11:38
Medlem
ActionNotWordss avatar
Folk som hämtar fruar från thailand är misslyckade och fula jävlar som inte förtjänar bättre än att vara ensama resten av sina liv. Att de ens tänker tanken är ju ett bevis på att de accepterar nederlag.
Citera
2009-03-14, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Det kan jag också förstå.
Men jag kan inte förstå att männen (kvinnorna?) nöjer sig med det?

Jag är känslomänniska och vill bli älskad för den jag är, inte det jag har.
Hur tror du män (kvinnor) funkar som inte tänker så?

Jag tror att vi alla definierar kärlek olika, vi lägger olika saker i en gryta som vi sedan säger är kärlek.

Trygghet dvs ekonomisk trygghet tror jag är en stor faktor för de från fattigare länder. Du kanske inte lägger ekonomisk trygghet i vad du kallar kärlek men gör detta deras kärlek mer oriktig? Nu menar jag inte att allt är ekonomisk trygghet men en större del än vad vi svenskar är vana vid.

Utseende är något som västvärlden lägger stor vikt vid, i Thailand har jag sett skitsnygga brudar vara ihop med skitfula thailändare, ingen var rikare än den andre. Hur ofta ser man detta i Sverige?

Nu finns det säkert förhållanden som enbart bygger på ekonomisk utnyttjande, men samtidigt är det myndiga personer vi pratar om. Vill Kalle 55 bli ekonomiskt "blåst" av Noi 28, låt han då få bli det. Man får hoppas att Kalle är medveten om det hela.
Citera
2009-03-14, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ActionNotWords
Folk som hämtar fruar från thailand är misslyckade och fula jävlar som inte förtjänar bättre än att vara ensama resten av sina liv. Att de ens tänker tanken är ju ett bevis på att de accepterar nederlag.

Jo för det är ju helt omöjligt att en svensk man eller kvinna kan finna kärlek utanför Sverige... helt omöjligt.
Citera
2009-03-14, 17:10
Medlem
Glisseurs avatar
Jag har en morbror som hämtade en thailändska för runt 5-6 år sedan. Han var där på semester, sedan när han kom hem så hade han en thailändska på flaket. Hon hade en dotter med sig som både hon och mamman lärde sig riktigt bra svenska på 2 år. Efter två år så tog mamman även körkort och hon hade skaffat jobb inom ett halvår efter att hon hade kommit till Sverige. Tycker hon är ett praktexempel på bra invandrare, hon är riktigt trevlig och jag snackar alltid med henne på släktkalas! Han gifte sig även med henne i Thailand efter en två års relation och skaffade ett barn som nu är 4 år ungefär.

Med tanke på att han åkte dit ensam (tror jag?) så hade han nog i avsikt att knulla någon, men hon är knappast en hora och han har berättat att de träffades på en bar. En teori är ju att båda två var singlar och var ute på natten för att leta efter en partner!
Senast redigerad av Glisseur 2009-03-14 kl. 17:14. Anledning: Ändrat på order av sillbert. Men det kunde ju vart en han?;)
Citera
2009-03-14, 17:13
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
Jag har en morbror som hämtade en thailändare för runt 5-6 år sedan. Han var där på semester, sedan när han kom hem så hade han en thailändare på flaket. Hon hade en dotter med sig som både hon och mamman lärde sig riktigt bra svenska på 2 år. Efter två år så tog mamman även körkort och hon hade skaffat jobb inom ett halvår efter att hon hade kommit till Sverige. Tycker hon är ett praktexempel på bra invandrare, hon är riktigt trevlig och jag snackar alltid med henne på släktkalas! Han gifte sig även med henne i Thailand efter en två års relation och skaffade ett barn som nu är 4 år ungefär.

Med tanke på att han åkte dit ensam (tror jag?) så hade han nog i avsikt att knulla någon, men hon är knappast en hora och han har berättat att de träffades på en bar. En teori är ju att båda två var singlar och var ute på natten för att leta efter en partner!
"thailändska", plz......
Citera
2009-03-14, 18:02
Medlem
Stewie_griffins avatar
Många som verkar klaga på pengadelen här...

Det är väl mer schysst att välja partner efter plånboken än utseende?
Plånboken berättar ju mer om hur man är som person än formen på näsan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in