2009-05-12, 13:19
Medlem
Sussilullss avatar
Faktiskt ingen aning om varför det kallas import. Jag brukar faktiskt säga själv att jag importerades från indonesien på 80-talet till sverige

Det lite diffust att säga att man ger en människa ett bättre liv enbart på den grunden att hon/han får bo i sverige. Men det blir väl att man tänker så om man jämför rent materialistiskt. Hade jag bott kvar i indonesien hade jag harvat omkring på risfälten hela dagarna och bott i en hydda. Typ. Men därmed inte sagt att jag hade haft ett dåligt liv

Citat:
Ursprungligen postat av MatMamma
Ajg tycker att du har en sund inställning till "import av asiater". varför kallas det import egentligen? Jag förstår att man tar in människan, men vafaaan man ger ju dem i många fall ett bättre liv. Om de hade haft ett bra liv så tror i alla fall inte jag att man skulle behöva att locka till sig vita män.

Hur många firmor finns det egentligen som tilländahåller en sådan här tjänst? Är det olagligt i sverige att "importera" såsom man gör?
Citera
2009-05-12, 13:46
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Vad är det för trams? Kom inte och påstå att tjocka tanter som skaffar en ung svart man ses som coola. De ses ju som patetiska losers som blir använda som en biljett till svenskt medborgarskap.

Jag skrev inte "tjocka tanter" och jag skrev inte "coola". Försök inte debattera ner mig genom att ändra på det jag skriver.

Om du inte kan se att det är betydligt mer socialt accepterat för en medelålders kvinna att ta sig en ung (utländsk) älskare än vice versa så är det du som tramsar.
Citera
2009-05-12, 13:57
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Åsa-Nietzsche
Jag skrev inte "tjocka tanter" och jag skrev inte "coola". Försök inte debattera ner mig genom att ändra på det jag skriver.

Om du inte kan se att det är betydligt mer socialt accepterat för en medelålders kvinna att ta sig en ung (utländsk) älskare än vice versa så är det du som tramsar.

Jahapp, då tramsar jag väl då.
Citera
2009-05-12, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sussilulls
Faktiskt ingen aning om varför det kallas import. Jag brukar faktiskt säga själv att jag importerades från indonesien på 80-talet till sverige

Det lite diffust att säga att man ger en människa ett bättre liv enbart på den grunden att hon/han får bo i sverige. Men det blir väl att man tänker så om man jämför rent materialistiskt. Hade jag bott kvar i indonesien hade jag harvat omkring på risfälten hela dagarna och bott i en hydda. Typ. Men därmed inte sagt att jag hade haft ett dåligt liv

Och du är fö sjukt vacker.
Citera
2009-05-12, 16:54
Medlem
Sussilullss avatar
men tackar så mycket.

alltid uppskattat med snälla komplimanger så här på eftermiddagskvisten.

Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Och du är fö sjukt vacker.
Citera
2009-05-12, 17:36
Medlem
fnuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZätaH
Alltså rent strukturalistiskt är han överordnad henne och det är samma sak som när östeuropeer importeras. Jag menar inte alla men det finns en del sådana fall. Jag syftar på mail-order brides och dyl. dejting. Noppe gifte ju sig med en 20 årig asiat. Könsimperialism vill jag kalla det!

Så man får bara pippa/dejta folk i sin egna klass? Vart går den här gränsen? Jag tjänar ungefär dubbelt så mycket som min nuvarande tjej i timmen som dessutom har den usla smaken att inte vara bosatt i Sverige, är det bara att dumpa eller? Vi älskar ju varann men nu när du upplyst mig om att jag exploaterar henne så är det väl dags att lämna henne så att jag inte framstår som ett elakt monster och blir klubbad till döds av aftonbladet-läsare.

Bör man i fortsättningen scanna in sitt senaste lönekuvert när man söker kontakt på knullkontakt.se för att det inte blir tal om någon exploatering? Eller gäller det bara folk som inte är etniska svenskar? För det kan väl inte vara nationaliteten som är problemet? Det låter ju misstänksamt mycket som rasism och sånt håller väl upplysta individer som du själv inte på med eller hur?

Frågorna är många, likaså världsfrånvända vänsterflummare tydligen.

Nej, det är som vanligt i Sverige. Manlig sexualitet är ständigt destruktiv och fel medans kvinnlig sådan alltid är positiv. Det är djupt genomsyrat, bara läsa trådar om kvinnlig pedofili t.ex. så kommer du hitta flertalet måhända inte särskilt intellektuella män som tycker det är helt ok samtidigt som de är redo att knacka herrarna med ovannämnda läggning.
Senast redigerad av fnuske 2009-05-12 kl. 17:39.
Citera
2009-05-12, 19:14
Medlem
Är i stort sett bara gamla 50 åriga gubbar som inte får nått ligg som "importerar" från Thailand för att ha nått att stoppa veken i!
Citera
2009-05-13, 15:05
Medlem
Sussilullss avatar
Snarare manipulativa thailändskor som hittar nån lättlurad gammal gubbe att ta med dom till sverige där dom söker efter en ny man med mer pengar och sen dumpar den gamla gubben efter ett antal år.

Citat:
Ursprungligen postat av MackanXXX
Är i stort sett bara gamla 50 åriga gubbar som inte får nått ligg som "importerar" från Thailand för att ha nått att stoppa veken i!
Citera
2009-05-16, 20:01
Medlem
judenschweins avatar
Svenska mäns fixering vid asiater

Hej mina vänner! Nu ska jag ta upp ett ämne som intresserat mig länge.

Ingen kan väl ha missat att Sverige på senare tid blivit fullständigt översvämmat av fula brun-mongoler från Thailand, Fillipinerna, Korea och liknande horländer som går hand i hand med misslyckade vita gubbar med ölmage och grått hår. Inte i nåt annat land har jag sett maken till gulingimport! Det verkar som att var och varannan svensk man över 30 år har en gul maka nu för tiden.

Så nu till frågan, vad kan denna fixering bero på? Varför är svenska män överrepresenterade i dessa parbildningar? Kan det vara ett utslag av undanträngd pedofili enligt Hübinettes teori?

Frågorna är många...
Citera
2009-05-16, 20:05
Medlem
L_a_z_e_rs avatar
Utbudet av svenska kvinnor som kan tänka sig dessa män är väl väldigt begränsat så då åker de väl över och inkasserar en asiat-tjej.
Citera
2009-05-16, 20:07
Medlem
Satanclauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_a_z_e_r
Utbudet av svenska kvinnor som kan tänka sig dessa män är väl väldigt begränsat så då åker de väl över och inkasserar en asiat-tjej.

+1 Tror det där är ganska spot on, lås tråd?
Citera
2009-05-16, 20:14
Medlem
micaeles avatar
Asiatiska tjejer är exotiska, i stort smalare och sannolikt även på gladare humör än svenska diton. Vem vill ha en halvfet, karriärsupptagen, falsk svensk tjej när det tar tio minuter att hitta någon i Fjärran Östern för en halvsläng (i många fall)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in