Citat:
Ursprungligen postat av ZätaH
Alltså rent strukturalistiskt är han överordnad henne och det är samma sak som när östeuropeer importeras. Jag menar inte alla men det finns en del sådana fall. Jag syftar på mail-order brides och dyl. dejting. Noppe gifte ju sig med en 20 årig asiat. Könsimperialism vill jag kalla det!
Så man får bara pippa/dejta folk i sin egna klass? Vart går den här gränsen? Jag tjänar ungefär dubbelt så mycket som min nuvarande tjej i timmen som dessutom har den usla smaken att inte vara bosatt i Sverige, är det bara att dumpa eller? Vi älskar ju varann men nu när du upplyst mig om att jag exploaterar henne så är det väl dags att lämna henne så att jag inte framstår som ett elakt monster och blir klubbad till döds av aftonbladet-läsare.
Bör man i fortsättningen scanna in sitt senaste lönekuvert när man söker kontakt på knullkontakt.se för att det inte blir tal om någon exploatering? Eller gäller det bara folk som inte är etniska svenskar? För det kan väl inte vara nationaliteten som är problemet? Det låter ju misstänksamt mycket som rasism och sånt håller väl upplysta individer som du själv inte på med eller hur?
Frågorna är många, likaså världsfrånvända vänsterflummare tydligen.
Nej, det är som vanligt i Sverige. Manlig sexualitet är ständigt destruktiv och fel medans kvinnlig sådan alltid är positiv. Det är djupt genomsyrat, bara läsa trådar om kvinnlig pedofili t.ex. så kommer du hitta flertalet måhända inte särskilt intellektuella män som tycker det är helt ok samtidigt som de är redo att knacka herrarna med ovannämnda läggning.