2008-01-18, 01:25
Medlem
Bluudtzuckahs avatar
OT: Det är lustigt hur snabbt hela tråden urartade i en en enda stor pajkastning mellan folk med olika kvinnosmak. Jag finner det mycket konstigt att ingen mod har gjort något åt denna tråd än.

OnT: Till skillnad från många andra "raser" såsom svarta och araber så finner jag faktiskt gulingar i allmänhet och japoneser i synnerhet väldigt fina. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är och det faktum att de för mig som västerlänning är "exotiska" tror jag inte heller på då jag generellt inte gillar tjejer som ligger utanför den västerländska normen.
Citera
2008-01-18, 01:34
Medlem
Engelbreckts avatar
Det finns ju snygga asiater och fula asiater precis som det finns snygga och fula nordeuropéer. Det är ju få folk där alla är fula eller alla är snygga.
Citera
2008-01-18, 01:44
Medlem
korps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbreckt
Det finns ju snygga asiater och fula asiater precis som det finns snygga och fula nordeuropéer. Det är ju få folk där alla är fula eller alla är snygga.

*första pris i att konstatera det som är helt jävla uppenbart*
Citera
2008-01-18, 01:55
Medlem
Engelbreckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korp
*första pris i att konstatera det som är helt jävla uppenbart*

Något måste man ju vara bra på.

I USA blev det 1967 tillåtet med rasblandade äktenskap i de sista delstaterna som höll emot. Där har man märkt en tydlig trend i vilka grupper man gifter sig med. Vita män har börjat gifta sig med asiatiska kvinnor och vita kvinnor gifta sig med svarta män. Förlorarna är svarta kvinnor och asiatiska män. Det finns givetvis undantag från mönstret, men det verkar som om kärleken inte är färgblind.
Senast redigerad av Engelbreckt 2008-01-18 kl. 02:11.
Citera
2008-01-18, 02:07
Medlem
grimhearts avatar
Det är lite otroligt att tråden har varit öppen så här länge. Till att börja med var det ingen fantastisk trådstart och folk gnäller ju mest för att de inte tycker om samma saker.

Asiater funkar jäkligt bra i min bok. Sluta gnäll och tyck att det är bra att folk inte gillar samma saker. Det skulle bli väldigt tråkigt om alla sprang efter samma sak.
Citera
2008-01-18, 10:31
Medlem
macgrubers avatar
Skön rasism i denna tråden. Rätt mycket mot Sverige
Citera
2008-01-18, 11:42
Medlem
Wojaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macgruber
Skön rasism i denna tråden. Rätt mycket mot Sverige
Självklart en svensk inte finner svenskar lika exotiska som folk från andra länder, och därför förfular dem i sina ögon.
Citera
2008-01-18, 14:02
Bannlyst
jag säger detsamma, flytta hem då om det är så dåligt här.
det har jag inget emot alls...

jag är inte racist på något sätt, jag har träffat ett par turka som är sjyssta verkligen.
men sen så finns det turkar som förstör för alla anndra turkar genom att betee sig som idioter.
tycker jag är lite synd, att sedan kasta paj på det landet som dem flytt till är fan inte bra alltså.
Citera
2008-01-18, 15:23
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkovic1
Ja svenska tjejer är väl inget vidare heller.

Jag föredrar latinas, persiskor, libanesiskor, medelhavs europeiskor, östeuropeiskor m.m.

Och till dig språkpolisen tidigare: jag skiter fullständigt i hur jag stavar på ett jävla forum, sitter inte här dygnet runt till skillnad från dig

Är du svensk?
Citera
2008-01-18, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Är du svensk?
Om man läser hans tidigare inlägg så ser man att han inte är det.
Citera
2008-01-18, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Et96Alhe
jag är inte racist på något sätt, jag har träffat ett par turka som är sjyssta verkligen.
men sen så finns det turkar som förstör för alla anndra turkar genom att betee sig som idioter.
tycker jag är lite synd, att sedan kasta paj på det landet som dem flytt till är fan inte bra alltså.
Väldigt roligt du tror jag är turk. Är lika jävla vit som dig.
Citera
2008-01-18, 16:55
Medlem
Athlon016s avatar
Asiatiska bruder bästa som finns , speciellt thailändarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in