2007-07-18, 11:15
Medlem
Hur är det med japanska tjejer? Är de lika heta på svenskar de? Jag menar, där är det ju bra ekonomisk så de blir ju inte direkt över öronen bara för att man slänger runt pengar till höger och vänster. Gillar de också långa män med ljus hy, blåa ögon blånt hår etc? Ska sticka till japan på semester om ett par veckor så kan vara bra att veta
Citera
2007-07-18, 11:30
Medlem
-HunteR-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groomie
Häromdagen satt jag inne på resebyrån och väntade på min tur. In kommer en svettig, fet gammal gubbe med ölkagge, dubbelhaka, stripigt hår och träskor (jag är seriös, karln hade träskor)... Kort sagt hade han i princip alla fysiska drag ingen man vill ha... Efter en liten stund kliver även en thailändsk tjej i 25-års ålder in på resebyrån. Hon var riktigt het med kortkort kjol, höga klackar, välsvarvad kropp och ett riktigt sött ansikte. Kort sagt en kalaspingla. Min haka höll på att slå i golvet med dunder och brak när tjejen hoppar upp i svettfettots knä och börjar kela med honom! Hur fan går sånt här till? Jag vill seriöst få reda på hur sånt här är möjligt! Har sett hur allt fler vidriga gubar ränner runt med små söta paket från thailand men det här var ta mig tusan det värsta jag sett! Någon form av avtal måste det väl finnas, jag menar, inte kan väl någon faktiskt gå igång på att få skäggbiffen stämplad av ett svettfetto på 50-plus i träskor! Det är knappt att jag finner ord...
Fat bitches needs love to!
Citera
2007-07-18, 11:30
Medlem
Tydligen är det rätt vanligt att dessa flickor är glädjeflickor som gubbarna blir kära i och tar med sig hem till moder svea. Det är också rätt vanligt att de fortsätter glädja folk när de kommer hit, kanske ett sätt för dom att stå ut med kopiöst fula gubbar med träskor?
Citera
2007-07-18, 11:33
Medlem
Måste vara bättre att hora åt en karl, ful eller inte, än att jobba häcken av sig i baren hemma......
Citera
2007-07-18, 12:38
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Där har du ta mig tusan en poäng!

Japp det borde vara allmänt känt att svenska tjejer saknar ett bättre syfte över 25. Först kommer högskoleröven sen går hela skiten åt helvete.
Citera
2007-07-18, 16:02
Medlem
Alladins avatar
De är så lätt som så här: Han är hennes sugardaddy, alla kläderna han hade på sig har hon säkert vart och handlat ihop med hennes andra thailänska vänninor som också är importerad av andra ensamma gubbar i 50årsåldern.
Sen berättar hon säkert historier om att hennes pappa hemma i thailand har blivit sjuk och försäkringen inte räcker till, gråter en skvätt och vips så skickar svettfettot 50stora ner till familjen...

Frågan är vem som utnyttjar vem till slut, äckligt är de MÅNGA gånger i alla fall. (kan inte uttala mig om alla, vissa har säkert funnit kärlek också...men jag tippar på att 80-90% av tjejerna som följer med såna gubbar är barflickor)
Citera
2007-07-18, 16:13
Medlem
Giggis avatar
Har varit mycket i Kina och även om det inte är så vanligt att importera kineser som thaibrudar så har de en annan syn på det här med relationer än vad vi har. Jag kan tänka mig att den stämmer bra med thailändskornas syn. Enligt en tjej som jag känner ganska väl blir man inte kär i personen utan situation, sen lär man sig att älska personen. Man ser inte till det yttre utan till vad personen kan erbjuda. I detta fallet en ekonomisk trygghet och det materiella!
Citera
2007-07-18, 16:19
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Så praktiskt taget skulle de skita i om en man var hur läcker som helst om han inte hade några pengar och istället följa med ett svettfetto i träskor hem?

Varför tror du det? Självklart kan en thaitjej vara så pass ytlig att hon faller för en kille som ser bra ut men inte klarar av att skaffa ett jobb.
Citera
2007-07-18, 16:38
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggi
Har varit mycket i Kina och även om det inte är så vanligt att importera kineser som thaibrudar så har de en annan syn på det här med relationer än vad vi har. Jag kan tänka mig att den stämmer bra med thailändskornas syn. Enligt en tjej som jag känner ganska väl blir man inte kär i personen utan situation, sen lär man sig att älska personen. Man ser inte till det yttre utan till vad personen kan erbjuda. I detta fallet en ekonomisk trygghet och det materiella!

Låter väldigt generellt... och förbannat tråkigt. Frågan är om tjejen du pratat med mest talar om sig själv och några i hennes närhet än något annat...?
Citera
2007-07-18, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Låter väldigt generellt... och förbannat tråkigt. Frågan är om tjejen du pratat med mest talar om sig själv och några i hennes närhet än något annat...?

Tyvärr, har hört liknande grejer från flickor i både Kina och Malaysia. Yta är inte det viktigaste för dem! Det ligger ju på dessa flickor att hitta någon som kan försörja deras föräldrar en dag. Om en västerländsk rik och fet make sen är att hora, vara materiel, vara kärleksfull mot sina föräldrar eller bara deras form av kärlek är en öppen fråga
Citera
2007-07-18, 22:43
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olpa
Tyvärr, har hört liknande grejer från flickor i både Kina och Malaysia. Yta är inte det viktigaste för dem! Det ligger ju på dessa flickor att hitta någon som kan försörja deras föräldrar en dag.
Jo, försörjningsplikten är allt och det är ju tyvärr även det som tvingar dessa kvinnor att prostituera sig redan som barn.
Jag har en thailänsk bekant som förväntar skicka hela sin lön till familjen varje månad (mannen får försörja henne) + att hon förväntades köpa ett nytt hus till sina föräldrar nu när hon skaffat man i Sverige.
Citera
2007-07-18, 23:28
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Häromdagen satt jag inne på resebyrån och väntade på min tur. In kommer en svettig, fet gammal gubbe med ölkagge, dubbelhaka, stripigt hår och träskor (jag är seriös, karln hade träskor)...:

Ja, ser man ut så så måste man väl importera om man vill få sig en fru/fitta. Det är väl därför dylika svettfetton ofta drar omkring på en negress eller asiat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in