2008-01-18, 17:55
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Athlon016
Asiatiska bruder bästa som finns , speciellt thailändarna

Du kanske menar thaiLÄNDSKORNA... annars kan det bli fel.
Citera
2008-01-18, 18:14
Medlem
Jag kommer ihåg när jag var i Japan.
Vad många vackra och stiliga kvinnor man såg där!
När jag efter några veckor återvände till Sverige och Stockholm häpnade jag över de svenska kvinnorna.
Svenskorna kändes vulgära till stilen, smaklöst och bohemiskt klädda.
Men, det man framför allts slogs av var att svenskorna - för det mesta - klär sig i killkläder. Deras gångstil är även manhaftig. Allt annat än den kvinnliga, lite svävande gångstilen japanskorna använder sig av.
Min resa till Japan blev således en riktig ögonöppnare.

Men, jag ska tillägga det att det finns väldigt många vackra kvinnor i Sverige. Men, det skulle inte skada om de tillägnade sig lite större kvinnlig estetik.

(Sen var det inte bara kvinnorna jag häpnade över när jag kom tillbaka till Stockholm. Jag tyckte att både kvinnor och män såg ut som luffare i jämförelse med japanerna/japanskorna)
Senast redigerad av Freddes 2008-01-18 kl. 18:26.
Citera
2008-01-18, 18:24
Medlem
Kapt3n Rövskäggs avatar
Hade hellre legat med en svensk man än en asiatisk kvinna. (okej, nej det hade jag inte)
Citera
2008-01-18, 18:35
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slippy
Hemskt fula
http://www.missworld.com/bio/bio.sps?iBiographyID=93019
http://www.missworld.com/bio/bio.sps?iBiographyID=92923
http://www.missworld.com/bio/bio.sps?iBiographyID=93112
http://www.missworld.com/bio/bio.sps?iBiographyID=93074

Du skojar?
Citera
2008-01-18, 18:58
Medlem
Maipenrais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkovic1
mm svenskar också.. inse att svenskar är så jävla fula, stela, patetiska och tråkiga. ni har inget att vara stolt över. till och med turkarna hade osmanska riket, vad har ni? rudolf rödskägg?

Men åk hem till ditt sönderbombade jävla skitland då. Tror du att någon svensk vill ha dig här? Vi hatar er.
Citera
2008-01-18, 19:43
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maipenrai
Men åk hem till ditt sönderbombade jävla skitland då. Tror du att någon svensk vill ha dig här? Vi hatar er.

Mai Pen Rai... Kao Tod Kha... Phut mei dee!
Citera
2008-01-18, 20:04
Medlem
inkvisitivs avatar
Precis som det fula Svenskor, så finns det fula asiatiska tjejer. Precis som det finns vackra Svenskor så finns det vackra asiatiska tjejer.
Ganska enkelt eller?
Citera
2008-01-18, 20:41
Bannlyst
Citat:
Väldigt roligt du tror jag är turk. Är lika jävla vit som dig.

antog att du var turk när du skrev svennetönt till en kille och heter något konstigt som användarnamn som bara kan sammankopplas med turk.
Citera
2008-01-18, 21:18
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOJ
Du skojar?

Jag tycker inte att de var fula men alla såg ju väldigt västerländska ut, den sista såg även lite latinamerikansk ut.
Kan man verkligen säga att man gillar asiatiska tjejer om man bara tänder på dem när deras utseende påminner tillräckligt mycket om en västerländsk tjejs utseende?

Till rasisten: Njaaa, vetifan om Svetlana från Vitryssland är så värst snygg
Citera
2008-01-18, 21:49
Medlem
Segments avatar
Citat:
Och till dig språkpolisen tidigare: jag skiter fullständigt i hur jag stavar på ett jävla forum, sitter inte här dygnet runt till skillnad från dig

Man stavar inte fel därför att man inte orkar stava rätt. Du är bara illiterat.
Citera
2008-01-18, 22:12
Medlem
Methedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbreckt
Något måste man ju vara bra på.

I USA blev det 1967 tillåtet med rasblandade äktenskap i de sista delstaterna som höll emot. Där har man märkt en tydlig trend i vilka grupper man gifter sig med. Vita män har börjat gifta sig med asiatiska kvinnor och vita kvinnor gifta sig med svarta män. Förlorarna är svarta kvinnor och asiatiska män. Det finns givetvis undantag från mönstret, men det verkar som om kärleken inte är färgblind.

Det där är egentligen intressant nog för att meritera en egen tråd...

/M.
Citera
2008-01-18, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Segment
Man stavar inte fel därför att man inte orkar stava rätt. Du är bara illiterat.
Jag skrev i all hast ett r för lite. Din jävla subba. Ännu ett bevis på att svennarna är gnälliga kärringar. Ska söka bland dina inlägg nu och kolla om jag hittar minsta stavfel, sen ska jag grina om det som du gör.

Edit hittade ett här:

http://www.flashback.org/showpost.php?p=9484507&postcount=6

Det heter tillfredsställande, inte tillfredställande. Du skrev ett S för lite! Ta en språkkurs din jävla analfabet!
Senast redigerad av Perkovic1 2008-01-18 kl. 22:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in