2008-01-17, 17:08
Medlem
mr.pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkovic1
mm svenskar också.. inse att svenskar är så jävla fula, stela, patetiska och tråkiga. ni har inget att vara stolt över. till och med turkarna hade osmanska riket, vad har ni? rudolf rödskägg?

Ja mot serber är dom definitivt både stela och tråkiga, främst beroende på att de är TOTALT ointresserade då ni inte kan föra er över huvudtaget och kompenserar era mindervärdeskomplex med enorma egon.

Ja vad hade Sverige? Hela Skandinavien + Danmark och St.Petersburg förslagsvis?
Och om du nu känner detta hat mot Sverige, så har du ju dessutom ingen som helst personlig integritet eftersom du fortsätter att bo i det.

Det ska tilläggas att jag inte är någon nationalist eller dylikt öht, och är generellt för ett mångkulturellt Sverige men du gör ju ingen vidare reklam för konceptet.
Citera
2008-01-17, 17:10
Medlem
2mass avatar
Citat:
till och med turkarna hade osmanska riket

Som Bosnien var del av i över 400 år, där har du ju verkligen nåt att va stolt över, turkjävel
Citera
2008-01-17, 17:43
Medlem
moderatswings avatar
Jag tycker att det finns färre snygga tjejer bland asiaterna men vissa är riktigt snygga. Dock så finns det fler snygga tjejer i andra etniska folkgrupper.
Citera
2008-01-17, 17:44
Bannlyst
Lucy Liu <3
Citera
2008-01-17, 19:48
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Med asiatiska menar jag östasiatiska/gulingar, dvs thailändare, kineser, japaner, fillipiner, koreaner osv.

Tyvär verkar jag vara ganska ensam om denna åsikt, vad tycker ni andra?

Håller faktiskt med! De enda "asiater" jag funnit attraktiva har varit minst 50% caucasian eller mer.

Misa Campo: är riktigt fin, men hon är också mer än 50% caucasian, närmre 70%:
http://images.stage6.com/channel_images/uberhotbabemisacampo/471c0a1ce508e.jpg

Kristin Kreuk: är också delvis asiat och het.
100% asians har jag dock aldrig attraherats av det minsta.

http://www.e-monsite.com/photos/accueil_lovekristin_324239237.jpg
Citera
2008-01-17, 19:50
Bannlyst
Citat:
Vill veta vad ni andra tycker din sura, bittra, fula svennetönt..

vafan säger du, tur som fan jag inte var från ditt land i alla fall.
hade fan huggt av kuken än att köra in den i en sådan tjej.

du är bara ännu en turk i mängden som beteer sig illa, blir inte ens förvånad
Citera
2008-01-17, 22:28
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
mm svenskar också.. inse att svenskar är så jävla fula, stela, patetiska och tråkiga. ni har inget att vara stolt över. till och med turkarna hade osmanska riket, vad har ni? rudolf rödskägg?

Hur kan det komma sig att du befinner dig i sverige? om nu svenskar är så jävla fula å tråkiga varför i helvette stannar du kvar då för? blir så jävla less på alla jävla förbannade kuk jävla invandrar helvettes bögfaan som baaaaara klagar på sverige även fast vi tog emot er när inget annat jävla kuk land gjorde det. Dra nått gammalt över dig och och knulla på din morsa, se bara till att hon rakar sig i ansiktet först så du inte tar fel på det och hennes röv.
Citera
2008-01-17, 22:33
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:

Vet du varför dom små Turkpojkarna vill ha mustach?

Citera
2008-01-17, 23:12
Medlem
Gröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Vi kan t.ex. vara stolta över att inte varit i krig sedan 1814. Kan du säga detsamma om ditt sk folk?

Bra kommentar

Ont så är asiater som de kallas överlag inga 10poängare. Precis som alla andra raser. Undantag britter då som är ganska oattraktiva överlag. De gör så fula miner när de pratar, som de försöker härma en råtta.

För att skapa lite diskussion, vilken ras har överlag vackrast/fulast kvinnor? Motivera ditt svar och avsluta gärna ditt inlägg med ett sieg heil om du så vill.

Jag tycker Fransyskor för de har hår under armarna, det är bäst så.

Sieg heil!
Citera
2008-01-17, 23:20
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grön
För att skapa lite diskussion, vilken ras har överlag vackrast/fulast kvinnor? Motivera ditt svar och avsluta gärna ditt inlägg med ett sieg heil om du så vill.
Norskor är det finaste som finns...
Citera
2008-01-17, 23:21
Bannlyst
Citat:
Med asiatiska menar jag östasiatiska/gulingar, dvs thailändare, kineser, japaner, fillipiner, koreaner osv.

Tyvär verkar jag vara ganska ensam om denna åsikt, vad tycker ni andra?

jag skulle inte ha tagit nej till att ligga me en oskuld asiat brud
men jag SKULLE aldrig skaffa barn me en sådan
så vackra e dom inte,

Swedish girls are the best
o vissa ryska brudar
Citera
2008-01-17, 23:24
Medlem
moderatswings avatar
Citat:

Ähh, håll käften rasistjävel!
Eller ska vi kanske börja jämföra utvecklingsnivåer mellan länder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in