2008-01-17, 15:58
Medlem
mr.pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkovic1
Jag svensk? Aldrig i livet.

Visst kan asiatiska brudar se ut som en hög skit emellanåt. Men det fulaste tjejerna kommer dock från DIN region, det vill säga Kosovo, Serbien etc.
Där får man verkligen leta med ljus och lykta efter någon som inte ser ut som en häst.
Citera
2008-01-17, 16:02
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
KoS skrev att jag är svensk o jag påpekade att så inte var fallet. för övrigt kan du stoppa upp surströmmingen o falukorv i din syrras mutta.

Äter varken falukorv eller surströmming och jag har ingen syrra, så det blir lite svårt.

Jaja, lilla moppepojke, du kan väl komma tillbaka när du fyllt 18.
Citera
2008-01-17, 16:03
Medlem
kudde1s avatar
Asiatiska brudar är fan heta, mitt ex var från thailand och hon var grym i sängen.

Sen är japanska brudar skitsöta.

http://www.youtube.com/watch?v=ZNPafZLQ7Vw&feature=related
Citera
2008-01-17, 16:05
Medlem
Trögt uttalande med tanke på Asiens storlek och alla utseendeskillnader mellan folken. För heta asiater finns det, riktigt heta.
Citera
2008-01-17, 16:12
Medlem
Bosniaker är ju dock kända för sin attraktiva kvinnor
Citera
2008-01-17, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Monco
Bosniaker är ju dock kända för sin attraktiva kvinnor
mm svenskar också.. inse att svenskar är så jävla fula, stela, patetiska och tråkiga. ni har inget att vara stolt över. till och med turkarna hade osmanska riket, vad har ni? rudolf rödskägg?
Senast redigerad av Perkovic1 2008-01-17 kl. 16:25.
Citera
2008-01-17, 16:30
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
mm svenskar också.. inse att svenskar är så jävla fula, stela, patetiska och tråkiga. ni har inget att vara stolt över. till och med turkarna hade osmanska riket, vad har ni? rudolf rödskägg?

Du var inte med på historielektionerna,va?
Citera
2008-01-17, 16:38
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Vi kan t.ex. vara stolta över att inte varit i krig sedan 1814. Kan du säga detsamma om ditt sk folk?
Citera
2008-01-17, 16:39
Medlem
Don Cribiaris avatar
Det går an om de är minst till hälften uppblandade med europeiskt blod. 100% asiater ser ut som barn, vilket är ruskigt avtänande.
Citera
2008-01-17, 16:54
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
9999/10000 kineser/japanskor osv ser i regel ut som prutt. Har däremot sett en skitsnygg i stan för några år sen men jag var lite för upptagen med min Big Mac så det blev inget mer med det.

hahaha bor du i ett samhälle med 2000 invånare eller
Citera
2008-01-17, 16:54
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kos
Thailändskor är iofs ganska lätt att ha och göra med också, små till växten så moppsar hon upp sig är det bara man stoppar ner hon i byrålådan igen. Bra på laga mat är de också och i regel i väldigt fin kondition så de orkar jobba hårt. Samtliga exemplar brukar dessutom vara välinkörda vid leverans så man slipper ta det lugnt i början. Du måste väl ändå inse att det finns en rad fördelar med asiatiskor om man är en svensk man?

Haha, humor
Citera
2008-01-17, 17:01
Medlem
slippys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Hur faan är din smak lagd som egentligen?

Min smak är lagd åt det snygga brud hållet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in