Citat:
Ursprungligen postat av Supermuppen
Är man runt 30 så kanske man inte gillar svenska brudar bara, utseendemässigt eller pga att man inte gillar svenska mentaliteten?
Som thaitjejer iallafall är väl aningens uppåt än många svenska tjejer, gå på stan en sväng i Stockholm så ser ju många ut som nån i familjen har dött, ändå pratas det BARA om att det är så viktigt att se glad ut för att man ska få en bra approach på tex datingsidor. Men det verkar inte vara lika viktigt att göra det...mest prata om det.
Gubbe 70 med thaitjej 20...visst känns det lite skumt, men å andra sidan så förekommer ju samma skit med brudar som ser ut och ibland är modeller, som han i Stones? Varför blir en brutta ihop med honom? Pengar? Förmodligen? Men hon skulle säkert klara sig själv och behöver heller förmodligen inte försörja familjen. Om inte DET är ren prostitution så vet jag inte vad som är det.
Så mycket fördomar av folk som kan och vet så mycket men håller sig till sin jävla resort när de är på semester i LOS.....
Jag tycker bara du förstärker fördommen om svenska män som skaffar sig en Thai-tjej.
Du är över 30. Killar mellan 30-35 brukar oftast söka efter en tjej runt 20-23 och där får de ju lätt napp i Thailand. Du gillar inte svenska tjejers mentalitet, vilket ALLA killar som inte får en svensk tjej säger. Ni tycker svenska tjejer är tråkiga och inte lika utåtriktade, det är inte min bild av svenska tjejer. Det kan vara så att det beror på Er, dvs alla ni som har den här synen på svenska tjejer, istället för själva tjejerna?
Lägg dessutom till en stor erfarenhet av dejtingsidor vilket tyder på att du provat de flesta jaktmarker.
Det är inget påhopp mot varken dig eller andra som faller för thaitjejerna. Klart som fan att det lockar många killar när de bli betraktade som gudar av tjejer när de helt plötsligt kommer till ett annat land, och har man dålig erfarenhet av tjejer hemifrån så blir det såklart extra lockande.
Frågan är hur många gånger de är äkta kärlek från tjejens sida. Oftast söker de väl efter någon som kan försörja familjen.