2008-01-17, 12:03
Medlem
Sammms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkovic1
Nä jag lever the good life här så jag blir nog kvar ett bra tag till lilla du. Och du kan inte göra ett skit åt saken ditt norrlänska incestbarn. Slår vad om att du kommer importera ett thailuder sen som alla svenskar gör. Sen kallar du bosniska kvinnor horor.. vilka är det som åker på sexresor till medelhavet och Gambia o knullar runt som kaniner?

Ett fyrfaldigt leve för Sverige!

Ps: utländska föräldrar har många barn, svenska barn har många föräldrar.

Och??!
Jag är inte norrlänning. För övrigt så kanske du ska investera i en språkkurs om du tänker stanna här. Du skriver som en tjackad 12 åring med ADD.
Citera
2008-01-17, 12:07
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammm
Och??!
Jag är inte norrlänning. För övrigt så kanske du ska investera i en språkkurs om du tänker stanna här. Du skriver som en tjackad 12 åring med ADD.

Word...

Tag i beaktande att idioten faktiskt har redigerat sitt inlägg, undrar hur det såg ut innan.
Citera
2008-01-17, 12:46
Medlem
2mass avatar
Asiater faller inte i min smak heller, det är få som jag ens tycker ser ok ut, för magra och ansiktdragen är inte mycket att hurra över.
Tycker f ö att äldre asiater ofta ser ut som aliens, vad tycker ni?

Äldre kineskvinna: http://www.ccds.charlotte.nc.us/History/China/04/hutchins/chinese_woman.gif

Alien: http://www.imagesco.com/ufo/images/AlienL.jpg
Citera
2008-01-17, 13:35
Medlem
Visst finns det vackra asiater dock tycker jag bara att dom är vackra tills dom är typ 25 sen ser dom ut som 45 även om dom är 28 typ så hållbarheten är mindre god.
Brasilien och Argentina har vackra damer ujujuj *smälter* Annars tycker jag personligen det är skitsvårt att säga vilket land som har vackrast damer men länder som italien,norge,tyskland,österrike ligger högt upp

Fulaste tjejerna enligt min smak finns nere på balkan,Tror jag stött på en vacker tjej från forna juggeland annars är dom i regel asfula men hemska näsor.Grekiska tjejer är inte mkt att hänga i granen heller.

I Bosnien och i Albanien måste det blivit nåt tokigt med generna
för dom producerar bara ruggugglor kan naturligtvis bero på att även killarna där ser ut som kom och hjälp mig att dö.

Men men smaken är som baken =)
Citera
2008-01-17, 13:46
Medlem
Ledarens avatar
Asiater blir oftast snyggast då dom blandar sig med västerländskt folk, det kan helt enkelt inte gå fel då. Japanska tjejer är snygga, men framför allt sydkoreanska tjejer är väldigt snygga och har former.
Citera
2008-01-17, 14:11
Medlem
Citat:
Kan jag inte stava? Haha din patetiska jävla tönt, var stavade jag fel?
haha tagga ner luften lite nu gangstern, någon anständig person kommer dra ut den ur arslet på dig..
Citera
2008-01-17, 15:01
Medlem
Apspektakels avatar
Mja, alla är väl inte direkt snygga.
Men dom som är snygga är fanimig rejält heta!
Citera
2008-01-17, 15:14
Medlem
Du är nog ganska ensam om att som svensk man se asiatiska brudar som fula. Antingen det eller också är det billigast och enklast att köpa sig en fru från Thailand. Thailändskor är iofs ganska lätt att ha och göra med också, små till växten så moppsar hon upp sig är det bara man stoppar ner hon i byrålådan igen. Bra på laga mat är de också och i regel i väldigt fin kondition så de orkar jobba hårt. Samtliga exemplar brukar dessutom vara välinkörda vid leverans så man slipper ta det lugnt i början. Du måste väl ändå inse att det finns en rad fördelar med asiatiskor om man är en svensk man?
Citera
2008-01-17, 15:25
Bannlyst
Jag svensk? Aldrig i livet.
Citera
2008-01-17, 15:29
Medlem
Tack för tröjans avatar
Ja fy fan vad fula dom är.
Har inte sett en snygg cipp-choppare hittils.
Citera
2008-01-17, 15:33
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Jag svensk? Aldrig i livet.

nä vi har förstått det,balkanesjävel. Ta å stoppa upp cevapcicin där den hör hemma:I analen!
Citera
2008-01-17, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
nä vi har förstått det,balkanesjävel. Ta å stoppa upp cevapcicin där den hör hemma:I analen!
KoS skrev att jag är svensk o jag påpekade att så inte var fallet. för övrigt kan du stoppa upp surströmmingen o falukorv i din syrras mutta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in