2006-12-10, 22:02
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Vad kostar det att få hem en glad flicka på ca 35 år? gärna vaccinerad
och klar helst inga skador från mc olyckor och utan barn! Vad kan det kosta? Har vi några företag i stockholm som har bra priser?

Det kostar kärlek, så dom det kostar i alla normala förhållanden.
Åk ner dit någon månad, gärna lite mer. Träffar du någon och det blir kärlek mellan er så får ni planera in att träffas en längre tid för att se att det vekligen än något bra förhållande.

Det är biljetpriset som är dyrast.
Citera
2006-12-10, 22:10
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzil

Det kostar kärlek, så dom det kostar i alla normala förhållanden.
Åk ner dit någon månad, gärna lite mer. Träffar du någon och det blir kärlek mellan er så får ni planera in att träffas en längre tid för att se att det vekligen än något bra förhållande.

Det är biljetpriset som är dyrast.

Kan ju inte vara så dyrt och ha hemma! Lite ris och sås Eller vad tor du?
Citera
2006-12-11, 17:51
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Kan ju inte vara så dyrt och ha hemma! Lite ris och sås Eller vad tor du?

Då jag själv har en flickvän från Asien så vet jag vad maten kostar. Och det blir dyrare än för vanlig svensk mat då mycket av råvarorna måste köpas i speciella asiatiska affärer.

Men så äter man bra och god mat varje dag p.g.a. detta.
Citera
2007-07-17, 23:39
Medlem
Svettfetton och thaibrudar

Häromdagen satt jag inne på resebyrån och väntade på min tur. In kommer en svettig, fet gammal gubbe med ölkagge, dubbelhaka, stripigt hår och träskor (jag är seriös, karln hade träskor)... Kort sagt hade han i princip alla fysiska drag ingen man vill ha... Efter en liten stund kliver även en thailändsk tjej i 25-års ålder in på resebyrån. Hon var riktigt het med kortkort kjol, höga klackar, välsvarvad kropp och ett riktigt sött ansikte. Kort sagt en kalaspingla. Min haka höll på att slå i golvet med dunder och brak när tjejen hoppar upp i svettfettots knä och börjar kela med honom! Hur fan går sånt här till? Jag vill seriöst få reda på hur sånt här är möjligt! Har sett hur allt fler vidriga gubar ränner runt med små söta paket från thailand men det här var ta mig tusan det värsta jag sett! Någon form av avtal måste det väl finnas, jag menar, inte kan väl någon faktiskt gå igång på att få skäggbiffen stämplad av ett svettfetto på 50-plus i träskor! Det är knappt att jag finner ord...
Citera
2007-07-17, 23:43
Medlem
Pendeltågs avatar
Eskortservice och prostitution >>>>>>>>>>>> Relationer och samlevnad

//Moderator
Citera
2007-07-17, 23:45
Medlem
Dom köper sina flickor? Åker ner till pappa Lau-peng, ger honom en spis och diskmaskin, och han typ "Ah min dotter nu vara din ja ja ja!" nåt sånt ehm, det är det enda jag kan komma fram till som ett skäl. Nu tycker jag Thaibrudar ser väldigt ap-lika ut så jag kan inte direkt tycka dom är heta, men iallafall
Citera
2007-07-18, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turelio
Dom köper sina flickor? Åker ner till pappa Lau-peng, ger honom en spis och diskmaskin, och han typ "Ah min dotter nu vara din ja ja ja!" nåt sånt ehm, det är det enda jag kan komma fram till som ett skäl. Nu tycker jag Thaibrudar ser väldigt ap-lika ut så jag kan inte direkt tycka dom är heta, men iallafall
Hursomhelst den här tjejen var riktigt läcker, men bredvid svettfettot hade ett kylskåp varit hett
Citera
2007-07-18, 00:03
Medlem
l00zekks avatar
Alla kanske inte är så utseendefixerade. Han kan ju vara en väldigt trevlig och kärleksfull person.
Citera
2007-07-18, 00:06
Medlem
CDPs avatar
Tillgång och efterfrågan. Finns en massa fattiga thailuder och så finns det en massa ensamma fetton. Ser inget fel i det. Skulle själv föredra ett ungt thailuder framför en gammal svensk kärring. Svenska tjejer är visserligen snygga men åldras för jävla illa.
Citera
2007-07-18, 00:07
Medlem
money talks.
Citera
2007-07-18, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Alla kanske inte är så utseendefixerade. Han kan ju vara en väldigt trevlig och kärleksfull person.
Förvisso, allt är inte utseende, men detta ska ses som ett exempel på en i mängden av tusentals. Jag är ute efter detta fenomen att allt fler gubbar (=svettfetton) "tar hem" småtjejer.
Citera
2007-07-18, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CDP
Svenska tjejer är visserligen snygga men åldras för jävla illa.
Där har du ta mig tusan en poäng!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in