Citat:
Ursprungligen postat av HonheterNelly
Tsss, så fånigt. Jag är varken thai eller ryska och ändå är jag bra på bådadera.

Men jag skulle aldrig vara servitris-ig eller underdånig på det sättet i ett förhållande för det!
De svenska männen som tar sig en postorderfru är väl sådana som inte får nåt annat så de tar en kvinna som är desperat att komma ifrån sitt hemland istället. Det är nästan prostitution. Lite puss och kel för kost och logi...
Vad kan de svenska männen ge tillbaka? Nu pratar jag i det stora hela, alltså inte pengar och sånt. Mer kärlek, ömhet etc.
Alltid när det pratas om thaikvinnor så är det lite lustigt för...
Det är det enda han kan få...
Inte så att han uppskattar någon som uppskattar honom för den han är, som han sen kan uppskatta tillbaka vilket göder ett eventuellt förhållande.
Nej, förmodligen så knullar han skiten ur henne och lämnar henne på gatan. För så gör ju ALLA män...
En till en början timid thailändska som respekterar en pga uppfostran men som man kan låta tagga ner lite med matlagning och sånt och SJÄLV skapa en balans med eller en rabiat feministfitta som redan har ställt vågen så långt åt sitt håll hon kan komma utan möjlighet till benådan?
Då är inte valet så svårt...ty alla män utnyttjar inte thaikvinnor för att de ser upp till mannen mer än brudarna hemma...men det är en bra grund till ett kärleksfullt förhållande om man som kille har lite innanför pannbenet och gillar att ge av sig.
Krasst, den svenske mannen är den starke, pga att kvinnan från öster vill ha ett bättre liv. Hon ser upp till honom för han har något som hon vill ha, dvs bra ekonomi och killen har precis hittat en kvinna som ställer upp lite mer än kvinnor han är van med hemma...just för att dessa kvinnor inte ser något som mannen kan erbjuda dem så de måste inte ge något tillbaka. Snubben kanske har ett pissjobb i Sverige men för thaitjejen så är det toppen, om man normalt sett lever på 1200-1500 kr i månaden och måste ge bort större delen till mamma och pappa och ev barn...
Så...lite prostitution är det ju om man ska vara ärlig...alltid.
MEN...är det inte i så fall likadant i ett vanligt förhållande mellan två svenskar?
Måste man inte ge lite för att få?
Spelar det någon roll om man är tvungen att diska för att tjejen kräver det för ett fortsatt förhållande? Är det inte att hora? Nej...för tjejen är ju svensk...kan ju inte vara prostitution DÅ väl?
Likadant om Anna 23, med lite framtidsplaner träffar Jeff 27, från Washington som precis blivit klar fastighetsmäklare...varför var han så intressant? Pengar?
-Neeeej..."det klickade bara"...!? Yeah...right...
Prostitution finns ÖVERALLT - ett utbyte av varor och tjänster!
Men bara vissa kallas horor...