Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
a) Jag jobbar med kriminalitet.
b) Jag kan inte svara på frågan hur många det är fråga om.
c) Jag anser att de thailändskor jag möter i mitt arbete i större utsträckning känner sig tvingade att ha sex med sina män utifrån att de annars blir utvisade för att mannen blir arg. Jag anser att det är oklokt att sammanblanda detta med att faktiskt gilla det sex de har med sina män. Vad anser du?
d) Nej.
Vilket rapporteringskrav tänkte du på?
Du jobbar med kriminalitet och sitter här och säger hur thailändskor du möter säger. Du ser inget fel i att säga a men inte b?
Tycker det är synd när folk sprider fördomar som du gör, att hävda slutsatser som kommer från extrema situationer. Ska man dra in vad man möter i sitt arbete och sprida detta då är det i mina ögon ens förbannade skyldighet att ta upp hur och i vilka situationer man möter människorna. Hade du däremot mött x antal ryskor eller thailändare utanför ditt jobb då skulle jag värderat dina åsikter bra mycket mer, just nu framstår du bara som en idiot.
Du har varit inne i flera trådar där thailändskor diskuterats, utan att nämna i vilka situationer du träffar på personerna. Däremot sprider du dina sanningar från extrema situationer eller möten utan att berätta hela sanningen. Ska vi inte dra in lite snutar som får sprida sina sanningar om invandrare utan att nämna att de är poliser? Eller folk som jobbar på rehab för knarkare som kan sprida sanningar om nationaliteter och knarkare utan att nämna var de möter dessa?
I mina ögon har du precis raderat all din trovärdighet i den här debatten.