2008-12-16, 23:45
Medlem
myrdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gman24
Faktum är att jag träffade en kinestjej i helgen genom ett internet community för asiater->vita och tvärt om
Får jag fråga vad sajten heter? Tycker det verkar skumt. Typ som adultsheepfinder.com
Citera
2008-12-16, 23:58
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gman24
Faktum är att jag träffade en kinestjej i helgen genom ett internet community för asiater->vita och tvärt om, och hon pluggar i Sverige. Så jag åkte norrut cirka två timmar och träffade henne. Riktigt trevlig tjej, troligtvis uppfostrad att vara blygsam och respektfull gentemot män. Så hon lagade ruggigt god kinamat åt mig och vi hade det trevligt. Sen närmande jag mig henne och la händerna runt hennes midja, hon vågade knappt kolla mig i ögonen, men jag lyfte upp hennes huvud och hon frågade om det inte gick för snabbt, då sa jag att jag kommer inte se henne på minst en vecka (nästa helg) så jag ville ge henne en kyss, och det gick hon med på. Hon var inge vidare på att kyssas men hon lärde sig.

Sen hamnade vi i hennes säng och kysstes där, det slutade med att vi hade sex och jag sov över där, när jag åkte där ifrån så hade vi haft sex 4 gånger och hon hade gjort så jag kommit endast med munnen 2 gånger. Hon sa att hon bara hade haft sex en gång tidigare, och det var med hennes pojkvän i Kina innan hon åkte, men jag hade tydligen dubbelt så stor och hon hade inte ens börjat blöda då, som hon gjorde nu (riiiktigt trång till en början). Så hon sa att hon räknade det som hennes oskuld. Och hon sa att hon aldrig skulle gjort såhär ifall hon var i Kina.

Hon ska iallafall komma ner och besöka mig denna helg och det kommer bli riktigt trevligt, hon verkar vara en riktig toppentjej som går above and beyond för att tillfredsställa sin man, med uuunderbar matlagning, och hushållssysslor (hon visade mig sina städglasögon som hon hittar ALL smuts med ). En riktigt riktigt bra tjej som jag hoppas att jag kommer inleda någonting långt med.

Om hon lessnar på dig, så kan han här kanske bygga en ny till dig?

http://www.expressen.se/sex/1.1400629/hans-dromkvinna-ar-en-robot
Citera
2008-12-17, 00:04
Medlem
Newkies avatar
Flied lice you plick...

Vad spelar det för roll om hon är kines? Det är väll det kulturella som skiljer lite men det kan man väll lära sig leva med? Låter som att hon var bra i sängen och överväger du ett förhållande med henne måste hon ju vara bra på andra sätt också...
Citera
2008-12-17, 07:55
Medlem
Gman24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myrdal
Får jag fråga vad sajten heter? Tycker det verkar skumt. Typ som adultsheepfinder.com

PM skickat
Citera
2008-12-17, 08:34
Medlem
asa_odems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull bitch
Skulle tro att kinesiska föräldrar inte gillar att deras döttrar knullar runt utan helst vill att hon väntar tills hon hittat den rätte. Vidare att hon ska satsa hårt på sin utbildning och den rätte bör också vara högutbildad.

Men är hon uppvuxen i Sverige har hon troligen frigjorda svenska värderingar.

Äh... vilka föräldrar gillar att deras dotter knullar runt? Där spelar nog kultur en mindre roll.
Citera
2008-12-17, 12:03
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myrdal

AsianIsland finns ju fast det var kanske inte den som syftades till?

http://asianisland.net/
Citera
2008-12-17, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asa_odem
Äh... vilka föräldrar gillar att deras dotter knullar runt? Där spelar nog kultur en mindre roll.

Kineser överlag verkar ju rätt bra på att reproducera sig
Citera
2008-12-17, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
AsianIsland finns ju fast det var kanske inte den som syftades till?

http://asianisland.net/

Asianisland är så litet. Vill man träffa asiater i Sverige så ska man besöka Friedrice - det största community för asiater i norden.

http://www.friedrice.se/default.asp
Citera
2008-12-23, 00:30
Medlem
ganglere2s avatar
Thailändskor sägs vara så trevliga och perfekta tjejer. Fast det där att dom ska skicka pengar till sin familj hela tiden gör att jag skulle undvika dom som pesten. Sen är det visst så att enligt thailändsk tradition betalar man ingen hemgift för tjejer som arbetat som prostituerade. Naturligtvis inte! En väldigt stor andel av alla thailändskor i Sverige har gjort det. Att betala för en sån tjej är bara något som "dumma utlänningar" luras att göra. Din kompis bör nog akta sig. Hon drar när hon fått uppehållstillstånd.
Citera
2009-02-05, 19:57
Medlem
Svenska mäns import av asiater

Kan finnas någon liknande tråd men detta fenomen förtjänar mer uppmärksamhet.

En kompis till mina kompisar, är väll även min kompis men vi står inte varandra allt för nära. Hans far har iallafall för något år sedan importerat hem en thailändare, nu har hon varit gravid ett tag och barnet borde inte vara allt för långt borta. Hennes dotter har även hon flyttat hit och bor hos dom. Detta är helt underbart då killen är väldigt emot invandring (precis som jag) och har kommit med många uttalanden genom åren, man kan reta honom för det väldigt mycket. Min kompis som var där har berättat om hur de har pågått höga samtal på thailändska i köket mellan mamman o ungen.

Dottern till mamman är 10 år och ska bo där tills hon är 18 och kan inte ens ett ord svenska, kompisen som bor där har inte ens hälsat på henne ännu!!

Fast han har sagt ärligt att han starkt ogillar att asiaterna flyttat dit till sin far, detta är verkligen beundransvärt. "varför ska alla asiater komma hit till sverige och hålla på" eller något i den stilen sa han bla.

Han har även berättat hur han har kallat den thailändska kungen för diktator och liknande för att jävlas med mamman, som blir väldigt arg när någon förolämpar hennes kung.

Har även sett många andra ofta lite smått misslyckade (ur allmän synvinkel) svenska män som även de har importerat asiater som knappt kan prata svenska. Har väldigt många olika exempel och det rör sig inte direkt om populära framgångsrika män med ett bra utseende.

Mina teorier:

Sexfantasier, de vill höra de tajta orakade thailändarnas skrik.
De gillar flickor som ser ut som 16 åringar.
De kan inte få vackra svenska kvinnor.
Asiater är tysta och lydiga och säger inte emot och de behöver inte anstränga sig lika mycket som de hade måstat göra för en svensk kvinna.

Det är tydligt att detta inte rör sig om kärlek i de flesta fallen, då de ofta säkert har vissa problem med att kommunicera via språket. Det har garanterat inte samma värderingar, humor, kultur, intressen osv.

Om orsaken inte är kärlek så är det patetiskt enligt min åsikt, detsamma gäller väll all form av ytliga realationer men detta är något speciellt, åka till thailand bara för ta hem en tjej bara för att få sätta på hon regelbundet, utan att ha någon som helst kärlek till henne.

Jag pratar i tråden endast om de som hämtar hem en asiat bara för att ha någon brevid sig i sängen, så ni som inte har gjort det av den anledningen har ingen anledning att ta illa upp.
Citera
2009-02-05, 20:07
Medlem
keyboardcowboys avatar

gillar detta fenomenen!

kan vi inte urholka hela asien på tjejer så de blir massa brudar över här

Hur träffades dem egentligen?
Citera
2009-02-05, 20:11
Medlem
Vän till familjen -

Han är 80 med ena foten i graven, hon är 40.

Fel eller inte? Som jag ser det så är det en win win situation. Han har ingen nära släkt som ser till honom nu när han är gammal och sjuk. Hon hade haft något skitjobb om hon inte hade varit ihop med honom.

Nu hjälper hon honom, när han dör ärver hon honom... Rätt eller fel?
Jag vet faktiskt inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in