Funkar GC för er? Funkade perfekt igår men idag när jag slog på datorn får jag inte upp någon sida med GC, blir bara helt vitt. IE funkar och likaså msn etc, så nå fel med internet annars har jag inte.
Är det bara jag som inte kan ladda upp filer på Zippyshare? Det händer ingenting när jag valt filen.
Har även problem med att ladda vissa sidor. Det fryser till och kan inte scrolla eller nått
Testade att ominstallera hela skiten, men utan framgång. Vill ha tillbaka alla simpla kontroller, dess vackre layout, enkla konfigurationsinställningar och kliniska nedladdningsfunktioner. Hatar FF's fula nedladdningsruta samt att man alltid måste välja vad man ska göra med filen man vill ta ned. Har sagt till den att lägga av med det, men gör det ändå alltid - även fast rutan "Gör alltid detta för denna filsort" är ikryssad. Jävla helvete!!!!!! Samt att allt jag skriver i FF blir understruket då jag under skriver på engelska, ÄVEN fast jag ändrat språket till svenska. ÄCKLIGA JÄVLA TEKNIKVÄRLD. Varför kan det inte bara fungera? Chrome laddar nu alltså en jävla hemsida på ca 15-20 sekunder, som innan tog 0,1 typ.
Nu bryter jag snart ihop. Jag saknar Chrome!!! Hjälp mig snälla, nån! Jag har nu avinstallerat igen, och installerat nya v.4 - i hopp om att det nu ska gå som en raket igen. Men icke då. Samma gamla SEGA visa
Kan man ändra så att när man öppnar en länk i en ny flik så kommer man till den fliken direkt?
Nu är det ju så att man måste klicka på fliken först. (i firefox så hamnar man direkt på fliken man precis öppnade om man har default inställningarna).
jag undra om det finns något sätt att ändra i adressfältet så att det enbart kommer upp 1 sökning, som tillexempel om man går in "youtube" så kommer enbart "www.youtube.com" upp och inte massor gamla videos man kollat på, vet att det går att göra det på mozilla genom att gå in på configen och skriva
"browser.urlbar.maxRichResults" och ändra det till 1.
jag undra om det finns något sätt att ändra i adressfältet så att det enbart kommer upp 1 sökning, som tillexempel om man går in "youtube" så kommer enbart "www.youtube.com" upp och inte massor gamla videos man kollat på, vet att det går att göra det på mozilla genom att gå in på configen och skriva
"browser.urlbar.maxRichResults" och ändra det till 1.
Skriv about:config i addressfältet så får du upp den. Tyvärr är den inte helt lätt att förstå sig på eller hitta i, men vet man vad man vill göra så brukar lite googlande lösa det.
På "första" sidan, när man öppnar chrome eller en ny flik kommer det upp som bilder, med exempel "mest besökta". Jag undrar om man på något sätt kan lägga in vilka sidor man vill där ?
Förstår inte att ni vågar köra Google Chrome! De lär ju skicka personlig information för att registrera och analysera varenda detalj folk håller på med när de surfar och sedan skicka vidare till diverse mystiska amerikanska myndigheter.
Förstår inte att ni vågar köra Google Chrome! De lär ju skicka personlig information för att registrera och analysera varenda detalj folk håller på med när de surfar och sedan skicka vidare till diverse mystiska amerikanska myndigheter.
So what? Jag har inget emot att de vet någonting om mig. Dessutom tror jag inte att den genomsnittliga skumma amerikanska myndigheten har problem att få information om dig om du använder någon annan webbläsare.