Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-07-25, 21:25
Medlem
Wtf, om man inte ställer in rätt språk innan man skriver in text så kommer GC inte kolla stavningen igen om man ändrar språk. Man måste CTRL+X & CTRL+V all text för att GC ska kolla stavningen igen. Vilken idiotisk programmering.

Suck...inga av GC-tilläggen tillåter en att ange login. De använder bara senaste inloggade Google-användare. Jag kommer nog byta tillbaka till FF.
Senast redigerad av Lanix 2010-07-25 kl. 21:36.
2010-07-26, 12:51
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunka
Kan man göra egna teman ?
Ja det kan man, dessa teman är ju egenhändigt skapade och fungerar i Chrome
2010-07-26, 20:31
Medlem
Google Chrome problem

Det är så att jag har två skärmar och på ena vill jag se på youtube (stream) i fullskärm, men så fort jag klickar upp spelet på andra skärmen så åker fullskärmen ner i chrome, finns det något program att göra så man kan låsa den att vara fullskärm medans jag håller på med andra skärmen?
2010-07-26, 20:43
Bannlyst
Tror inte att det har med Chrome att göra, snarare dina skärminställningar.. Testat med en annan webbläsare för att fastställa att problemet är just Chrome?
2010-07-27, 20:21
Medlem
Lutops avatar
Någon annan som har problem med att backa med chorme? Här på flashback kan buggen yttra sej såhär:

Forum index -> Tråd1 -> Forum index -> Tråd2

Jag startar alltså i Forum index och går in i Tråd1. Tråd1 innehöll bara skit så jag backar ur den tillbaks till Forum index och klickar in mej i Tråd2. NU när jag ska backa ur Tråd2 tillbaks till Forum index så backar jag rakt in i Tråd1 igen. Den hoppar alltså över Forum index vilket är helt otroligt jävla irriterande. Det finns alltså inget sätt för mej att komma tillbaks till Forum index genom att trycka fram eller back.

Ska även säga att detta endast händer ibland och att jag inte har ett stensäkert sätt att framkalla buggen..
2010-07-27, 20:26
Medlem
Struttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lutop
Någon annan som har problem med att backa med chorme? Här på flashback kan buggen yttra sej såhär:

Forum index -> Tråd1 -> Forum index -> Tråd2

Jag startar alltså i Forum index och går in i Tråd1. Tråd1 innehöll bara skit så jag backar ur den tillbaks till Forum index och klickar in mej i Tråd2. NU när jag ska backa ur Tråd2 tillbaks till Forum index så backar jag rakt in i Tråd1 igen. Den hoppar alltså över Forum index vilket är helt otroligt jävla irriterande. Det finns alltså inget sätt för mej att komma tillbaks till Forum index genom att trycka fram eller back.

Ska även säga att detta endast händer ibland och att jag inte har ett stensäkert sätt att framkalla buggen..

Jag har aldrig varit med om det... Kör du dev?
2010-07-27, 20:50
Medlem
Lutops avatar
Nope, jag kör en helt ren version utan tillägg.

Efter att ha testat rätt mycket nu efter jag postade mitt inlägg så har det helt klart att göra med hur snabbt man trycker på knapparna.

Testa göra såhär (svårt att förklara)

Övriga dator- och IT-diskussioner > Den enda tråden om Google Chrome [/mod] > Sista sidan

Alltså trycker du på Den enda tråden om Google Chrome [/mod] och läser första inlägget, Du trycker sen på sista sidan för att läsa de sista inläggen. Nu ska du backa tillbaks till Övriga dator- och IT-diskussioner och dubbelklickar på bakåt knappen (trycker alltså snabbt 2 ggr). So far so good men nu vill vi helt plötsligt tillbaks till sista inlägget och trycker lugnt 2 ggr på framåt knappen och borde hamna på Sista sidan men hamnar istället precis där vi började nämligen i Övriga dator- och IT-diskussioner.

Har man varit i andra trådar innan så hamnar man oftast i dem. Hoppas du förstår min förklaring..
2010-07-27, 22:00
Medlem
Vattumannens avatar
Tror att mitt virusskydd blockerat Chrome, vet nån hur man bär sig åt för att häva blockeringen.

Nu står det bara Access denined när jag öppnar det.
2010-07-27, 23:30
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattumannen
Tror att mitt virusskydd blockerat Chrome, vet nån hur man bär sig åt för att häva blockeringen.

Nu står det bara Access denined när jag öppnar det.

Vilket antivirus program har du?
2010-07-28, 12:27
Medlem
Vattumannens avatar
McAfee
2010-07-30, 10:55
Medlem
kvertys avatar
öööööööhh vart är knappen "startsida"?
2010-07-30, 11:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kverty
öööööööhh vart är knappen "startsida"?

Den lilla knappen som ser ut som ett hus, 4:e från vänster..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in