Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-01-20, 22:09
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonW50
Jo men det jag vill är egentligen att ingen historik eller något ska sparas.
Använd Incognito mode.
Citat:
You've gone incognito. Pages you view in this window won't appear in your browser history or search history, and they won't leave other traces, like cookies, on your computer after you close the incognito window.
Any files you download or bookmarks you create will be preserved, however.
2010-01-21, 12:33
Medlem
Guldpixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Använd Incognito mode.
Hur säkert är Incognito Mode egentligen? Det jag tänker mest på är om andra personer inom ett hemnätverk kan se vilka sajter man surfat på?
2010-01-21, 13:43
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldpixel
Hur säkert är Incognito Mode egentligen? Det jag tänker mest på är om andra personer inom ett hemnätverk kan se vilka sajter man surfat på?
De kan ju se om routern har en sådan funktion, eller om man använder något sniff-program, som t.ex. Wireshark.

Det är inte krypterat, bara att den inte sparar något.
2010-01-24, 04:19
Medlem
svampdamps avatar
Finns det någon extension eller något som gör det möjligt för mig att t ex ändra innehållet på flashback, byta styles och fonts t ex?
2010-01-24, 10:45
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Finns det någon extension eller något som gör det möjligt för mig att t ex ändra innehållet på flashback, byta styles och fonts t ex?
Det är inbyggt, bara öppna en *.user.js-fil så får du en fråga att installera den.
Sedan hanterar du den under Extensions.

Den här tråden vill du läsa, https://www.flashback.org/t385213
2010-01-26, 10:52
Medlem
När jag går in på flashback får jag "Kan inte kontrollera om servercertifikatet har återkallats." Hur får jag bort denna varningen?
2010-01-26, 12:09
Medlem
Guldpixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orvaldo
När jag går in på flashback får jag "Kan inte kontrollera om servercertifikatet har återkallats." Hur får jag bort denna varningen?
Hade samma problem för någon vecka sedan på nästan alla sajter.
För mig hjälpte det att ställa om DNS-serveradresserna i datorn från manuella till automatiska inställningar.
2010-01-26, 19:00
Medlem
Nu fungerar det, skumt.
2010-01-26, 19:03
Medlem
qetuRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Det är inbyggt, bara öppna en *.user.js-fil så får du en fråga att installera den.
Sedan hanterar du den under Extensions.

Den här tråden vill du läsa, https://www.flashback.org/t385213

Nja, det är väl en sanning med modifikation? Så vitt jag vet behöver man installera Google Chrome DEV, då den funktionen inte finns deafult i vanliga releasen. Om det nu inte kommit nyligen vill säga.
2010-01-26, 19:12
Medlem
Funkar för mig i beta versionen i varje fall.
2010-01-26, 23:11
Medlem
Guldpixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orvaldo
Nu fungerar det, skumt.
Var det inställningarna för DNS-serveradresserna som var roten till problemet eller hittade du en annan lösning?
2010-01-27, 14:10
Medlem
Har precis börjat testa Google Chrome istället för Firefox, men kan någon förklara hur man får RSS Feeds under adressfältet som man kan få i Firefox? De enda Feeds-alternativ som jag hittar i Chrome är iGoogle, Google Reader, osv. Går det att få dem på samma sätt som i Firefox, dvs feeds under adressfältet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in