2011-05-29, 21:23
Medlem
Rocket-Queens avatar
Behöver tips för temat "tivoli"!
Citera
2011-05-30, 00:55
Medlem
PeterBorossys avatar
Tema: 90talet
Budget: max 100 kr
bor i stockholm och har extremt lite pengar och inte mycket grejer hemma, är förövrigt kille och behöver inte fucka ur totallt. Tänkte i banor som typ aqua eller makarena men fick inte så många konkreta tips. Hade planer på att göra grabbarna glada med paul phoenix utklädnad (tecken 3) men är för smal för det. Några tips?

Tack på förhand
Citera
2011-05-31, 23:15
Medlem
EdgeofEndings avatar
Vet någon vad detta är för typ av mask?

Eller om ni har tips på lknande masker
Citera
2011-06-14, 17:57
Medlem
50 tals fest nu i helgen, frisören är redan fixad men vad ska jag ha på mig?

Budget 1000-2000 kronor, jeans finns redan då ja tror ja iaf kommer att bära såna
Citera
2011-07-19, 22:53
Medlem
hne664s avatar
maskerad på lördag! går med gips på grund av brutet ben. kan man göra nått kul av det?
Citera
2011-08-06, 00:07
Medlem
Skogensprinss avatar
Behöver akut hjälp! Glömt att jag ska på fest imorgon och det var tydligen maskerad! Temat är 6/sex. Jag ska alltså klä mig så vågat och sexigt som möjligt, men gärna med lite humor!

Nej, jag tänker inte gå naken!
Citera
2011-08-06, 04:09
Citat:
Ursprungligen postat av Skogensprins
Behöver akut hjälp! Glömt att jag ska på fest imorgon och det var tydligen maskerad! Temat är 6/sex. Jag ska alltså klä mig så vågat och sexigt som möjligt, men gärna med lite humor!

Hockeyfrilla, slokmustasch och vita tubsockar så vips är du en tysk porrskådis!
(Glöm inte att pissa på allt levande du kommer åt.)
Extra äkthetspoäng får du om du kan trycka upp familjens schäfer i farmors rövhål, på tvären givetvis samtidigt som en kärleksfull och ljummen gyllene dusch sprayar dig och resten av släkten under kåta glädjerop.
Citera
2011-08-06, 10:44
Medlem
Skogensprinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Hockeyfrilla, slokmustasch och vita tubsockar så vips är du en tysk porrskådis!
(Glöm inte att pissa på allt levande du kommer åt.)
Extra äkthetspoäng får du om du kan trycka upp familjens schäfer i farmors rövhål, på tvären givetvis samtidigt som en kärleksfull och ljummen gyllene dusch sprayar dig och resten av släkten under kåta glädjerop.

Ska lätt köra på slokmustaschen! Resten får vi se om drickan bär mig ända dit!
Citera
2011-08-06, 13:57
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogensprins

Måla kroppen med flytande latex.
Citera
2011-08-13, 05:42
Medlem
Blizztards avatar
Tema: Kändisar/Profiler
Skulle behöva lite tips då jag inte har den blekaste aning om vem fan man ska klä ut sig till, brainstorma gärna och bjussa på de tips ni kan hitta på!
Citera
2011-08-17, 17:03
Medlem
Liktornets avatar
Tema: Firmafest, ca 600 deltagare. Vi är en grupp med 10 personer som ska ha ett genomgående tema

Någon som har några bra förslag på vad 10 pers kan klä ut sig till på en firmafest, vi är en avdelning som håller till i Norge och ska flygas in till sthlm för eventet. Vi är öppna för alla förslag, hittils har inget bra kommit bara typ x-men, smurfarna, snövit.. 2 är tjejer resten killar

Sitter helt tom i skallen här
Citera
2011-08-17, 17:17
Medlem
Liktornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Blå
Ska klä ut mig till neger. Har ni några bra tips på negrer man kan klä ut sig till?
Eventuellt så klär jag bara ut mig till en simpel gruvneger. Måla mig brun. Färga och krulla håret och klä mig i lite skitiga kläder och en pannlampa.
Möjligt att du studerar i Lund med några polare eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in