Hej, vi på jobbet ska klä ut oss på torsdag.
Dock så är vi nog alla lite efterblivna och inte så hajja när det gäller att vara fantasirika. Några tips?
Det gäller för hela vår skola, dvs alla barn och vuxna ska klä ut sig.
Barnen är mellan förskoleklass till 5an.
Hej, vi på jobbet ska klä ut oss på torsdag.
Dock så är vi nog alla lite efterblivna och inte så hajja när det gäller att vara fantasirika. Några tips?
Det gäller för hela vår skola, dvs alla barn och vuxna ska klä ut sig.
Barnen är mellan förskoleklass till 5an.
Ska gå på en studentskiva om nån vecka och behöver tips på utklädnad. Jag och min kompis tänkte köra nån combo typ, att vi klär ut oss till liknande sak så om ni har tips vore det grymt
Ska gå på en studentskiva om nån vecka och behöver tips på utklädnad. Jag och min kompis tänkte köra nån combo typ, att vi klär ut oss till liknande sak så om ni har tips vore det grymt
Film + tvtema btw
Grevinnan & betjänten. Vem som ska vara grevinnan får ni slåss om.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!