2011-08-27, 15:42
Medlem
Dafels avatar
Hur klär man ut sig till en gammal mäniska?
Citera
2011-08-30, 19:33
Medlem
Ska på makerad om en dryg månad, temat är "Villain Showdown," Vem klär jag ut mig till? Vill vara ondaste skurken ever.
Citera
2011-09-01, 23:27
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Skulle det vara roligt om man kom naken till en maskerad tex halloween? Funderar på att vara det, skall såklart vara tankad som en kamel
Citera
2011-09-02, 15:06
Bannlyst
Någon som vet vart jag kan hitta pilotunifrom (en sådan grön overall som de har i Top Gun), och gärna en matchande hjälm till det?

precis de Barney har i något HIMYM-avsnitt!
Citera
2011-09-02, 16:35
Medlem
Fajis avatar
Temat är historia och jag har total hjärnsläpp.. hjälp någon
Citera
2011-09-10, 12:45
Medlem
Saffoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baracus
Någon som vet vart jag kan hitta pilotunifrom (en sådan grön overall som de har i Top Gun), och gärna en matchande hjälm till det?

precis de Barney har i något HIMYM-avsnitt!

http://www.maskeradkammaren.se/herr/...eraddrakt.html

Verkar vara tillfälligt slut dock.
Citera
2011-09-12, 14:09
Medlem
Tema Afrika / Rumble in the jungle! Hjälp mig flashback. Tänkte gå som svart, men skokräm i ansiktet är inte optimalt om man skulle lyckas få ragg...
Citera
2011-09-12, 15:16
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brew
Tema Afrika / Rumble in the jungle! Hjälp mig flashback. Tänkte gå som svart, men skokräm i ansiktet är inte optimalt om man skulle lyckas få ragg...
Brittisk upptäckare?

http://cache2.allpostersimages.com/p...-in-africa.jpg

Till höger då alltså.
Citera
2011-09-18, 15:26
Medlem
Krumilurs avatar
Behöver hjälp med en utstyrsel!

Ska på fest om en vecka där temat är Ryssland. Hur ska man klä sig? Vart kan man beställa prylar ifrån? Är kille.
Citera
2011-09-18, 22:21
Medlem
sourds avatar
Jag ska på maskerad och temat är Quentin Tarantino. Min budget är inte särskilt stor, vill helst göra det så enkelt som möjligt, men vill heller inte vara en i mängden. Jag tänkte något från Natural Born Killers då det troligen är den mest kända filmen, men har helt ide torka. Kanske Bruce Willis i Pulp Fiction?
Citera
2011-09-19, 18:53
Medlem
Krumilurs avatar
Självklart gäller pulp fiction och inget annat. Enklast är självklart om du kör mr vega i en billig svart kostym och smal slips. Eller då winnfield då om du inte är vit. Glöm då inte håret och mustachen!

Willis så är det ljusblåa jeans, nedstoppad vit tshirt och en brun skinnpaj som gäller. Gärna lite blodstänk och ett samurajsvärd i näven också.

Fan vad coolt tema. Hälsa festfixaren från mig.
Citera
2011-09-19, 19:09
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krumilur
Willis så är det ljusblåa jeans, nedstoppad vit tshirt och en brun skinnpaj som gäller. Gärna lite blodstänk och ett samurajsvärd i näven också.
Du glömde en röd boll i käften
http://www.dvdactive.com/images/revi...pfiction_1.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in