Jag och mina 5 kompisar ska på halloween fest snart. och vi fem hade tänkt komma med ett litet tema. Till exempel att vi är utklädda som dom i Familjen Adams. Vi vet inte hur vi ska klä ut oss!
Ännu en maskerad-tråd, jag ska på maskerad och jag vill klä ut mig till en använd binda. Grejen är den att jag inte riktigt vet hur jag ska få ihop detta bäst. Jag vill inte sy ihop 2 lakan t.ex. utan det ska vara mer på riktigt. Tänker typ en madrass som man "gröper" ur och klipper i ordning.
Nån som har något bra tips hur jag ska göra detta?
Hade jag sett det på en maskerad så hade jag tyckt det var skoj. Även om jag vill klä ut mig till en binda så ska det fortfarande vara med glimten i ögat. Om det nu går...
S är temat på maskeradfesten. Vill inte köra på Stålmannen eller spiderman då det känns lite tråkigt. Vill ha nått som sticker ut lite men kommer inte på någonting just nu. Vet de finns massor så hjälp mig! Kille på 180cm om det kan vara till nån hjälp!
S är temat på maskeradfesten. Vill inte köra på Stålmannen eller spiderman då det känns lite tråkigt. Vill ha nått som sticker ut lite men kommer inte på någonting just nu. Vet de finns massor så hjälp mig! Kille på 180cm om det kan vara till nån hjälp!
Shoot
Om du ska vara S, va sosse då ju! Persson, Juholt eller Löfven
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!