2011-05-12, 22:52
Medlem
JakErEnSnelHests avatar
Ska på fest i helgen där temat är First day of school. Jag brukar ha ganska lätt för sådant här, men den här gången känns det tufft. Allt jag kommer på är att ryggsäcken bör vara på, men vad mer?
Citera
2011-05-12, 23:38
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakErEnSnelHest
Ska på fest i helgen där temat är First day of school. Jag brukar ha ganska lätt för sådant här, men den här gången känns det tufft. Allt jag kommer på är att ryggsäcken bör vara på, men vad mer?

Vill du göra nördiga varianten kan du alltid köra en Steve Urkel.

Allt från de korta byxorna till senilsnöret runt glasögonen.Har du även en sån här och sen som sagt ryggsäcken så är det väl en komplett klädsel.
Citera
2011-05-13, 00:20
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakErEnSnelHest
Tråkigt tema Kör på det Zoe sa - men du får för allt i världen inte glömma flätorna! Alla förstaklassare har flätat hår.
Citera
2011-05-13, 00:28
Medlem
JakErEnSnelHests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Tråkigt tema Kör på det Zoe sa - men du får för allt i världen inte glömma flätorna! Alla förstaklassare har flätat hår.

Lite tråkigt ja, men man får väl jobba med det som finns :P Hade jag varit tjej hade flätorna varit givna, nu önskar jag att jag hade lite mer hår så jag kunnat fixa till en riktig pottfrisyr.

Urkel-grejen kändes rätt bra, får bli till att leta runt bland nörd accessoarerna imorgon.
Citera
2011-05-15, 20:00
Medlem
starke_adolfs avatar
Studentskiva imorgon, tema film. Några bra tips? Gärna på folk med glasögon som är rätt fyrkantiga (då jag har sådana till vardags). Ungefär http://4.bp.blogspot.com/_p-s9nuWe1M...es+kopiera.jpg fast lite lägre och lite fyrkantigare.

Jag vill inte vara maffia och helst inte militär, det känns väldigt lamt. I värsta fall har jag visserligen en hel militärmundering, men jag undviker helst.
Citera
2011-05-17, 00:39
Medlem
Wzzys avatar
Behöver tips på vad man kan klä ut sig till för att passa till några teletubbies..
Citera
2011-05-18, 22:23
Medlem
90-talet är temat. Behöver förslag på en inte allt för kostsam utklädnad! Vad är bäst, att efterlikna modet från 90-talet eller att efterlikna någon från en film eller tv-serie? Jag har inte så stor koll på vad som hände på 90-talet eftersom jag inte var så gammal då.
Citera
2011-05-20, 16:44
Medlem
Behöver akut hjälp !

Behöver någon bra klädsel/utstyrsel som börjar på "G"

Tex; Gangster.

Behöver tipps tack för alla svar!
Citera
2011-05-23, 17:27
Medlem
Vad kan man klä ut sig ifall man är en trio? Det två killar och en tjej.
Citera
2011-05-23, 21:56
Medlem
EnGulGalges avatar
ove sundberg är klockrent på maskerader med filmtema.
Citera
2011-05-26, 18:44
Medlem
Dumbbells avatar
Ska vara Kim Jong Il, har skaffat en grön militäruniform och glasögon. Vad mer kan fixas? Är han gul i ansiktet eller vad är grejen? Jag är halvt färgblind så jag vet inte
Citera
2011-05-27, 15:18
Medlem
FallMedStils avatar
Hej,
ska på sittning med temat "Västgöta nation". Att sittningen hade tema fick jag veta för drygt en timme sedan, vad (om jag nu hinner fixa någonting) jag ska spexa till med måste vara löst till om en timme.

Tips? Antar att allt som har med Västergötland att göra är gångbart (nationen är en konkurrerande nation till den jag jobbar på).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in