2011-10-26, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2kgbenfritt
Hur klär jag bäst ut mig till en snygg vampyr? typ som twilight? måste haffa lite guzz så ska se snygg ut också, inte bara äcklig

haha varför inte bara göra något så du liknar han om du ny tycker han såg bra ut? eller så klär du bara ut dig till något roligt så får du mycket uppmärksamhet sen tar du bara av dig masken mannen och får fitta.

Det är meningen att tjejer ska klä ut sig som sexiga "horor" inte att killar ska klä ut sig sexigt

Citat:
Ursprungligen postat av ManMytLegend
Tips 1

Tips 2

Tips 3

tips 2 och 3 funkar bättre än tips 1
Citera
2011-10-27, 09:44
Medlem
Tjatja!

Halloween snart, tänkte.... klä ut mig

Letar efter en björnes magasin dräkt.. orginal. antar att det inte finns? eller?

Några tips på liknande dräkter vore guld. björn någonting... fluffigbjörn, med mask och allt. eller kanske en sådan där dem har på liseberg/gröna lund

Ja kom med förslag... vill vara helt "anonym" eller hur man ska säga det.. tanken är ju att gå in på krogen och göra bort mig totalt!

hejsvejs
Citera
2011-10-27, 17:16
Medlem
Naawbs avatar
Hej! Har en studentgasque nu i veckan där temat är walk of shame. För ni som inte vet vad walk of shame är så kan det simpelt beskrivas som promenaden hem dagen efter ett one-night-stand. Jag är en galet okreativ person, så skulle uppskatta ideér om utklädnad sjukt mycket. Tack på förhand!
Citera
2011-10-28, 20:47
Medlem
gunar_prinze_jrs avatar
tjena krappar, ska ut på maskerad i kväll men har inga maskeradkläder, är det någon som har förslag på vad man kan göra med saker man har hemma, t.ex. toalettrullar och liknande. Jag funderade lite på att bara rita dit en "hitler mustach" men tror inte att det hade blivit så uppskattat på festen..
Citera
2011-10-29, 10:43
Medlem
Finlandssvenskans avatar
Nån här som har provat blodkapslar?? (såna som man tuggar på och så blir saliven att se ut som blod)

Fick ett mail från stället jag beställde dom på att dom ska inte användas som makeup och att man "inte ska lämna på huden för långa tidsperioder". Ska på fest ikv och tänkte ju ha blod att rinna ur munnen. Tror ni man kan ha det från kvällen tills man kommer hem alt. tills man vaknar följande förmiddag? Vad kan hända liksom? Det är ju svårt att veta hur länge som är "för länge"...

Idioter som inte kunde skriva in det på hemsidan
Citera
2011-10-29, 16:28
Medlem
heyhoxxs avatar
Tja!

Ska till en nattklubb nu i helgen som har halloweentema. Har ni några förslag som en kille kan ha utan att det blir för mycket?
Citera
2011-10-30, 02:20
Medlem
http://www.aetmej.se/wp-content/uplo...ritzl-mask.jpg
enkelt och stilrent!
Citera
2011-10-30, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManMytLegend
Tips 1

Tips 2

Tips 3

Tips 2 var nog den saftigaste jag har sett i mitt liv.. Lär funka bra kan jag påpeka!
Citera
2011-10-31, 14:42
Medlem
För oss som vågar lite mer är ju Breivik ett naturligt val som känns jävligt aktuellt dessutom.
Vet inte om hans fåniga, röda harpundräkt finns att köpa någonstans, så jag har färgat en själv.
Citera
2011-11-03, 12:22
Medlem
Har alla redan firat, är det ingen som kör nu till helgen? Vilken är den riktiga man egentligen ska klä ut sig, själv har vi en fest till helgen men det är lite förvirrande men det kanske gäller hela veckan.
Citera
2011-11-04, 04:07
Moderator
NewDeers avatar
Ska på Halloween-maskerad nu i helgen, och ska ha med mig min hund. Själv ska jag vara katolsk präst, och det skulle vara kul att klä ut honom också. Är det nån som har nåt förslag? Jag har inte råd att köpa nån 500-kronorskostym - tänkte mer på saker man kan fixa hemma med lite fantasi
Det är en väldigt liten hund, så att sy ihop nåt är inget problem.

Tack på förhand!
Citera
2011-11-04, 23:15
Medlem
AndrewRyans avatar
Var (helst på nätet) kan man köpa en Juholt/Stalin mustasch?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in