2010-12-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soBre
Ska på maskerad nästa vecka. Tema youtube, nåra tips på vad som kan uppskattas ?
He's climbin in yo windows?
Senast redigerad av pacov 2010-12-10 kl. 23:06.
Citera
2010-12-12, 22:46
Medlem
kamel1s avatar
Vet inte om det är rätt tråd men,
Vi är fem grabbar som ska till en skolturnering i innebandy där utklädsel e obligatorisk.
Vi behöver tips på vad man kan klä ut sig till som är lätt att fixa.

Så brainstorma nu kära FB!
Citera
2010-12-12, 23:07
Medlem
Rocket-Queens avatar
Ska på en fest på fredag där temat är: Saints and Sinners.
Man ska alltså klä ut sig till antingen en saint eller en sinner på ett julaktigt sätt.

Vad kan man ha för grejer på sig och vad kan man klä ut sig till?

Tack!
Citera
2010-12-15, 14:37
Medlem
Raembos avatar
har beställt en "america-morphsuite" kommer rocka tillsammans med ett par boots och en läcker hatt!
Man kan nog använda dessa till alla möjliga tillställningar https://www.morphsuitssweden.com/
Citera
2011-01-11, 11:06
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Tips till sporttema? nämn inte fotbollsspelare för det kommer 90% av alla andra att vara.

Jag funderar på rubgy eller liknande
Citera
2011-01-13, 15:29
Medlem
vasjns avatar
Jag är bjuden på 40 års fest den 19 februari där man skall komma utklädd som en svensk kändis.

Behöver lite hjälp med tips på nån svensk kändis och kläder som e väldigt typiskt för just denna person.
Vill att folk ska veta vem jag är utklädd till så fort dom ser mig.
T.ex. som två kompisar till mig har funderat på, Ronny & Ragge. Stora polisonger, jeans nerdragna så man visar halva röven, jeansväst, svart skjorta och en fet prilla under läppen.
Alla kommer förstå vilka dom är så fort dom kliver in.
Citera
2011-01-13, 17:16
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasjn
Jag är bjuden på 40 års fest den 19 februari där man skall komma utklädd som en svensk kändis.

Behöver lite hjälp med tips på nån svensk kändis och kläder som e väldigt typiskt för just denna person.
Vill att folk ska veta vem jag är utklädd till så fort dom ser mig.
T.ex. som två kompisar till mig har funderat på, Ronny & Ragge. Stora polisonger, jeans nerdragna så man visar halva röven, jeansväst, svart skjorta och en fet prilla under läppen.
Alla kommer förstå vilka dom är så fort dom kliver in.
Skär ut en skosuleform ur kartong, skär hål för ögonen. Eftersom att det är 40-årsfest kommer alla haja direkt.
Citera
2011-01-14, 00:59
Medlem
eXtremos avatar
Nollning på gång och jag har hamnat i den grymma gruppen "Tyska Turister" som skall göra staden osäker under helgen. Nu till min fråga, vad fan skall jag ha på mig för kläder? När jag tänker tysk turist tänker jag en person som stjäl älgskyltar, har Sverigetröja, magväska och dylikt.

Vad tycker ni jag skall ha på mig? Har lite begränsad budget, så jag kan inte köpa hur mycket som helst . Second hand vore gött, men vad?
Citera
2011-01-14, 01:04
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Nollning på gång och jag har hamnat i den grymma gruppen "Tyska Turister" som skall göra staden osäker under helgen. Nu till min fråga, vad fan skall jag ha på mig för kläder? När jag tänker tysk turist tänker jag en person som stjäl älgskyltar, har Sverigetröja, magväska och dylikt.

Vad tycker ni jag skall ha på mig? Har lite begränsad budget, så jag kan inte köpa hur mycket som helst . Second hand vore gött, men vad?

Tja, vart bor du? Magväska och för korta byxor är väl den klassiska tysk stereotypen?
Citera
2011-01-14, 01:32
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Tja, vart bor du? Magväska och för korta byxor är väl den klassiska tysk stereotypen?
Jag bor i Sthlm, men själva nollningen utförs i en annan stad.

Korta byxor var en god idé, kanske strumpor i sandaler passar eller blir det för mycket Stig-Helmer om vi tänker på Sällskapsresan 1? Får diskutera detta med resten av gruppen och se vad vi kommer fram till.
Citera
2011-01-14, 01:52
Medlem
Untouchables avatar
Kommer delta i en insparksfest med temat superskurkar. Vad fan ska jag klä ut mig till?
Citera
2011-01-14, 11:48
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Jag bor i Sthlm, men själva nollningen utförs i en annan stad.

Korta byxor var en god idé, kanske strumpor i sandaler passar eller blir det för mycket Stig-Helmer om vi tänker på Sällskapsresan 1? Får diskutera detta med resten av gruppen och se vad vi kommer fram till.
Tyska turister märks främst av på deras överlägsna attityd enligt min erfarenhet. Jag tycker att en engångskamera i snöre runt halsen och att prata argt till varandra med inslag av tyska svordomar och liknande kunde vara ett billigt, enkelt och roligt utförande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in