Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Apansson
Dags att avsluta denna tjatiga tråd! Chockad kan väl ïnte på allvar påstå att den åberopade filmen visar att Kennedys chaufför skulle ha mördat presidenten och att detta inte upptäckts förrän efter snart 40 års efterforskningar...
Ja, denna upptäckt är som sagt förbehållen Chockad och det lilla fåtal som väl är lika galna som han!
Av samma kvalitet är hans påståenden och bevisning om 11 september-attentaten.
Så antingen driver Chockad med oss eller också är han galen eller också är han allvarligt förståndshandikappad.
Jag överlåter åt Chockad att, om han kan, besvara frågan!
Förbehållen mig och ett litet fåtal till?
Knappast!
Här är en mycket intressant och avslöjande kommentar till Zapruder-filmen given av Bill Cooper (låt er inte förledas av att den har hamnat på en UFO-sida som jag fick mig tillskickat, hittar man guld i latrinen så plockar man upp det även där...):
http://www.ufo.net/ufodocs/text.documents/j/jfk.txt
[Bill Cooper] "Jackie knows who really killed her husband, THAT'S WHY
SHE TRIED TO GET OUT OF THE CAR, over the back of the car. She was
trying to run away from William Greer."
"The last place us idiots thought to look for
the second, and critical, gunman was right there in the vehicle.
Notice also how Jackie tried to get the hell out after realising the
setup, and was stopped by the agent running after the car."
"Now there were 18 people that were close enough to the car to see
William Greer shoot the president on that day. All 18 of those people
were dead within two years. Since then, 200 people who were witnesses
to that event have died mysteriously. Now with just the 18, the odds
are 100,000 trillion to 1 against it..."
Fick medhåll av en debattör på Forumhuset:
"När JFK blir skjuten så början hon KLÄTTRA ut ur billen genom bagageluckan bakåt!!!! Det syns tydligt på filmen.
VARFÖR?????
Normalt borde hon limma fast sig i golvet på limusinen och söka skydd inne i bilen, det är de tränade till men på filmen ser det ut som hon desperat försöker fly ur bilen bort från CHAFFÖREN!!!
Titta på filmen igen och studera Jackies beteende.
Detta skulle kunna stödja chafförs-teorin. Hon såg honom skjuta sin man, blir förskräckt och i panik börjar klättra ut bakåt i bilen.
Vem normallt skulle ge sig ut i "line of fire" då "kryppskytten" sköt runt om bilen.
Plus i artikeln och sidan framgår att bla de 18 personer/vittnen som befann sig i omedelbar närhet av bilen dog under konstiga omständigheter efter mordet av olika "orsaker".
En tankeställare alltså!"
Här en till länk angående att det var chaffisen William Greer som knäppte JFK:
http://www.menemsha.com/jfk.html