2003-12-05, 22:43
Medlem
Chockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Din jämförelse haltar betydligt. Hitler hade aldrig särskilt stort stöd av sitt eget folk. Jag har sett siffror på mellan 30 och 40%.

Du är en dåre som inte kan se sanningen.
Verkar det ärligt talat inte konstigt att du är så ensam?
Att resten av oss inte ser sanningen?

Jag vill inte vara elak, men jag tror du behöver psykisk hjälp!
Inser du själv att du är sjuk?
Har du varit kontakt med mentalvården tidigare?

Kanske det hela beror på att du inte VILL se sanningen...??

Aldrig satt min fot innanför ett sinnessjukhus...över min döda kropp...
2003-12-05, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chockad

Om ordet "utanför" hade infogats på rätt ställe hade mycket förklarats.
2003-12-06, 00:13
Awaiting Email Confirmation
\gros avatar
Vad finns det för anledning till att misstro chockad mer än CNN eller någon anna oficiell nyhetskälla?
Ska man misstro aljazera och lita på allt som fox news sänder?
2003-12-07, 13:34
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:

Ja, kanske det är så. Men troligen inte.
Troligen är du i behov av mentalvård och inte jag.
Antagligen är du sjukskriven från ditt jobb för att du inte fungerar socialt.
Jag skulle gissa på att du inte har någon familj pga av dina problem.
Kanske är det som jag sagt eller inte.

Sök hjälp och kom med i verkligheten igen.
2003-12-07, 13:58
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av \gro
Vad finns det för anledning till att misstro chockad mer än CNN eller någon anna oficiell nyhetskälla?
Ska man misstro aljazera och lita på allt som fox news sänder?
Håller med. Äfven om hans teorier kan verka konstiga och felaktiga så finns det ingen (här inne) som kan säga den absoluta sanningen. Själfv så tycker jag det är kul och intressant med Chockads konspirationsteorier. Sätter lite fart på forumet om inte annat.
Och precis som du säger så verkar hela USA tro på allt FOX News säger, medans de flesta av oss i öfvriga världen skrattar åt deras "journalistik". Vem har rätt och vem har fel? Det enda riktigt säkra är att jag är hungrig och ska käka frukost.
2003-12-07, 14:09
Bannlyst
Citat:
Stämmer inte alls!

Jag reflekterade ett bra tag och forskade kring t.ex. kring vad det var som hade orsakat det där lilla hålet i Pentagons fasad, som officiellt sades ha varit en Jumbojet som orsakat...

Men jag såg ju igenom hela denna skröna och fått mycket belägg på att det i själva verket var en missil som avfyrades in i Pentagon...

Och som ni säkert fattar, så kan det inte ha varit herr spöket Usama bin Ladin bakom denna missilskjutning:

http://www.asile.org/citoyens/numero14/missile/trou_en.htm

Men för fan Chockad, nu får du skärpa dig! Som påpekats många gånger tidigare så var det ingen jumbojet (Boeing 747) utan en 757:a som kraschade in i Pentagon. Men som vanligt så ignorerar du vad alla andra säger och rapar ur dig en massa smörja.
2003-12-07, 21:29
Medlem
Chockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Men för fan Chockad, nu får du skärpa dig! Som påpekats många gånger tidigare så var det ingen jumbojet (Boeing 747) utan en 757:a som kraschade in i Pentagon. Men som vanligt så ignorerar du vad alla andra säger och rapar ur dig en massa smörja.

Det genanta i det hela är att det överhuvudtaget inte var ett plan som körde in i Pentagon, utan en av försvarsmaktens egna missiler som avfyrades dit...
2003-12-08, 00:44
Medlem
Hahahahahahahahahahahahahahahahahah
Oj oj oj, jag läste till sida sida 10. Då började jag bli lite..lite..irriterad på lite stuff
Sen körde jag "last", märkte att det var 60 sidor. Har inte tid eller ork att läsa allt, men det skulle säkert vara intressant läsning

hahah again

Later

hahahahahah :> :>
2003-12-09, 16:53
Medlem
rotbergs avatar
Självklart har det inte hänt, USA finns inte heller. Egentiligen heter det Neverland, men president Jackson vill inte ha blickarna ditåt. Pentagon finns inte, men en kamera som heter Pentax. Den använder CIA, som inte finns, när de smyger på Chockad. Tror att Chockad är Saddam som förirrat sig hit och lägger rökridåéer. Fan vet om jag finns själv.
2003-12-10, 02:13
Medlem
hankys avatar
Jag presenterade några av de teorier som Chockad lade fram i den här tråden inför klassen i Historia. Tro det eller ej men det var inte många som avfärdade det direkt på samma sätt som de flesta gör här... T.o.m. historialäraren tyckte att det fanns en del intressanta teorier bakom attentaten. Och det gör det.
2003-12-10, 22:48
Medlem
Mrjonas78s avatar
Jag avfärdar inte heller alla teorier som chockad lägger fram, men han är lite väl insöad inom dessa "bevis" och vägrar lyssna på andras resonemang (jag är också SO-lärare).
2003-12-16, 14:50
Medlem
det som förbryllar mig mest med 9/11-händelserna är avsaknaden av flygplansvrak vid pentagon. har sett bilder från många flygplansolyckor men aldrig tidigare stött på att ett plan blir upplöst och försvinner vid kraschen. borde inte åtminstone vingar och bakkropp från ett så stort plan vara tydligt synliga på bilderna?

har inte läst någon vettig förklaring till detta fenomen. uppriktigt talat, borde man inte se fler spår av flygplanet? kan det vara så att det är något annat än ett flygplan som penetrerat pentagons fasad?

(jag har av uppenbara anledningar inte orkat ta mig igenom hela trådlistan så detta kanske redan är avhandlat, ursäkta i så fall.)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in