2009-03-20, 00:16
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
för övrigt så tycker jag att även om craig är det mest uppenbara så pekar det mot kenny, med tanke på att dräkten påminner lite om hans kappa, att han dör och återuppstår, att han har smällare trots att det är olagligt (typiskt kenny) och att hans namn också börjar på m. eh

Kenny har väll ljus röst?
Citera
2009-03-20, 00:17
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mezger
Jag var helt säker på att det var kenny som var mysterion, men cartman nämnde väl aldrig honom?

Eric sa ju i slutet att han redan gissat på rätt namn... Så kan väl inte vara Kenny? Tvivlar på att vi nånsin kommer få veta

Han sa ju att det var Kenny i skolan.
Citera
2009-03-20, 00:19
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Värdelöst jävla piss avsnitt. Så våldsamt brutalt äckligt jävla tråkigt.
South Park har inte varit roligt på 5-6 säsonger, och denna tönt säsongen ser ut att bli den sämsta hittills, precis som simpsons och family guy, lägg ner skiten nu för fan.

Då är 10-miljonersfrågan varför du fortsätter slösa tid på nåt om är så tråkigt?
Lägg ner ditt tittande istället, om det inte har varit roligt enligt dig på 6 säsonger så behöver du inte ha så stora förhoppningar inför den nya säsongen...
Citera
2009-03-20, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Kenny har väll ljus röst?
Man har väl bara fått höra kennys röst typ en gång har jag för mig, kom dock inte ihåg hur han lät..
men både coon och mysterio förställer ju rösten, precis som Christian Bale gör i batman filmerna
Jag tycker att det mesta pekar på kenny, särskilt med tanke på "he is dead" snacket vid "slaggiset". och om Cartman nämnde hans namn i skolan så är det ju ännu ett tecken på det.
Citera
2009-03-20, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Han sa ju att det var Kenny i skolan.
Yes, du har rätt!
Citera
2009-03-20, 12:42
Medlem
von_Ss avatar
Min första tanke, säkert helt fel, var att det var Kyle man fick se på slutet men att han inte är riktiga Mysterion. Mysterion var ju hos Kyle och bad om hjälp men han fick fan ingen hjälp så kanske Kyle bara hjälpte honom genom att visa ansiktet.
Citera
2009-03-20, 12:58
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mezger
Man har väl bara fått höra kennys röst typ en gång har jag för mig, kom dock inte ihåg hur han lät..
men både coon och mysterio förställer ju rösten, precis som Christian Bale gör i batman filmerna
Jag tycker att det mesta pekar på kenny, särskilt med tanke på "he is dead" snacket vid "slaggiset". och om Cartman nämnde hans namn i skolan så är det ju ännu ett tecken på det.
Han lät typ exakt som Stan, i filmen bigger, longer, uncut säger han typ "goodbye you guys", sen i avsnittet med michael jackson så visar han väl sitt ansikte fast säger han något?
Citera
2009-03-20, 16:05
Medlem
Stoxozs avatar
Min första tanke var att det måste vara Craig. Och jag står fast vid detta! Fast det kan va clyde också... shit ja vet inte vad jag tror
Citera
2009-03-20, 16:48
Medlem
mannys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoxoz
Min första tanke var att det måste vara Craig. Och jag står fast vid detta! Fast det kan va clyde också... shit ja vet inte vad jag tror

Snubben som låg och sov under lektionen tror jag det var. Uppe hela natten och "löser brott"=ingen energi under dagen. Så tänker jag iaf :P
Citera
2009-03-20, 16:55
Medlem
linppans avatar
Varför har Cartman börjat kalla kenny för keeeeeeeeeeeeeeny? Det här väll inte alltid vart så, känns som det har kommit de 2-3senaste episoderna.
Citera
2009-03-20, 16:57
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jaså? Var inte detta avsnitt till stor del satir av bl.a Batman med cartmans försvinnande ur bild för att dyka upp igen någon annanstans i rummet? Samt cartmans tillgjorda röst osv?
Näe, det där skulle jag inte kalla satir. Ett exempel på satir är ju snarare som i "Over Logging" (hette den så?) när man på ett sarkastiskt vis visar hur hela världen kraschar för att internet går ner. Inte helt sällan finns ett bakomliggande budskap i satiren, något jag inte riktigt kan skönja i den skojiga parodin på Batman direkt.

Nå väl, senaste avsnittet då. Det var absolut inte tråkigt men gapflabben uteblev dessvärre. Det enskilt roligaste, och mest typiskt South Park, var sekvensen med polisen och prickskyttegeväret.
Citera
2009-03-20, 17:16
Medlem
j0ck33s avatar
Riktigt bra avsnitt för en gångs skull. Då och då dyker sådana pärlor upp även om det kännts ganska ojämnt de senaste säsongerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in