2009-11-05, 10:37
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealFace
Det var ett starkt avsnitt d de drev med en farlig grupp. Det avsnittet fr betyg 5 av mig.
Jo det var jvligt bra nu nr det ftt sjunka in lite. Det r vl tv typer av humor man kan frvnta sej, sjuk och satirisk humor och ibland kanske man r mer sugen p ngot av de alternativ dom inte visar s man kanske blir lite missnjd.

Men dom pekar snyggt p vad bland annat jag kan tycka ibland nr jag ser ngon brnna frbi, jag tittar inte fr att det r coolt utan fr att dom fr ett snt jvla liv
Citera
2009-11-05, 11:16
Medlem
tltpinnes avatar
Jag r inte njd. Jag har inget emot att slapstickhumor saknas, men d mste det finnas ngonting underliggande som r givande, det hr kndes tyvrr rtt tunt. Jag hade hellre sett att man slngt in lite OCC- och SoA-referenser, ven om ju man precis spoofat en tv-serie. Frvirring kring begrepp och normer har ju Trey och Matt redan jobbat med, med framgng! Jag tnker d p t ex Chef Goes Nanners, With Apologies to Jesse Jackson samt Jared has AIDS fr att nmna ngra.

I dessa avsnitt s frvaltade man materialet betydligt bttre, fr nog ska man kunna gra ngonting trffskert av bgar om man kan det om svarta. Eller r kanske tanken inte att man skall lsa in fr mycket samhllskritik i detta avsnitt? isfall blir ju betyget n smre, och jag lutar nstan t att detta bara r en pytteliten smocka i ansiktet p bikers, snarare n ett mer ambitist frsk att belysa ngon form av samhllsrelevant problematik.
Citera
2009-11-05, 13:07
Medlem
Moffegrevs avatar
Bsta avsnittet p lnge. Hll p att d av skratt nr den ena hd-faggen hakade upp sig p deras mte.
Citera
2009-11-05, 13:59
Bannlyst
mj
*rycker p axlarna*
Citera
2009-11-05, 14:19
Medlem
NirvanAs avatar
Ganska mediokert avsnitt faktiskt, frra var 1000x bttre...nd hller ssong 13 hg klass, 10 riktigt bra avsnitt 2 mediokra, blir en rtt bra ssong hoppas dom tv sista avsnitten r ett tv delars episkt avsnitt
Citera
2009-11-05, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Jag skulle just nmna det, knns som det inte alls var lnge sedan jag sg ngon komiker prata om ordet fag och att det inte behver betyda bg egentligen. Ahrg nu kommer jag frska komma p det hela dagen.

Den?

http://www.youtube.com/watch?v=U-otAJrtY-w
Citera
2009-11-05, 14:28
Medlem
EDIT: skrev fel
Citera
2009-11-05, 14:53
Medlem
Fyfan riktigt bra avsnitt!
Citera
2009-11-05, 14:57
Medlem
Baseballbats avatar
Tyckte om detta avsnittet, kndes lite som old days eller s fast fortfarande inte

Gillade slutet dock, smbarn i USA Kommer skert springa fram till hells angels och skrika "FAGS!"
Citera
2009-11-05, 15:04
Medlem
Finns s grymt mycket bra South Park avsnitt, fast jag fredrar nstan nr det handlar om Cartman. Han r bara s ofattbart skn, finns inget bttre n nr han spelar sympatisk till andra fr att sedan bara basha ner p dom totalt eller f ngot till sin frdel. Cartman r bst!
Citera
2009-11-05, 15:15
Medlem
kommando-kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmagiko
Finns s grymt mycket bra South Park avsnitt, fast jag fredrar nstan nr det handlar om Cartman. Han r bara s ofattbart skn, finns inget bttre n nr han spelar sympatisk till andra fr att sedan bara basha ner p dom totalt eller f ngot till sin frdel. Cartman r bst!

Som Cartoon-Wars dr han ville stoppa Family Guy eftersom de skulle visa ansiktet p profeten Muhammed. Men egentligen s avskydde han Family Guy och hittade nu perfekt anledning att stoppa serien.
Citera
2009-11-05, 16:16
Medlem
Falcos avatar
Var vl okej men inte mer. Avsnittet med Butters som pimp str n s lnge ut som den hr ssongens verlgset bsta avsnitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in