2009-03-20, 18:17
Medlem
jag tror det r clyde eller hur man nu stavar det, finns ett antal tecken.
*han visas aldrig med mysterion
*han sov p lektion(dvs han va uppe hela natten
*har mysterions kroppsform och ansikte
*p butter tavla av misstnkte r han inte utkryssad
*cartman sger "I even said it was you before!" (han gissar tidigare i avsnittet p kyle,craig,stan och CLYDE tror jag

det kan ju iof vara som wendy sa: "how do you know that mysterion is a boy?"
det skulle kunna vara ett antal stycken men jag tror p clyde mest pga att han sov p lektionen
Citera
2009-03-20, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plussarn
jag tror det r clyde eller hur man nu stavar det, finns ett antal tecken.
*han visas aldrig med mysterion
*han sov p lektion(dvs han va uppe hela natten
*har mysterions kroppsform och ansikte
*p butter tavla av misstnkte r han inte utkryssad
*cartman sger "I even said it was you before!" (han gissar tidigare i avsnittet p kyle,craig,stan och CLYDE tror jag

det kan ju iof vara som wendy sa: "how do you know that mysterion is a boy?"
det skulle kunna vara ett antal stycken men jag tror p clyde mest pga att han sov p lektionen

Ngra problem med dina tecken bara...
Ingen frutom Kyle visas tillsammans med Mysterion.
Alla ungar utom Cartman har samma kroppsform och ansikte.
P Professor Chaos, inte Butters , tavla av misstnkta r varken Stan, Craig eller Kenny verkryssade heller. Jag tog upp det tidigare att Cartman trodde ju att det var alla p skolan d han var s desperat att f veta vem Mysterion r, t.o.m. Wendy nr hon ppekade att Mysterion kanske inte var en kille, men ska man g efter Chaos tavla av misstnkta s kan det inte vara Wendy heller d hon inte r med bland de misstnkta...

S egentligen r det enda som talar fr att det r Clyde r just att han sov p lektionen, men han var ju inte ensam att vara trtt. Kyle och Token sg inte s pigg ut heller, s det berodde kanske mest att Cartman bara var s dryg och trkig att ingen brydde sig...

Finns ju tecken p att det lika grna kan vara Kenny, t.ex:
Huvan Mysterion anvnder pminner mkt om Kennys jacka och Mysterions "dd".

Det roliga r ju att s mnga sitter och funderar serist p vem Mysterion r och alla har sina teorier och min teori r att det r just detta Matt & Trey vill. Att folk ska diskutera snt hr p forum, skola och jobb. Men det finns nog inget svar, gissar p att det r upp till varje tittare att bestmma vem dom vill att det ska vara.

Annars var ju det roligaste nog som nn annan skrev tidigare. Nr polisen har Chaos i sitt sikte och sger: I think i can get a shot at Chaos sir, men polischefen snker gevret och sger: You think bullets can hurt him?

Var ven roligt nr nr Cartman har bokat Coonicon 09. The Coon, Live-In Person och ingen dyker upp. Sen kommer en ansvarig fr hotellet och frgar: Arent you that little boy who had his Ginger Pride-rally and his AIDS-benefit here before?
Senast redigerad av baruba 2009-03-20 kl. 19:32.
Citera
2009-03-20, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Ngra problem med dina tecken bara...
Ingen frutom Kyle visas tillsammans med Mysterion.
Alla ungar utom Cartman har samma kroppsform och ansikte.
P Professor Chaos, inte Butters , tavla av misstnkta r varken Stan, Craig eller Kenny verkryssade heller. Jag tog upp det tidigare att Cartman trodde ju att det var alla p skolan d han var s desperat att f veta vem Mysterion r, t.o.m. Wendy nr hon ppekade att Mysterion kanske inte var en kille, men ska man g efter Chaos tavla av misstnkta s kan det inte vara Wendy heller d hon inte r med bland de misstnkta...

S egentligen r det enda som talar fr att det r Clyde r just att han sov p lektionen, men han var ju inte ensam att vara trtt. Kyle och Token sg inte s pigg ut heller, s det berodde kanske mest att Cartman bara var s dryg och trkig att ingen brydde sig...

Finns ju tecken p att det lika grna kan vara Kenny, t.ex:
Huvan Mysterion anvnder pminner mkt om Kennys jacka och Mysterions "dd".

Det roliga r ju att s mnga sitter och funderar serist p vem Mysterion r och alla har sina teorier och min teori r att det r just detta Matt & Trey vill. Att folk ska diskutera snt hr p forum, skola och jobb. Men det finns nog inget svar, gissar p att det r upp till varje tittare att bestmma vem dom vill att det ska vara.

Annars var ju det roligaste nog som nn annan skrev tidigare. Nr polisen har Chaos i sitt sikte och sger: I think i can get a shot at Chaos sir, men polischefen snker gevret och sger: You think bullets can hurt him?

Var ven roligt nr nr Cartman har bokat Coonicon 09. The Coon, Live-In Person och ingen dyker upp. Sen kommer en ansvarig fr hotellet och frgar: Arent you that little boy who had his Ginger Pride-rally and his AIDS-benefit here before?

Jo sjlvklart var det medningen av trey och matt att f folk att diskutera men jag skulle tro att dom lmnar svra ledtrdar igenom hela avsnittet^^

s p ngot sett tror jag det gr att klura ut vem det r men dom har gjort det vldigt svrt isf^^
Citera
2009-03-20, 20:36
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
---

Mina herrar, jag tror vi har ett klockrent I-landsproblem. Det var ju ett helt okej avsnitt...och jag tror du har rtt i din gissning att det inte kommer att serveras ngon lsning p vem Mysterion var.

Citat:

Och The Coon svarar frargad: "Nej fr fan, det var inte alls jag!" Varp hotellsnubben replikerar: "Okej, det var sknt, 'cause that little boy actually was kind of a douchebag".

Hade lite trkigt i afton och orkade inte gra ngot nyttigare n att kolla lite p en sajt som kr South Park-avsnitt 24/7. Jvligt fina dubbelepisoder, Cartoon Wars och Go God Go! - parningsscenerna mellan "frken" Garrison och Richard Dawkins och det futuristiska vanvett Cartman vaknar upp i efter nedfrysningen r hgkaratig South Park-satir.
Senast redigerad av Ezzelino 2009-03-20 kl. 20:38.
Citera
2009-03-20, 20:46
Medlem
Knns lite samma som i ssong 2!? Nr man ska f reda p vem Cartmans farsa r och dem medvetet skippade att avslja det efter all frvntan
Citera
2009-03-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staroprama
Knns lite samma som i ssong 2!? Nr man ska f reda p vem Cartmans farsa r och dem medvetet skippade att avslja det efter all frvntan
Men det blev ju avsljat!!

Citera
2009-03-20, 21:02
Medlem
j0ck33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mezger
Men det blev ju avsljat!!

S vitt vad jag vet och kommer ihg s r Cartmans Mamma hans Pappa men Mamman r oknd.
Citera
2009-03-20, 21:17
Medlem
danne543s avatar
Craig no doubt
Citera
2009-03-20, 21:38
Medlem
Naikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gman24

http://allsp.com/l.php?id=e183

Citat:
Ursprungligen postat av MrJaymzHetRule

Jag vet inget stt att ta sig frbi den sprren, men det finns mnga sidor dr du kan se south park online. http://www.allsp.com/ r en bra sida t.ex

r det bara fr mig eller fungerar inte den hemsidan?
Citera
2009-03-20, 21:39
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Han lt typ exakt som Stan, i filmen bigger, longer, uncut sger han typ "goodbye you guys", sen i avsnittet med michael jackson s visar han vl sitt ansikte fast sger han ngot?
Han sger att dom skaskynda sig p med att rdda lillkillen fr han inte vill vara ensam
Citera
2009-03-20, 22:16
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:

Jag tror faktiskt inte heller det, hade jag varit Matt&Trey s hade jag hllt det ppet fr att vem som helst skulle kunna vara Mysterion och det r vl just det som de vill f fram ocks. Att allting fr en gng skull inte r glasklart, och att de vill hlla publiken lite i ovetskap. Tror inte de bestmt sig sjlv n vem Mysterion n, skulle tippa p att det inte kommer handla nnting om de nsta gng, utan att han kanske kommer tervnda senare in i ssongen istllet kanske.
Citera
2009-03-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manny
Snubben som lg och sov under lektionen tror jag det var. Uppe hela natten och "lser brott"=ingen energi under dagen. S tnker jag iaf :P

Det har nmnts innan, och det r faktiskt en sjukt bra ledtrd. Tror faktiskt mer p detta n en massa rriga teorier.

Denna r enklast och en vlgjort detalj man ltt glmmer bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in