Citat:
Ursprungligen postat av plussarn
jag tror det r clyde eller hur man nu stavar det, finns ett antal tecken.
*han visas aldrig med mysterion
*han sov p lektion(dvs han va uppe hela natten
*har mysterions kroppsform och ansikte
*p butter tavla av misstnkte r han inte utkryssad
*cartman sger "I even said it was you before!" (han gissar tidigare i avsnittet p kyle,craig,stan och CLYDE tror jag
det kan ju iof vara som wendy sa: "how do you know that mysterion is a boy?"
det skulle kunna vara ett antal stycken men jag tror p clyde mest pga att han sov p lektionen
Ngra problem med dina tecken bara...
Ingen frutom Kyle visas tillsammans med Mysterion.
Alla ungar utom Cartman har samma kroppsform och ansikte.
P Professor Chaos, inte Butters

, tavla av misstnkta r varken Stan, Craig eller Kenny verkryssade heller. Jag tog upp det tidigare att Cartman trodde ju att det var alla p skolan d han var s desperat att f veta vem Mysterion r, t.o.m. Wendy nr hon ppekade att Mysterion kanske inte var en kille, men ska man g efter Chaos tavla av misstnkta s kan det inte vara Wendy heller d hon inte r med bland de misstnkta...
S egentligen r det enda som talar fr att det r Clyde r just att han sov p lektionen, men han var ju inte ensam att vara trtt. Kyle och Token sg inte s pigg ut heller, s det berodde kanske mest att Cartman bara var s dryg och trkig att ingen brydde sig...
Finns ju tecken p att det lika grna kan vara Kenny, t.ex:
Huvan Mysterion anvnder pminner mkt om Kennys jacka och Mysterions "dd".
Det roliga r ju att s mnga sitter och funderar serist p vem Mysterion r och alla har sina teorier

och min teori r att det r just detta Matt & Trey vill. Att folk ska diskutera snt hr p forum, skola och jobb. Men det finns nog inget svar, gissar p att det r upp till varje tittare att bestmma vem dom vill att det ska vara.
Annars var ju det roligaste nog som nn annan skrev tidigare. Nr polisen har Chaos i sitt sikte och sger: I think i can get a shot at Chaos sir, men polischefen snker gevret och sger: You think bullets can hurt him?
Var ven roligt nr nr Cartman har bokat Coonicon 09. The Coon, Live-In Person och ingen dyker upp. Sen kommer en ansvarig fr hotellet och frgar: Arent you that little boy who had his Ginger Pride-rally and his AIDS-benefit here before?