2025-09-25, 12:04
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
Ja, det är ju gulligt av dig att blanda in MAGA i det hela men det är uppenbart att du inte vet hur det ligger till med Kimmel.
Kimmel är tillbaks, och nästa South Park-avsnitt släpptes igår.

Allt är tillbaks till det normala igen.
Citera
2025-09-28, 20:36
Avstängd
Tyckte ändå senaste (5e) avsnittet var klart roligast från den 27e säs.
Citera
2025-10-09, 16:12
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Tyckte ändå senaste (5e) avsnittet var klart roligast från den 27e säs.

Ska inte nästa komma snart?
Citera
2025-10-09, 19:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av afraidofmats
Ska inte nästa komma snart?

Jupp, väntas komma 16e okt till Sverige.
Citera
2025-10-12, 23:00
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Nu har jag inte kollat på South Park på typ 20 år. Då var det vissa som älskade skiten av någon anledning. Sämst animationer, barnsliga skämt.

Men kanske de har "uppat sitt game" sen dess? De pojkarna som älskade det är ju 40 idag. Gillar ju satir men föredrar isåfall Family Guy och Seth McFarlane i allmänhet.
Jag kollade på South Park på 90-talet när jag var tonåring! Jag har inte kollat på South Park på många många år men jag kollade nu i månaden på Tegridy Farms - dom två Covid-special-avsnitten och episoden som anspelar på Charlie Kirk! Got A Nut tror jag episoden heter!

Jag tycker humorn definitivt är mer mognare och vassare nu och animationerna har också blivit mycket bättre genom åren! I början när South Park kom var det mest bajs och simpla skämt!
Citera
2025-10-13, 06:58
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag kollade på South Park på 90-talet när jag var tonåring! Jag har inte kollat på South Park på många många år men jag kollade nu i månaden på Tegridy Farms - dom två Covid-special-avsnitten och episoden som anspelar på Charlie Kirk! Got A Nut tror jag episoden heter!

Jag tycker humorn definitivt är mer mognare och vassare nu och animationerna har också blivit mycket bättre genom åren! I början när South Park kom var det mest bajs och simpla skämt!

Haha ja där satte du huvudet på spiken. Tack för info, de grabbarna som gör skiten lär väl också ha mognat och anpassat sig. Kan vara värt att kolla in igen.
Citera
2025-10-13, 19:27
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Haha ja där satte du huvudet på spiken. Tack för info, de grabbarna som gör skiten lär väl också ha mognat och anpassat sig. Kan vara värt att kolla in igen.
Ja! Jag kollade även dom första avsnitten för att se hur det åldrats men jag tyckte inte det åldrats bra!

Ett ganska gammalt avsnitt från 2009 - The F Word tycker jag är ganska skoj faktiskt för att vara gammal! Ett motorcykelgäng som kommer till South Park och för oväsen!
Citera
2025-10-25, 17:30
Medlem
Ganonitos avatar
Har de ingen som helst fantasi längre? Vartenda jävla avsnitt handlar om hur liten kuk Trump har och hans förhållande med Djävulen. Börjar bli tröttsamt nu.
Citera
2025-10-25, 20:48
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Har de ingen som helst fantasi längre? Vartenda jävla avsnitt handlar om hur liten kuk Trump har och hans förhållande med Djävulen. Börjar bli tröttsamt nu.
Först var det en lång manus-strejk. Sedan var det tjafs om vem som hade rätt att sända southpark i USA.

Jag är 100 på att man bytt ut alla manusförfattare. Det här är bara dåligt och endast en woke demokrat kan skratta.

Avsnittet om "cred" och "dockan" är identiska. De bara bytt ut den populära drycken mot den populära dockan.
Citera
2025-10-30, 08:33
Medlem
Någon som sett om s28e02 släppts/sändes igår? Ekar tomt i mina bittorrent flöden.
Citera
2025-10-30, 12:00
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
Vi? Är det med mig inkluderat?
Det beror på hur du följde dem. Följde du dem via TV-kanaler så blev det väl rätt fasta sändningsscheman, men följde man dem via "0-day-warez" så var det rätt många oregelbundna släpp.
Citera
2025-11-01, 12:34
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AClD
Någon som sett om s28e02 släppts/sändes igår? Ekar tomt i mina bittorrent flöden.
Den finns uppe nu som torrent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in