Jag verkligen lskar south park! Var lnge inne p simpsons (de gamla fr guds skull!) men south park r faktiskt sjukt mycket vassare och man garvar mer. Jag brukar kolla avsitten p xepisodes dr avsnitten ibland visats en miljon gnger s deras rating borde stmma ganska bra verens med vad majoriteten tycker. Mycket riktigt r de sknaste hgt rankade (som tsst, losing edge osv) MEN...
Varfr r skitavsnittet gayfish s jvla hgt rankat? Jag frstr verkligen inte! Har sett avsnittet flera gnger men jag kommer bara fram till att det r ett av de smre avsnitten (eller lgre medel i alla fall). Kan ngon frklara vad som r kul?
Har ett vagt minne av ett South Park-citat dr folk sger OH ITS ON!! till varandra. Vet att detta kan vara svrt, men ngon som har en aning om vilket avsnitt jag kan syfta p?
Tack
Har ett vagt minne av ett South Park-citat dr folk sger OH ITS ON!! till varandra. Vet att detta kan vara svrt, men ngon som har en aning om vilket avsnitt jag kan syfta p?
Tack
Tack
Tack
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!