2008-04-10, 23:40
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
In 1982, a new troublemaker hit Garfield High. He was tough.
He was wild. He was willing to fight. He was the new math teacher.

A dedicated teacher inspires his dropout prone students to learn calculus to build up their self-esteem and do so well that they are accused of cheating.

Lter troligt ja [/url]
Speciellt nr man ser lrarens frisyr och glasgon : http://www.imdb.com/media/rm2689310208/tt0094027
Citera
2008-04-10, 23:41
Medlem
Bambuelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffen
vafan, bara jag som fick ner ett avsnitt som dom sista 6 minuterna spelades tv ggr s att sga?

Hur skumt som helst....

Japp, fick ocks ner den nr jag trtt laddade ner den kl 10 p morgonen. Men det finns en re-pack p den releasen, s bara att ladda ner igen.

How do I reeaach these children?
Citera
2008-04-11, 17:56
Medlem
kvittot87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Som sagt; man mste vara allmnbildad fr att frst South Park.

haha..Du r rtt s patetisk kille allts..Du knde dig allt bra akademisk nr du gjorde den kommentaren va? Ifall man har missat att se en speciell film eller lsa just den dr boken, s r det inte bra att man inte kan upskatta humorn i avsnittet pga det. Att helt eller delvis basera ett avsnitt p en film eller bok, r ocks ett bevis p brist p egna ideer.

Och sedan fredrar jag att umgs med mnniskor och utveckla min sociala frmga n att lsa varenda bok eller se varenda film som ngonsin gjorts s att jag kan hnga med i ett south park avsnitt...

Jag anser heller inte att filmen "Stand and Deliver", "Heavy Metal" och boken "The Lottery" r en del av allmnbildning..Tycker du det s r du inte s jvla allmnbildad sjlv.
Senast redigerad av kvittot87 2008-04-11 kl. 18:03.
Citera
2008-04-11, 18:46
Medlem
billybombs avatar
Avsnittet hade varit roligare fr fler ifall man r ngorlunda insatt i NFL med patriots-skandalen...tyckte de va s klockrent nr cartman sa "for once if we played without cheating...u know what happened? they lost..." s klockrent

overall tyckte ja de va ett bra avsnitt...till skillnad frn britneyavsnittet
Citera
2008-04-11, 19:30
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvittot87
haha..Du r rtt s patetisk kille allts..Du knde dig allt bra akademisk nr du gjorde den kommentaren va? Ifall man har missat att se en speciell film eller lsa just den dr boken, s r det inte bra att man inte kan upskatta humorn i avsnittet pga det. Att helt eller delvis basera ett avsnitt p en film eller bok, r ocks ett bevis p brist p egna ideer.

Och sedan fredrar jag att umgs med mnniskor och utveckla min sociala frmga n att lsa varenda bok eller se varenda film som ngonsin gjorts s att jag kan hnga med i ett south park avsnitt...

Jag anser heller inte att filmen "Stand and Deliver", "Heavy Metal" och boken "The Lottery" r en del av allmnbildning..Tycker du det s r du inte s jvla allmnbildad sjlv.
Har inte sett ngon av filmerna som SP gjorde satir av, men jag gillade fortfarande avsnittet...

Off the record tror jag nog att du skulle m bra av att f i dig lite litteratur, du skriver som en inavlad trailerpark-brud.
Citera
2008-04-11, 20:12
Medlem
kvittot87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Har inte sett ngon av filmerna som SP gjorde satir av, men jag gillade fortfarande avsnittet...

Off the record tror jag nog att du skulle m bra av att f i dig lite litteratur, du skriver som en inavlad trailerpark-brud.

"inavlad trailerpark-brud"..wow..vilka coola uttryck du har!(ironi)...Nog frsta gngen jag ftt hra det faktiskt, s jag tnker nog inte ta din diss allt fr hrt. Visst var inte flytet i texten den bsta, men knappast en trailerpark-brud.
Citera
2008-04-11, 20:35
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvittot87
"inavlad trailerpark-brud"..wow..vilka coola uttryck du har!(ironi)...Nog frsta gngen jag ftt hra det faktiskt, s jag tnker nog inte ta din diss allt fr hrt. Visst var inte flytet i texten den bsta, men knappast en trailerpark-brud.
En trailer park-brud var vll lite att ta i kan jag hlla med om, vi sger frstndshandikappad neandertalare istllet.

Nvl, nog ot nu tycker jag.

T:
Vad heter lten som snoppen sjng mot mnen?
Citera
2008-04-11, 20:40
Medlem
Imzadis avatar
Lite OT, men det som Garrison pratade om. Den gravida mannen hos Oprah. Sg ni det? Annars finns det hr.

http://www.redlasso.com/ClipPlayer.a...0-4f8c411f6cdb
Citera
2008-04-11, 20:41
Medlem
Freedom Fighters avatar
Fan, det knns som att SP hller p att tackla av lite
Citera
2008-04-11, 22:27
Medlem
Phantom_103s avatar
Tackla av! Nej fr fan klart dom inte gr, men om dom fortstter som Britney avsnittet s kommer det g t helvete. Stngde av efter knappt halva avsnittet hade gtt.
Citera
2008-04-11, 22:35
Medlem
jomenvisst84s avatar
Klockrent nr Kenny cheesar. Skn drogad-som-fan-knsla...
Citera
2008-04-12, 01:00
Medlem
Wzzys avatar
Vad heter killen som gr p kryckor och stammar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in