2009-03-19, 21:32
Medlem
Gman24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naikon
Blir jävligt segt nu att de på South Park Studios inte orkar bry sig om Skandinavien, finns det något sätt att ta sig förbi spärren?

http://allsp.com/l.php?id=e183
Citera
2009-03-19, 21:44
Medlem
MrJaymzHetRules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naikon
Blir jävligt segt nu att de på South Park Studios inte orkar bry sig om Skandinavien, finns det något sätt att ta sig förbi spärren?
Jag vet inget sätt att ta sig förbi den spärren, men det finns många sidor där du kan se south park online. http://www.allsp.com/ är en bra sida t.ex
Citera
2009-03-19, 21:53
Medlem
Det var ju Clyde. Han sov ju på Cartmans föreläsning. Vilket förklaras av att han är uppe på nätterna och bekämpar brottslighet.
Citera
2009-03-19, 21:59
Medlem
Freedom Fighters avatar
haha.. skönt avsnitt! Härligt att få se Professor Chaos igen Synd bara att man inte spelade det sedvanliga Professor Chaos-soundtracket.
Citera
2009-03-19, 22:31
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
dessutom måste du skaffa dig läsförståelse. självklart satiriserade avsnittet över superhjältefilmerna i allmänhet (coon=wolverine) och batman i synnerhet. läs det jag skrev igen så förstår du förhoppningsvis att det var negern med grillsen jag menade.

Dra igen piphålet tykna fanskap.
Citera
2009-03-19, 22:40
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Nej ingen vidare start alls på säsongen..verkar lika dåligt säs 11-12 tyvärr Dom anstränger sig inte längre känns det som
Citera
2009-03-19, 22:55
Medlem
litenbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Nej ingen vidare start alls på säsongen..verkar lika dåligt säs 11-12 tyvärr Dom anstränger sig inte längre känns det som

Äsch det reser sig ska du se. Dock så håller jag inte med då det var ärligt talat sjukt skoj av någon anledning i superhjälte-fighten när de kan pricka ner butters men en polis hejdar sin kollega och säger
-Stop what are you doing? You think bullets can hurt him?

Jag tycker South park håller sin kvalité även om jag måste erkänna att jag själv börjar tappa intresset för den lite grann.
Citera
2009-03-19, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eddshot
Det var ju Clyde. Han sov ju på Cartmans föreläsning. Vilket förklaras av att han är uppe på nätterna och bekämpar brottslighet.

Skarp analys
Citera
2009-03-19, 23:23
Medlem
-Jamaica-s avatar
Jag tyckte detta avsnitt var OK, men inte mer än så, tyvärr. Vissa avsnitt är guld, och vissa är verkligen usla. Serien är hemskt ojämn nuförtiden. Dock gillar jag professor Chaos. Kul med hans lilla comeback.
Irriterande att man inte fick veta vem som var M, så man får väl gissa.
Citera
2009-03-19, 23:25
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Dra igen piphålet tykna fanskap.
med glädje, på det villkoret att du stoppar nåt i ankkäften du kallar mun
Citera
2009-03-19, 23:32
Medlem
Barréshs avatar
LOL på när cartman hyr det där rummet igen där han ska hålla The Coon mässan så kommer ingen LOL! (stoned)

EDIT: Cartman är fan hårdare hjälte en mysterium, han skulle kunna vara kung med lite flyt! Han hoppas in mitt under vad han trodde var en våldtäckt! Mysterium kutar ju bara och tjallar om klåtter
Senast redigerad av Barrésh 2009-03-19 kl. 23:34.
Citera
2009-03-19, 23:34
Medlem
fredrocks avatar
för övrigt så tycker jag att även om craig är det mest uppenbara så pekar det mot kenny, med tanke på att dräkten påminner lite om hans kappa, att han dör och återuppstår, att han har smällare trots att det är olagligt (typiskt kenny) och att hans namn också börjar på m. eh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in