Finns det något annat man bör tänka på?, det här med klädsel t.ex., man är ju där för att träna bara så att ha nya fräscha kläder är inget som jag personligen tycker borde vara något att prioritera, jag menar inte att jag tänker gå dit med kläder som det finns massa hål i osv men huvudsaken är väl att man har på sig tröja, träningsbyxor och skor väl?
Citat:
Ursprungligen postat av
jpettersson1991
Inte direkt. Ta gärna bort vikter och redskap efter användning, ta av vikter från skivstången, lägg tillbaka hantlar m.m. Allmänt vett. Kul att du börjar träna!
Tack!, jo det är väl sunt förnuft kan man tycka att man plockar undan efter sig fast det är kanske ont om den varan i dagens samhälle, kommer ju även att ta med mig handduk och torka redskapen efter användning.
Citat:
Ursprungligen postat av
GormDenGamle
Låt mobilen vara och undvik parfym. Svettlukt för den delen också
Mobilen låter jag vara där hemma, försöker att använda den så lite som möjligt nuförtiden, parfym likaså inget som behövs direkt på gym, hur menar du med svettlukt?, jag väger 150 kg och försöker att gå ner i vikt men jag svettas som en gris tyvärr så vad kan jag göra för att undvika att lukta mycket?
Citat:
Ursprungligen postat av
Killer-queen
Med "städa undan" menar man att du måste ställa tillbaka vikterna där du tog dem. Ett vanligt nybörjarmisstag är att bara lämna vikterna på skivstången, och då tror folk att någon kör där och bara är på toa eller nåt. Det skapar irritation, så ställ tillbaka grejerna. Man kan även torka av ryggstöd och liknande med handduk eller trasa.
Kommer absolut att ta med mig handduk, äckligt att sitta i andras svett.