Citat:
Ursprungligen postat av
KlasseArboga
Tack för alla svar! Jag är halvseriös men nybörjare, har inte som mål att bygga gigantiska muskler utan mer att tona min smala kropp så att lite muskler syns här och där. Jag brukar käka musli 2 timmar innan, sen kör jag 30 min cardio + 30 min på maskiner och när jag kommer hem så äter jag ett äpple och äter middag några timmar senare. Är inte jättevillig att ändra om dessa rutiner så att det blir för jobbigt så att säga men kan definitivt tänka mig börja äta äpplet innan träning och fisken efteråt.
Är det något speciellt med mosat ägg eller är det bara din preferens? Går det lika bra med två kokta ägg?
edit: har också sett att en del tipsar om träningsprogram, men jag har så svårt för att navigera bland gratisalternativen därute, känner någon till något program man ska köra om man vill ha tex en sån här kropp?
https://thumbs.mic.com/YzUyNmE4ZDZhY...jFmdi5qcGc.jpg
Jag tror att jag har förutsättningarna för det då jag är lång och smal och behöver inte direkt bli av med några kilon utan i mitt fall är det mer "forma musklerna" som jag behöver göra (bästa sättet jag kommer på att förklara)
Var min egna preferens.
Syftade på två kokta ägg. På smörgåstårta som jag ville få det till är äggen skivade. Spelar dock ingen roll om de är kokta elker stekta eller vad du väljer att äta så länge det är bra fett och (helst) fullvärdigt protein som i tex ägg.
Eftersom du vill bygga muskler så måste du bli seriös. Det är inte så att de som tränar halvseriöst bygger lite muskler och de som är seriösa bygger mycket muskler. Utan de enda som kommer någon vart är de seriösa och ju fler år, ju större blir man.

Ser du en större på gymmet så har de alltid laggt ner X antal år.
Träningsscheman. Har tyvärr tidsbrist just nu. Men det handhar om att köra effektiva övningar; Tvåledsövningar så att man tränar kroppen 2ggr i veckan.