2017-05-19, 16:43
Medlem
Kravallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Spring i det du själv tycker är bekvämast.

Haha så sant. Ville bara fråga. Folk har fått skit i spåren för mindre.
Citera
2017-05-21, 13:41
Medlem
Idittfejss avatar
FÅr man större händer/fingrar när man gymmar? känner att mina fingrar har blivit lite tjockare.
Citera
2017-05-21, 14:32
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
FÅr man större händer/fingrar när man gymmar? känner att mina fingrar har blivit lite tjockare.

Nej.
Citera
2017-05-23, 14:29
Medlem
lancxzev2s avatar
låt oss säga att jag gymmar varje gympass och knappt missar gymmet och jag går 4 dagar i veckan, hur lång tid kommer det ta på ett ungefär att nå mitt naturliga max sas, alltså hur långt tid kommer det tar tills jag inte kan bygga mer muskler naturligt?
Citera
2017-05-23, 15:33
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
låt oss säga att jag gymmar varje gympass och knappt missar gymmet och jag går 4 dagar i veckan, hur lång tid kommer det ta på ett ungefär att nå mitt naturliga max sas, alltså hur långt tid kommer det tar tills jag inte kan bygga mer muskler naturligt?

Helt omöjligt att ge en siffra eller gissning på den typ av frågor. Det är inte bara att du är på gymmet X antal gånger i veckan som spelar roll. Vad du gör på gymmet, vad/hur du tränar, dina gener, hur du sköter resten utanför gymmet med kosten, vilan m.m.
Citera
2017-05-27, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs

Ja, du har ju muskler i händerna så det är inte helt orimligt, sen så kan det ju bildas hudvalkar efter slitage också.

Citat:
Nej.

Jo.
Citera
2017-05-27, 16:12
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Ja, du har ju muskler i händerna så det är inte helt orimligt, sen så kan det ju bildas hudvalkar efter slitage också.

Jo.
Fast de muskler som aktiveras vid styrketräning, i form av greppstyrka o.dyl., sitter främst i underarmarna och inte i handen.
Citera
2017-05-29, 16:16
Medlem
Har ni några tips på hur man klarar av fastan och träning i ramadan?

Jag tror att jag har ett bra program men undrar vad ni har för tips?

Rekommenderar ni någon fettförbrännare eller något annat?

Jag kommer träna på kvällen efter att jag har fått i mig näring
Citera
2017-05-29, 16:51
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Express777
Har ni några tips på hur man klarar av fastan och träning i ramadan?

Jag tror att jag har ett bra program men undrar vad ni har för tips?

Rekommenderar ni någon fettförbrännare eller något annat?

Jag kommer träna på kvällen efter att jag har fått i mig näring

Menar du själva fastan i sig? Skulle tro att det är jobbigt dom första dagarna men att man vänjer sig efter ett tag. Fettförbrännare ska du aldrig ta, pengar i sjön.
Senast redigerad av jpettersson1991 2017-05-29 kl. 16:54.
Citera
2017-05-29, 17:56
Medlem
Citat:
Menar du själva fastan i sig? Skulle tro att det är jobbigt dom första dagarna men att man vänjer sig efter ett tag. Fettförbrännare ska du aldrig ta, pengar i sjön.

Behövde bara lite tips om näring och träning för ramadan ifall ni visste

Jag känner mig säker annars
Citera
2017-05-29, 18:06
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Express777
Behövde bara lite tips om näring och träning för ramadan ifall ni visste

Jag känner mig säker annars

Du behöver inte ändra något speciellt. Ät som du brukar göra, bara att du gör det inom ett visst tidsfönster, och se till att få i dig tillräckligt med vätska.
Citera
2017-05-30, 17:43
Medlem
Böghora också. Jag lyckas verkligen inte utvecklas i marklyft och knäböj. Jag förstår inte -- allt snack om att man ska öka som fan i början gäller inte alls för mig. Lyfter väldigt mycket i exempelvis bänkpress, men efter att ha lagt till marklyft och knäböj sedan något år tillbaka så ökar jag inte alls i de övningarna. Trots att jag fortsätter öka i bänkpress, som rimligtvis borde vara svårare i och med att jag redan ligger på en hög nivå där.

Funderar på vad fan det kan handla om. Tar ut mig som ett as och äter bevisligen tillräckligt i och med att jag ökar i bänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in