2015-06-10, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuFarInteVeta
Haha, nja... Tränar på 24/7 och då oftast runt 22 eller så, då jag jobbar galna tider och inte hinner dit annars. Då är det i princip bara biffiga killar som är där och kollar på en som om man vore en utomjordning?????? Har ingen större lust att fråga dom om råd

Fråga dem, de kommer bara tycka det är kul att du frågar, speciellt eftersom du är tjej. Då får de känna sig lite duktiga
Citera
2015-06-12, 13:35
Medlem
Hur är det med träning och förkylning? Jag vet att man absolut inte ska träna när man har sjukdomskänslor, trötthet, huvudvärk, halsont och feber men hur är det när dessa har lagt sig och man bara har kvar lite krasslande och slem i luftrören samt behovet av att snyta sig några gånger under dagen?
Citera
2015-06-12, 13:41
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunless
Hur är det med träning och förkylning? Jag vet att man absolut inte ska träna när man har sjukdomskänslor, trötthet, huvudvärk, halsont och feber men hur är det när dessa har lagt sig och man bara har kvar lite krasslande och slem i luftrören samt behovet av att snyta sig några gånger under dagen?
Better safe then sorry. Vänta tills du är helt återställd om du är tveksam.
Citera
2015-06-12, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killer-queen
Better safe then sorry. Vänta tills du är helt återställd om du är tveksam.

Det är ju dock normalt att hostan sitter kvar flera veckor efter en förkylning
Citera
2015-06-12, 14:23
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Du söker bekräftelse på att du "får" träna när det upp till dig. Jag har sagt mitt, gör som du vill.
Citera
2015-06-12, 18:55
Medlem
BengtBurks avatar
Citat:
Att du ställer frågan här tyder på att du fortfarande är tillräckligt sjuk för att inte träna.
Citera
2015-06-12, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtBurk
Att du ställer frågan här tyder på att du fortfarande är tillräckligt sjuk för att inte träna.

Jag är inte sjuk, jag känner mig helt frisk bortsett från att det "rosslar" i bröstet när jag andas ut efter ett djup andetag, jag har även behövt snyta mig 2 gånger idag.
Frågan är ju dock om det finns några risker att träna med detta.
Citera
2015-06-12, 20:21
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Jag är inte sjuk, jag känner mig helt frisk bortsett från att det "rosslar" i bröstet när jag andas ut efter ett djup andetag, jag har även behövt snyta mig 2 gånger idag.
Frågan är ju dock om det finns några risker att träna med detta.
Din återhämtning från förkylningen försämras av träning. Ta en lugn promenad istället. Du kommer inte förlora dina dyrbara gains av att du vilar ett par dagar till.
Citera
2015-06-13, 12:43
Bannlyst
Kan man träna två styrkepass om dagen? Typ förmiddag Bröst axlar Sen kväll rygg och biceps?
Citera
2015-06-13, 14:20
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RondaRousey
Kan man träna två styrkepass om dagen? Typ förmiddag Bröst axlar Sen kväll rygg och biceps?
Det finns många som gör så. Pröva om känn om det är något för dig.
Citera
2015-06-13, 14:24
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RondaRousey

Ja, men poängen är att du ska få in fler pass i veckan. Och det är mycket svårt att anpassa återhämtningen om man kör morgon/kväll. Som ovan skriver du får va mycket försiktigt med vikterna på var annat pass så du är säker på att du är återhämtad.
Citera
2015-06-13, 16:06
Medlem
JustZlatans avatar
Hur får man större och bredare axlar?

Hittade en sida som visar några axelövningar. Är det bra övningar?

http://he-man.se/4-grymma-axelovning...igen-inte-gor/
Senast redigerad av JustZlatan 2015-06-13 kl. 16:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in