Men helvete, kan ingen svara på hans frågor istället för att tillskriva honom åsikter och attribut som inte på något sätt framkommer av hans trådstart? Bara för att han har vissa fördomar om bögar (som han dessutom verkar vilja kolla om de verkligen stämmer!) så är han inte ett garderobsfall eller en homofob som på allvar tror att alla bögar är hobbytransvestiter. Han säger själv att han generaliserar.
I alla fall, ett försök till svar (gäller självklart bara mig):
Citat:
Ursprungligen postat av Berserker
1. Vad är viktigaste på en kille/man? (Kroppen, ögonen, läpparna?)
2. Snyggaste killen/mannen i världen?
3. Brukar ni gå på klubbar där folk har gruppsex hej vilt osv?
4. När ni drar hem/går hem till "one night stands" känner ni inte ibland att det kan vara lite äckligt att köra i tvåan?
5. Föredrar ni att vara dominanta eller bli dominerade?
1. Antar att du menar rent utseendemässigt, och i så fall är det väl att helheten fungerar... Jag gillar dock ögon lite extra, så jag får väl svara det. Men jag vill framhäva att helheten definitivt spelar mest roll.
2. Tyvärr har jag ingen aning.
3. Nej.
4. Hur tråkigt det än kan låta så brukar jag faktiskt inte göra det. Jag är mer för att älska (ett ord jag avskyr, men förhoppningsvis går min poäng fram...) än för att ha sex, även om det också kan vara rätt trevligt ibland.
5. Jag antar att du menar huruvida man föredrar att ge eller att ta emot, så att säga. Dominans har med BDSM att göra, något som alla bögar inte sysslar med. Men i alla fall, jag föredrar att ta emot.