2022-11-26, 18:14
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robrat
Vad är bästa sättet att träffa snygga bögar i Sthlm förutom apperna?
Bästa sättet är att själv vara öppen bög och se till att folk vill umgås med en så att ens umgängeskrets maximeras. Ju större antal personer du kommer i social kontakt med, desto fler bögar kommer du att träffa – det är enkel matematik och ger dig betydligt fler napp än någon av alla kassa appar som finns därute.
Citera
2022-11-26, 18:22
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Jag har lite delade meningar om Pride. I år hade jag inte tänkt att se på paraden men det blev så ändå. Har aldrig gått med i själva paraden utan stått som åskådare. Det som stör mig lite med Pride (och RFSL överlag) är dubbelmoralen. Å ena sidan är det okej att vara sig själv, älska vem man vill och så vidare. Å andra sidan är det inte ok om du till exempel röstar på ett visst parti, för då är du knäpp i huvudet. Får inte budskapet att gå ihop riktigt.
Folk som röstar på SD får gå i paraden. Däremot är partiet SD portade från att använda pride-paraden i Stockholm till att marknadsföra sig själva då partiet aktivt motarbetar allt pride-rörelsen står för.
Senast redigerad av Trivselgruppen 2022-11-26 kl. 18:52.
Citera
2022-11-26, 18:24
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Ni som är bögar, vad tycker ni om Pride? Brukar ni gå med i Pride paraden?
Det var länge sedan jag gick med, men det börjar nog bli dags att byta inställning och gå med igen. Neofascismens landvinningar på senare tid gör att behovet av politisk mobilisering inom HBTQ-rörelsen har blivit större nu än det har varit på några årtionden.
Citera
2022-11-26, 18:25
Medlem
Casual-Cultures avatar
Hej bögar hur har ni det?
Hur kan ni tända på mansdoften och även kuklukt och bajs lukt från en annan kille? Jag själv tycker min dick luktar skit på slutet av dagen och klarar inte ens av det hur står ni ut att få den i munnen?
Citera
2022-11-26, 18:27
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Vad tycker bögar om fjolliga bögar?
Jag skiter i vad folk har för sexuell läggning så länge innan ingen tvingas till något.
Men jag verkligen avskyr fjolliga bögar, viktigast av allt varför måste dom vara så fjolliga det är ju patetiskt märker dom inte det själva.
Ja ha jag är gay men låter som en kärring ifrån Gnesta sug min kuk.
Liksom det går inte ihop.
Edit:
Dom måste ju för fan se ut som tanten från Gnesta om man låter som en fjol bög, om jag nu vore bög/gay skulle jag tappa erektion direkt och höra på en fjolla som låtsats vara av annat kön än vad personen är. Jäklar detta engagerade mig mer än jag trodde.
Jag älskar fjollor. Livet vore grått och tråkigt utan dem, och TV- och filmbranscherna skulle kuka ur helt utan alla begåvade fjollor i kostym- och sminkateljéerna.
Citera
2022-11-26, 18:28
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Hej bögar hur har ni det?
Hur kan ni tända på mansdoften och även kuklukt och bajs lukt från en annan kille? Jag själv tycker min dick luktar skit på slutet av dagen och klarar inte ens av det hur står ni ut att få den i munnen?
Om någon skulle få för sig att stoppa en otvättad kuk i min mun skulle jag vänligen men bestämt be honom gå och tvätta den. Men som tur är har det inte hänt ännu. Kanske är det mest heterobrudar som behöver stå ut med det otrevliga beteende du beskriver.
Senast redigerad av Trivselgruppen 2022-11-26 kl. 18:30.
Citera
2022-11-26, 18:30
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Om någon skulle få för sig att stoppa en otvättad kuk i min mun skulle jag vänligen men bestämt be honom gå och tvätta den. Men som tur är har det inte hänt ännu. Kanske är det mest heterobrudar som behöver stå ut med det beteende du beskriver.

Nja jag slickar min kvinna oavsett om hon luktar eller ej hon e gudinna och hon suger oavsett om den e ren eller inte men som kille har jag väldigt svårt att förstå hur man kan gå igång på en snopp.
Sen luktar kvinnor mycket bättre en män oavsett om dom duschat eller ej.
Citera
2022-11-26, 18:33
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Nja jag slickar min kvinna oavsett om hon luktar eller ej hon e gudinna och hon suger oavsett om den e ren eller inte men som kille har jag väldigt svårt att förstå hur man kan gå igång på en snopp.
Sen luktar kvinnor mycket bättre en män oavsett om dom duschat eller ej.
Fråga din tjej, vetja. Hon gillar ju uppenbarligen otvättad kuk.
Citera
2022-11-26, 18:34
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Fråga din tjej, vetja. Hon gillar ju uppenbarligen otvättad kuk.

Jo men det är ju för att det är min och sen att hon e tjej och jag e kille.
Har du set Eva och Adam?
Bögar hade gjort så att världen stannade då ni inte kan skaffa barn.
Citera
2022-11-26, 18:41
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Jo men det är ju för att det är min och sen att hon e tjej och jag e kille.
Har du set Eva och Adam?
Bögar hade gjort så att världen stannade då ni inte kan skaffa barn.
Nej, jag har inte sett Eva och Adam. Hurså?
Citera
2022-11-26, 18:41
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Nej, jag har inte sett Eva och Adam. Hurså?

Det är en bra film.
Citera
2022-11-26, 18:43
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Varför tycker ni bögar så illa om transpersoner?
Gör vi det? Har du några exempel?

När jag tittar mig omkring får jag intrycket att det mesta av det organiserade hatet mot transpersoner kommer från heterosexuella cismän och -kvinnor (de senare försöker oftast hjälpligt kamouflera det bakom någon variant av radikalfeminism). Men jag är kanske hemmablind.
Senast redigerad av Trivselgruppen 2022-11-26 kl. 18:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in