Flashback bygger pepparkakshus!
2022-08-06, 17:06
Ni som är bögar, vad tycker ni om Pride? Brukar ni gå med i Pride paraden?
Citera
2022-08-07, 09:12
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Ni som är bögar, vad tycker ni om Pride? Brukar ni gå med i Pride paraden?

Jag har lite delade meningar om Pride. I år hade jag inte tänkt att se på paraden men det blev så ändå. Har aldrig gått med i själva paraden utan stått som åskådare. Det som stör mig lite med Pride (och RFSL överlag) är dubbelmoralen. Å ena sidan är det okej att vara sig själv, älska vem man vill och så vidare. Å andra sidan är det inte ok om du till exempel röstar på ett visst parti, för då är du knäpp i huvudet. Får inte budskapet att gå ihop riktigt.
Citera
2022-08-07, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Hur tänker bögar när de ser vackra sexiga kvinnor egentligen? Ett par stora bröst, välformad kropp, stor röv, sött ansikte, fint långt hår osv. Känner ni verkligen INGENTING när ni ser detta?

Nej, det är helt ointressant.

Precis på samma sätt som du (antagligen) inte känner något speciellt när du ser en vacker sexig man, med breda axlar, välformad kropp, stor röv, vackert ansikte, snyggt skägg osv.
Citera
2022-08-20, 23:20
Medlem
skogs08s avatar
Undrar om någon vet var man bäst kan hitta kontakter med "gear" fetischer? t.ex. killar med fetisch för fotbollskläder, cykelkläder etc?
Citera
2022-08-20, 23:21
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogs08
Undrar om någon vet var man bäst kan hitta kontakter med "gear" fetischer? t.ex. killar med fetisch för fotbollskläder, cykelkläder etc?

SLM?
Citera
2022-08-22, 07:43
Medlem
Thraxxs avatar
Fråga till alla bögar. Gör det inte jävligt ont att få en kuk i rumpan som pumpar in & ut? Eller finns det verkligen dom som gillar att få den i analen och njuter?

Och är det sant att killar som får den i 2an kan få orgasm via "G-Punkten"?
Senast redigerad av Thraxx 2022-08-22 kl. 07:43. Anledning: Felstavat
Citera
2022-08-23, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Fråga till alla bögar. Gör det inte jävligt ont att få en kuk i rumpan som pumpar in & ut? Eller finns det verkligen dom som gillar att få den i analen och njuter?

Ja det är jävligt skönt, rekommenderar starkt att du prövar det själv.

Citat:

Och är det sant att killar som får den i 2an kan få orgasm via "G-Punkten"?

Ja med rätt teknik från den som sätterpå så kan det gå utan att man rör sig egna, vanligast är dock att runka den lite lätt samtidigt. Pröva o se vad du får för erfarenheter.
Citera
2022-08-23, 11:42
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vt420
Ja det är jävligt skönt, rekommenderar starkt att du prövar det själv.

Ställer du upp & tar min skuld i analen då 😁?

Ja med rätt teknik från den som sätterpå så kan det gå utan att man rör sig egna, vanligast är dock att runka den lite lätt samtidigt. Pröva o se vad du får för erfarenheter.

Jag har inga erfarenheter inom homosexualitet 😄
Citera
2022-08-24, 00:25
Medlem
Citat:
Jag har inga erfarenheter inom homosexualitet 😄

Då får du skaffa erfarenheter
Citera
2022-08-24, 10:32
Avstängd
Varför ska ni bete er så flickigt som möjligt?
Är inte meningen med bög att man gillar män? Varför då bete sig som flickor???

Varför måste ni alltid hävda er? Påpeka för all omgivning att ni är bögar? Ni klär er, går och pratar så de skriker bög om er. Varför?

Jag som hetero behöver inte hävda mig på det sättet. Jag kräver inte en heterodag då vi ska fira mig tex.
Citera
2022-08-24, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smileyfejs
Varför ska ni bete er så flickigt som möjligt?
Är inte meningen med bög att man gillar män? Varför då bete sig som flickor???

Hur många bögar känner du? Har du tänkt på att det kan vara så att de flesta bögar inte uppför sig så som du beskriver utan är män.

Citat:
Varför måste ni alltid hävda er? Påpeka för all omgivning att ni är bögar? Ni klär er, går och pratar så de skriker bög om er. Varför?

Se ovan

Citat:
Jag som hetero behöver inte hävda mig på det sättet. Jag kräver inte en heterodag då vi ska fira mig tex.

Japp så det finns inte heteromän som ska köra stora bilar och bygga muskler för att verka macho?

Men i övrigt så tycker jag att du inte ska skämmas över din nyfikenhet, alla börjar vi någonstans i trevande efter att få hålla i en annan mans kuk.
Citera
2022-08-24, 20:01
Medlem
Vad är bästa sättet att träffa snygga bögar i Sthlm förutom apperna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in