2021-09-06, 15:45
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Fast varför drar du slutsatsen att du är bög bara för du har sett en film? Skådespelare får miljontals dollar i lön för att avsiktligen du ska kunna relatera till dom. Det har inget att göra med din identitet.

Sen finns ju åldersgränser av en anledning. Tror du att du hade blivit homosexuell om dina föräldrar hade uppsyn och du inte såg porr (ja det är ju i princip porr) när du va 5?

Och vad vet du om heterosexuella kvinnors läggning? Du är ju homosexuell så jag utgår ifrån att kvinnor inte avslöjat särskilt mycket för dig om deras innersta känslor. Eller att du helt enkelt inte bemödat dig att lära dig så mycket om kvinnor.

Jag menar, när du ser en sexscen i hollywood, är du säker på att det du gillar i killen du ser är samma sak som tjejer gillar? Du kanske hört talas om termen ”male gaze”.

Jösses, att du orkar.. Det där med sexscener i hollywoodfilmer var bara ett exempel. Jag har varit med om mer saker vid den åldern som indikerar att min sexuella läggning var redan bestämd då.

Vad det var jag varit med om tänker jag inte berätta för dig eller pedofiler här.
Citera
2021-09-06, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Jösses, att du orkar.. Det där med sexscener i hollywoodfilmer var bara ett exempel. Jag har varit med om mer saker vid den åldern som indikerar att min sexuella läggning var redan bestämd då.

Vad det var jag varit med om tänker jag inte berätta för dig eller pedofiler här.

Jag tror dom flesta bögar är som mig faktiskt, du skulle helst ha en tjej men du har ej tillgång till det så du vänder dig till män helt enkelt. Ja menar, du sa ju precis att du attraheras av vissa specifika tjejer sexuellt. Så att… hur kan du ena stunden erkänna något sånt och sen andra stundne försöka få det som att det är helt glasklart att du är gay? Din sexualitet är ju uppenbarligen ganska suddig.
Citera
2021-09-06, 21:37
🤣🤣🤣🤣🤣

Jag hade haft flera snygga flickvänner när jag var yngre fast problemet var att jag kände noll attraktion för dem. Jag såg dem bara som mina bästa vänner.

Jag antar du är straight men har svårt att få tjejer så du söker dig till bögar för att kunna få sex?
Citera
2021-09-06, 22:27
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Jag vet ett antal tjejer som under en period var lesbiska men sen lite senare så skaffade dom kille.

Och sen som jag gav exempel så har du män i fängelse som blir gay.

Då var tjejerna helt enkelt bisexuella.
Citera
2021-09-07, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Då var tjejerna helt enkelt bisexuella.

”Helt enkelt” ja. Om man är 13 år gammal kan man dra den slutsatsen, kyss en kille så är du bög kyss båda så är du bi. Det jag fråga är om det inte kan finnas andra anledningar.
Citera
2021-09-07, 05:40
Medlem
Citat:
🤣🤣🤣🤣🤣

Jag hade haft flera snygga flickvänner när jag var yngre fast problemet var att jag kände noll attraktion för dem. Jag såg dem bara som mina bästa vänner.

Jag antar du är straight men har svårt att få tjejer så du söker dig till bögar för att kunna få sex?

Du ”hade” haft flickvänner? Eller du hade? Du sa ju innan att du kände sexuell attraktion till vissa tjejer.
Citera
2021-09-07, 06:38
Citat:
Du ”hade” haft flickvänner? Eller du hade?
Spelar du dum nu? jag menar förstås jag har haft flera flickvänner. (Svenska är inte mitt modersmål btw)
Citat:
Du sa ju innan att du kände sexuell attraktion till vissa tjejer.

Jo men mina ex var inte några av dem. Vi talar om 1% eller mindre av den kvinnliga befolkningen.
Citera
2021-09-07, 10:02
Medlem
Citat:
Spelar du dum nu? jag menar förstås jag har haft flera flickvänner. (Svenska är inte mitt modersmål btw)

Vadå spelar dum. När du säger att du är bög så skulle det kunna varit ”hade haft”. Alltså att du menade OM du haft tjej. Och hur ska jag veta att du inte e svensk

Citat:
Jo men mina ex var inte några av dem. Vi talar om 1% eller mindre av den kvinnliga befolkningen.

1% av den kvinnliga befolkningen det är ju typ 100 miljoner kvinnor. Men okej. Vad är det du gillar hos dom då? Hur kan du gilla tjejer och samtidigt säga att du är gay. Vad är det du inte gillar hos tjejer?
Citera
2021-09-07, 11:54
Citat:
1% av den kvinnliga befolkningen det är ju typ 100 miljoner kvinnor. Men okej. Vad är det du gillar hos dom då? Hur kan du gilla tjejer och samtidigt säga att du är gay. Vad är det du inte gillar hos tjejer?

Ska förklara för dig. Jag attraheras av ca 10% av alla män och 1% av alla kvinnor. Jag kan känna båda emotionell och sexuell attraktion till dessa män medan jag kan endast känna sexuell attraktion till dessa 1% kvinnor även om dragningen inte är lika stark som den jag känner för män. Så vad är jag enligt dig då?
Citera
2021-09-07, 11:56
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ska förklara för dig. Jag attraheras av ca 10% av alla män och 1% av alla kvinnor. Jag kan känna båda emotionell och sexuell attraktion till dessa män medan jag kan endast känna sexuell attraktion till dessa 1% kvinnor även om dragningen inte är lika stark som den jag känner för män. Så vad är jag enligt dig då?
Att du kan tänka dig att ha sex med en tjej men orkar inte med hennes babbel?🤣🤣🤣
Citera
2021-09-07, 16:02
Medlem
Citat:

Fast varför skulle det göra dig till gay att du inte känner emotionell samhörighet med tjejer? Det är ju typ en allmänt underförstådd grej bland män att vi helst undviker ”emotionell” koppling till tjejer. Att vi mest bara vill knulla.

Om det fanns ett sätt att kringgå tjejers emotionella bagage, hade du då varit gay?

Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Att du kan tänka dig att ha sex med en tjej men orkar inte med hennes babbel?🤣🤣🤣

Ja precis, han låter ironiskt nog som den mest hetero killen någonsin men han förvånas över att frågar om hans påstådda homosexualitet.
Citera
2021-09-07, 16:09
Medlem
Citat:

Ja exakt. Hade jag känt att jag har tillgång till kvinnor hade jag aldrig tänkt tanken på homosexualitet. Jag gör ofta det valet fullt medvetet, jag ger upp helt enkelt. Det är mycket deprimerande.

Killar konkurrerar inte ens. Varför skulle man välja en avsugning från en stubbig grovhudad kille framför en slät mjukhudad tjej med inget mer än lite persika-fjun runt munnen? Det är klart ingen skulle välja killen… (om det inte fanns någon anledning förstås. Som t.ex att man satt i fängelse, eller som jag att man känner att man inte kan attrahera tjejer).
Senast redigerad av fr0g 2021-09-07 kl. 16:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in